Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Er zijn in ieder geval 14 tickets minder, want ik kwam er net achter dat je beide pre-sale codes uit dezelfde mail gewoon kunt gebruiken. 1x groepsticket en 1x4 losse, doe ermee wat je wilt en ben benieuwd of dit bij anderen ook werkt.

Ik heb er weer zin in in ieder geval!

Campertickets normaal zonder stroom lijken in de pre sale nu al op, wellicht komen zaterdag nieuwe vrij.

Wij zijn erbij! Wel even getwijfeld tussen dtrh en bks maar de lineup woog het toch af én dtrh komt ook beter uit met werk. Zin in alle voorpret en komende weken rustig alles gaan influisteren. Dankzij een code @eggy trouwens, super zo’n forum ❤️

Edit: tweede worp van bks bekeken en ben wel jaloers op Hayley Williams

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eggy en Oasiss
Ik en mijn vriendengroep wachten nog even af. Onder de grote 6 vind ik het eerlijk gezegd veel van hetzelfde na wat rondjes inluisteren. Pure middelmaat, om in wat steverige bewoording te spreken. Vorig jaar vond ik de midcard een stuk spannender, dus de tweede worp heeft hier wat goed te maken.

• Leuk
Waarderingen: Avani en mroizo
De kaartverkoop staat zaterdag voor de deur, en wij hopen dat jullie allemaal een kaartje kunnen scoren ❤️

Vanuit het Festileaks team hebben we een klein vraagje waar jullie ons bij kunnen helpen. We hebben ons als Festileaks aangesloten als affiliate bij Ticketmaster. Dat betekent dat wij een klein bedrag krijgen voor iedereen die via ons platform een kaartje koopt voor festivals op Ticketmaster.

Dus bij deze. Mocht je dit weekend een ticket gaan scoren, wil je dan eerst even op deze link klikken.Hiermee kunnen wij Festileaks gratis in de lucht houden en ook leuke dingen blijven organiseren/teruggeven aan de community.
Het kost jullie voor de rest natuurlijk helemaal niets extra's, en je haalt gewoon officiële tickets :)

Link:
Link naar de kaartverkoop

Sorry voor de spam in het RW en DTRH topic :p

Laatst bewerkt door een moderator:
De kaartverkoop staat zaterdag voor de deur, en wij hopen dat jullie allemaal een kaartje kunnen scoren ❤️

Vanuit het Festileaks team hebben we een klein vraagje waar jullie ons bij kunnen helpen. Sinds dit jaar hebben een samenwerking met verschillende festivals, omdat wij als Festieaks community, en daar behoren jullie als Forum ook bij, het hele jaar iedereen enthousiast maken over deze festivals. Daardoor verdienen wij bij iedereen die op onze link heeft geklikt en binnen 30 dagen een kaartje koopt een klein bedrag. Hiermee kunnen wij Festileaks in de lucht houden en ook leuke dingen blijven organiseren/teruggeven aan de community.

Dus bij deze de vraag. Mocht je dit weekend een ticket gaan scoren. wil je dan eerst even op deze link klikken.
Het kost jullie voor de rest natuurlijk helemaal niets extra's :)

Link:
Link naar de kaartverkoop

Sorry voor de spam in het RW en DTRH topic :p

Nog irritanter dan de kraken...

;)

Kaarten zijn bij mijn groep in ieder geval binnen. Voor mij was Sticks als special guest, de terugkeer van the XX, Little Simz als headliner en de namen in de mid en undercard die nog op mijn lijstje stonden toch wel wat mij over de streep trekt. Daarnaast vind ik de totaal beleving van dtrh ongeëvenaard op de majors in Nederland.

Tot in Beuningen!

Kan me niet indenken dat dit snel uit gaat verkopen. Wij wachten de volgende shift namen af, ik vind het echt te karig voor woorden.

• Haha
Waarderingen: daily
Vorig jaar was het ook niet meteen uitverkocht. Voor mijn gevoel was die drop wel te vergelijken met nu, wellicht dat inderdaad de muziekliefhebbers nu eerder een kaartje kopen dan het "feestpubliek"?

