Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Spinvis zou het goed kunnen doen. Willem, die al werd genoemd. Joost Klein vond ik ook een leuke suggestie!
Vraag me wel af hoe spinvis dit nu hij solo, zonder band, verder gaat vorm gaat geven. Maar lijkt me zeker leuk. en twijfel er ook niet aan dat hij gewoon iets betoverends neerzet.

Heb je ze live gezien? Pak 'em beet op LL'09 in de Alpha? Zo'n energie en impact heb ik bij geen enkele andere band meer meegemaakt, nooit meer. Ook zonder frontman gaat dat voelen als een uur voluit sprinten en als eerste finishen.
Dat was echt een magistraal optreden. Ik stond aan de rand van de tent maar de hele Alpha heuvel ging los, geweldig! Je kunt je wel afvragen of ze dezelfde energie kunnen overbrengen. We zijn immers 16 jaar verder nu ;)

• On fire
Waarderingen: LLoww
Dat was echt een magistraal optreden. Ik stond aan de rand van de tent maar de hele Alpha heuvel ging los, geweldig! Je kunt je wel afvragen of ze dezelfde energie kunnen overbrengen. We zijn immers 16 jaar verder nu ;)
Vorig jaar op Glasto zag het er wel zo uit! (ik was er niet maar de beelden logen er niet om) Ik zou Prodigy altijd neerzetten op de headline. Maar wie ben ik, dus reken op Froukje. Die ik dat overigens wel weer gun.

Users who are viewing this thread