Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Dat zou zomaar eens kunnen. Al vraag ik me af of Little Simz al groot genoeg genoeg is om te headlinen. Eerder op de FKA Twigs plek.
Wellicht met een structuur zoals Michael Kiwanuka 2 jaar terug. Little Simz eerst en daarna een middelgrote elektronische act (zoals Moby?)

Dit was eigenlijk waar ik hoopte voor DTRH. Ongeveer. Op basis van de headliners zou ik zowaar eens willen switchen naar BKS. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er daar nu nog een trio wacht dat mij beter ligt. Of ze moeten toveren met een grote op dit moment nog nergens gevallen naam. Radiohead of zo. Maar goed een festival is meer dan de bovenste drie - al heeft BKS ook al bijvoorbeeld [Mac DeMarco] - ik wacht de DTRH-drop nog even af.

Jeeezzzz, Gorillaz en Nick Cave waren mijn wensen voor DTRH als headliners.

Ergens hoop ik dat ze morgen gelijk over BKS heen knallen met namen, maar het zal nog een aantal weekjes wachten worden.

Rufus de Sol hint naar een europa tour in 2026 met oa een Nederlandse vlag in de instacaption. Dtrh?

Ik denk dat er weinig festivals zijn die dat nog aandurven na al die afzeggingen.
Wellicht een optie om Sam Fender als eerste reserve te hebben staan wanneer je last-minute afmeldingen hebt? Dan kan hij weer credits opbouwen en heb je een waardige vervanger achter de hand.

Wellicht een optie om Sam Fender als eerste reserve te hebben staan wanneer je last-minute afmeldingen hebt? Dan kan hij weer credits opbouwen en heb je een waardige vervanger achter de hand.
dus je gaat iemand die vaak afzegd laten invallen voor de afzeggers?!:oops:o_O:rolleyes:

Gewoon meteen op de bill als hij weer gaat touren!

Van de namen die Roskilde heeft gedropt worden we ook niet heel veel wijzer wat betreft DTRH. Gorillaz en Ethel Cain staan al op BKS.

Pa Salieu was er vorig jaar al. Maruja misschien? Brutalismus 3000?

Users who are viewing this thread