Kan me niet indenken dat dit snel uit gaat verkopen. Wij wachten de volgende shift namen af, ik vind het echt te karig voor woorden.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar uit pure nieuwsgierigheid: wat voor namen hadden het voor jou wel acceptabel of geweldig gemaakt?

Niet dat ik het de allerbest worp ooit vind hoor, maar wel gewoon dikke prima en in de lijn de verwachtingen.

Sowieso verkopen de majors niet écht meer direct uit, toch? De prijsstijgingen zorgt er nu wel echt voor dat je een keuze moet maken. Zelfs als mid 30'er met een 40h contract. Lowlands gaat straks waarschijnlijk richting de 385 euro...

Sowieso verkopen de majors niet écht meer direct uit, toch? De prijsstijgingen zorgt er nu wel echt voor dat je een keuze moet maken. Zelfs als mid 30'er met een 40h contract. Lowlands gaat straks waarschijnlijk richting de 385 euro...
Afgelopen jaar niet echt nee. Als was Lowlands wel in een paar dagen uitverkocht.

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar uit pure nieuwsgierigheid: wat voor namen hadden het voor jou wel acceptabel of geweldig gemaakt?

Niet dat ik het de allerbest worp ooit vind hoor, maar wel gewoon dikke prima en in de lijn de verwachtingen.
Ik ben niet zo'n die-hard festivalganger als de meeste mensen hier. Ik ga eigenlijk alleen naar DTRH en zo nu en dan pak ik een concert mee. Daardoor ben ik tot nu toe iedere keer blij verrast op DTRH waarbij ik sommige artiesten niks vind zoals Massive Attack vorig jaar. Ik laat me gewoon graag verrassen en bij DTRH komen voor mijn gevoel heel veel acts die kwalitatief gezien gewoon goed zijn. Vorig jaar vond ik Wunderhorse echt top, FKA twigs was vet om te zien. LCD Soundsystem was ook gaaf. Dat maakt het voor mij leuk, ik ga inluisteren, kom nieuwe dingen tegen en op basis van advies hier laat ik me soms leiden.

Ik kom ook uit de regio dus het is een thuiswedstrijd en wij zijn tot nu toe altijd aanwezig met een groep van 6-8 man. De line-up is voor mij niet volledig leidend. Zolang er maar genoeg afwisseling is tussen zachtere gitaren, hardere gitaren en elektronische muziek en dat is er tot nu toe altijd geweest. :)

Omg, wat irritant. Woensdag de hele dag in een teambuilding, dus kon de line-up pas eind van de dag checken. Gisteren ook niet in de gelegenheid, dus nu pas echt de rust om het te laten bekomen. Super happy mee, vooral om David Byrne volgend jaar twee keer te kunnen zien. The XX en FATM zitten wat in elkaars verlengde, dat vind ik wel jammer.
Aan de midden en onderkant ook voor nu genoeg leuks met voor mij met de Chappalacian Roan (Sierra Ferrell) als hoogtepunt. Als ik zie hoe zij er uit ziet tijdens liveshows heb ik zoveel zin om haar te zien.

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Er is de afgelopen tijd zat nieuwe muziek uitgekomen die niet zou misstaan op Dtrh. Ik noem een Wetleg, Shame, Bar Italia, Last dinner party, Just Mustard, Sprints. Turnstile had ik ook een hele vette naam gevonden als headliner. Ik vind het tot nu toe allemaal wat aan de softe kant (Chapell Roan, Oklou, Sierra Ferrel, FATM, Florance road: 1 pot nat) Maar dat is uiteraard persoonlijk.
Is er ook positief nieuws? Jazeker! ;) Kevin Morby, The XX, Loyle Carner en CMAT ben ik wel blij mee.

Ik kijk in ieder geval nu al erg uit naar de nieuwe namen, dat zegt genoeg. Uiteindelijk gaan we toch wel weer, het blijft gewoon een geweldig festival waar genoeg te ontdekken valt. Meestal reken ik na een heel weekend muziek de onbekende, verrassende gigs als favoriet, vaak boven de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Bob105

Users who are viewing this thread