Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Na dit daar op LL te hebben gestaan en nu ook weer begin zomer aan het touren, zal CMAT hier wel op de Hotot staan lijkt mij. Eén van de leukere shows van Lowlands afgelopen editie, maar beetje been there done that gevoel.

• Leuk
Waarderingen: Dante en Raskolnikov
Na dit daar op LL te hebben gestaan en nu ook weer begin zomer aan het touren, zal CMAT hier wel op de Hotot staan lijkt mij. Eén van de leukere shows van Lowlands afgelopen editie, maar beetje been there done that gevoel.
Ik vond het wel dusdanig goed dat ik (mits er geen grote dingen tegenoverstaan) nog wel een keer zou kijken.

• Leuk
Waarderingen: badseed09
Zou Mumford and Sons op DTRH spelen? Zou toch geen gekke afsluiter zijn voor de zondag of is het te makkelijk geboekt?

Voor mijn gevoel stonden die recent nog op Dtrh

Zou Mumford and Sons op DTRH spelen? Zou toch geen gekke afsluiter zijn voor de zondag of is het te makkelijk geboekt?
Zou best kunnen, alhoewel ik t liever niet zie.

Mijn eerste gok zou nu denk ik zijn Mumford and Sons, The XX, Moby met Little Simz en Paul Kalkbrenner op subs?

Ik zie Mumford and Sons ook liever niet. Volgens mij trekt dat ook helemaal niet echt het publiek van DTRH tbh. Zie hier nog wel een verschilletje in fans met Sam Fender/ Nothing but the Tyvus.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
M&S nu boeken voelt een beetje hetzelfde als Editors in 2019. Op zich een prima boeking, maar uiteindelijk wachten er niet mega veel mensen op.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik zie Mumford and Sons ook liever niet. Volgens mij trekt dat ook helemaal niet echt het publiek van DTRH tbh. Zie hier nog wel een verschilletje in fans met Sam Fender/ Nothing but the Tyvus.
Gevoelsmatig zit er dan weer wel wat overlap tussen NBT en M&S

In mijn DTRH-groep was iedereen blij met NBT en zal dat ook zijn met M&S.
Sam Fender viel iets minder in de smaak.

In mijn DTRH-groep was iedereen blij met NBT en zal dat ook zijn met M&S.
Sam Fender viel iets minder in de smaak.
Ik zie M&S ook wel afsluiten op zondag. In het verleden paar keer gezien, vond ik wel erg goed. Maar hun beste periode ligt wel al wat verder terug.

Ik zou het oké vinden, maar ook niet meer dan dat. Denk dat mijn groep het wel zou goedkeuren.

Vergeleken met de headliners van BKS maken ze de keuze voor mij dit jaar dan wel heel makkelijk (of de mid en undercard van DTRH moet heel sick zijn). Kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben die dan die conclusie trekt.

Vergeleken met de headliners van BKS maken ze de keuze voor mij dit jaar dan wel heel makkelijk (of de mid en undercard van DTRH moet heel sick zijn). Kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben die dan die conclusie trekt.
Misschien beetje voorbarige conclusie. Als je alleen M&S afzet tegen 3 headliners van BKS die al bekend zijn is dat inderdaad karig, maar ook beetje onzinnige vergelijking. DTRH krijgt toch ook drie headliners. Stel dat The Cure en Tyler naast M&S staan (of twee andere toffe namen (FATM, Little Simz, Moby Lorde, ik noem maar wat voorbeelden). Dan is dat toch prima?

De festivals echt tegen elkaar wegstrepen kan pas als er genoeg namen bekend zijn. En ja dan kan de conclusie zijn dat BKS betere headliners heeft. Aan de andere kant is Jack White toffe naam, maar ook niet super groot. Gorillaz stond onlangs nog op DTRH. Nick Cave iets langer geleden, maar ook geen extreem spectaculaire naam als je bedenkt hoe vaak die te zien is (en ik ben echte Cavefan).

• Leuk
Waarderingen: Christiaan
Volgens mij wordt hier onderschat hoe populair en relevant M&S zijn. Juist ook met het nog aankomende album met o.a. Hozier, Gracie Adams en Aaron Dessner verwacht ik dat er een hoop mensen blij van worden.

Volgens mij wordt hier onderschat hoe populair en relevant M&S zijn. Juist ook met het nog aankomende album met o.a. Hozier, Gracie Adams en Aaron Dessner verwacht ik dat er een hoop mensen blij van worden.
Ik onderschat niet dat ze populair zijn, ik doe alleen een aanname in welke hoeken ze populair zijn.

Ik zou M&S persoonlijk een vrij saaie headliner vinden, ik hoop dat ze voor iets spannenders gaan. Maar an sich zou ik het niet gek vinden, het is wel een grote naam. En voor de zondag past wel in het rijtje Paolo Nutini, The National, Sam Fender. Ook in de zin dat ik die ook alle drie niet zo spannend vond, en ze heb overgeslagen ;)

• Leuk
Waarderingen: kebabdaggoe
Ik zou M&S persoonlijk een vrij saaie headliner vinden, ik hoop dat ze voor iets spannenders gaan. Maar an sich zou ik het niet gek vinden, het is wel een grote naam. En voor de zondag past wel in het rijtje Paolo Nutini, The National, Sam Fender. Ook in de zin dat ik die ook alle drie niet zo spannend vond, en ze heb overgeslagen ;)
Die laatste keer op Lowlands was ook gewoon mega zoutloos helaas.

Users who are viewing this thread