Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Even los van de namen zelf. las ik kijk naar de afbeelding die DTRH post lijken ze richting de onleesbare LL style te gaan. Ik kan mij herinneren dat dit voorheen nog niet zo was toch?

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Dit is nog lief gezegd: de leverancier had verzaakt in de opbouw van de tent. Hij was niet alleen veel minder dicht dan gepland, maar er kon ook aanzienlijk minder gewicht in gehangen worden. De podium crew kon namelijk pas de donderdag beginnen met het podium bouwen terwijl dit eigenlijk al een week eerder moest. Bron: van horen zeggen wel.

Op Lowlands zou voor de India een vergelijkbare nieuwe tent komen maar dit is toen afgeblazen en die hebben de oude tent gebruikt.
Ja hier staat mij idd ook iets van bij. Ik hoop dat dit er voor gaat zorgen dat ze die tent gaan vervangen voor een grote dichte tent.
Deze ervaring over de Teddy deel ik heel erg. Erg koud in de nacht en overdag verraderlijk windje, viel enorm tegen met het weer van afgelopen jaar. Erg jammer. Had hierover nog niet eerder gehoord, zijn hier nieuwsberichten oid over?

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Onlangs besloten toch naar Wilde Weide te gaan maar ik moet zeggen, enig pijn in 't hart ook. Ben er van overtuigd dat ik daar een leuker/fijner weekend ga hebben maar er zijn toch wel wat namen die me echt FOMO geven. Van de laatste drop, Vegyn en Rival Consoles echt mega.

Onlangs besloten toch naar Wilde Weide te gaan maar ik moet zeggen, enig pijn in 't hart ook. Ben er van overtuigd dat ik daar een leuker/fijner weekend ga hebben maar er zijn toch wel wat namen die me echt FOMO geven. Van de laatste drop, Vegyn en Rival Consoles echt mega.
Na de vele positieve reacties op Rival Consoles te hebben gelezen het ook maar even gecheckt en inderdaad, wow! Erg blij met deze toevoeging.

Dat wordt dan toch gewoon weer een weekendje vrijwilligen voor jou?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik hoor graag hoe je het hebt gehad daar.

Zelf getwijfeld maar The XX gaven de doorslag voor DTRH...volgend jaar nieuw keuze moment!

Heb dezelfde keuze gemaakt, dacht dat ik wel toe was aan een keer wat kleiners. Geen geduw meer om te drukke tenten in en uit te komen. Maar met iedere nieuwe drop voor DTRH begint het toch weer te knagen. Probeer nu toch maar gewoon m'n zinnen te zetten op Wilde Weide en te genieten van de voorpret. Heel benieuwd hoe het gaat zijn met max. 7000 bezoekers, hopelijk wordt er wel gewoon goed gefeest. Veel plezier iig en wellicht tot ziens ;)!

• Leuk
Waarderingen: goatscholten
Ongetwijfeld is dat de volgende aankondiging. Wel pas in april als je het naast vorig jaar legt.

Heb het idee dat ze the Bizarre wel langzaam een klein beetje andere smoel aan het geven zijn, maar staat goed wat mij betreft.

Ken er naast Faisal eigenlijk niks van, maar kom normaliter eigenlijk ook haast nooit in Bizarre.

Users who are viewing this thread