Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Op het eerste gezicht voor mij niet mega grote clashes. Grootste ergernis vind ik dat ze het nachtprogramma in de Teddy en Fuzzy weer hebben omgedraaid. Beviel me vorig jaar juist zo goed dat er eindelijk wat meer dans ruimte was...

Clashes:
De Staat en Apparat
All Them Witches en Midnight Generation
Deki Alem en Matt Berninger.

Verder heel veel clashes, maar dat ben ik met DTRH wel gewend. Altijd superonhandig dat die sets back to back gepland staan, waardoor je of delen van een set moet missen of de hele set mist.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Maar twee echte clashes:
TOMORA vs. Kevin Morby
Oklou vs Westside Cowboy.
Ik heb Westside Cowboy al eens gezien en wil Oklou heel graag zien. Dus dat is makkelijk.
TOMORA en Kevin Morby hangt denk ik af van hoe ik mij voel. Ik denk dat ik na een feestje bij CMAT wel kan genieten van Kevin Morby, maar als de vibe er goed in zit... hoezo dan geen TOMORA.

Verder is de zondag echt heerlijk rustig voor mij, dus daar heb ik dan nog ruimte om wat beter naar de artiesten te gaan luisteren.

• Leuk
Waarderingen: elo
Niet dat ik ga. Maar uiteraard doe nwe weer mee met het blokkenschema.

Vrijdag: Nederlands Philharmonisch Orkest > Jacob Alon > Sticks & Nederlands Philharmonisch Orkest > Peaches > Son Mieux > Zwangere Guy > CMAT > Tomora > Empire Of The Sun > Apparat > Little Simz / Two Shell > Avalaonn Emmerson

Zaterdag: Arp Frique & The Perpetual Singers > Thee Sacred Souls > All Them Witches > Sierra Ferrell > Johnny Marr > The Last dinner party > Oklou > Dabeull Live Band > Baxter Dury > David Byrne > Yousuke Yukimatsu > The XX > Mall Grab B2b Narciss

Zondag:
Kin'Gongolo Kiniata > Harry Mack > Beirut > Claw Boys Claw > IJsland > Matt Berningenr > Loyle Carner > Overmono > Florence & The Machine > Malou > Gerd Janson & B2b Hunnee.

Vind de zaterdag en zondag best aardig, vind de vrijdag dan voor mij heel magertjes. Ook teveel podia waar ik niks mee kan.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Mimi
Opmerkelijk dat het nachtprogramma (qua DJs/electronische acts) weer van de Teddy naar Fuzzy is verplaatst. Het lijkt wel of het festival het electronische nachtprogramma weer een iets minder grote rol laat spelen. Hoop wel dat de drukte in de Fuzzy 's nachts beperkt blijft, want dat was toch altijd wel een beetje een pijnpunt.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en schar15
Toch wel een aantal klote clashes:
Tomora vs. Kevin Morby
Oklou vs. Westside Cowboy
Johnny Marr vs. Jim Legxacy (enorm balen!!)
De Staat vs. Apparat
Little Simz vs. Two Shell

Maar op zich verder allemaal goed te doen! Zondag is voor mij de minste dag, vrijdag en zaterdag top!

Opmerkelijk dat het nachtprogramma (qua DJs/electronische acts) weer van de Teddy naar Fuzzy is verplaatst. Het lijkt wel of het festival het electronische nachtprogramma weer een iets minder grote rol laat spelen. Hoop wel dat de drukte in de Fuzzy 's nachts beperkt blijft, want dat was toch altijd wel een beetje een pijnpunt.
In The Bizarre en The Croque Madamme ook niet meer tot 4u programma. Benieuwd wat het met de drukte doet 's nachts

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Falladain
Prima schema,

Heel blij dat Oklou, Byrne en The XX niet clashen.
Wat een zaterdag met Johnny Marr erbij

Was Rival Consoles (live) al aangekondigd?

De zwaarste clashes zijn op vrijdag Zwangere Guy/Mind Surprises en zondag Matt Beringer/Deki Alem. Maar das een beetje mijn eigen rare smaak diversiteit ;-)

Vrijdag:
NPO>Jacob Alon > Peaches/Florence Road > Son Mieux (met vrienden mee ;-)) > Zwangere Guy/Mind Entreprises > Tomora > Apparat > Little Simz > Avalon Emerson

Zaterdag:
Folk Bitch Trio > All Them Witches > Johnny Marr > Oklou > Baxter Dury > David Byrne > The XX > Mall Grab

Zondag:
Beirut > Claw Boys Claw > Matt Beringer/Deki Alem >Rival Consoles > Overmono > volhouden tot maandag ochtend !

Users who are viewing this thread