Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Als DTRH de lijn doortrekt van afgelopen paar hebben ze op vrijdag weer een band/artiest met een toffe productie die zijn strepen al heeft verdiend (Stromae, LCD, Massive Attack), op zaterdag een elektronische headliner (Fred Again, Jungle, Underworld) en op zondag een verbindende headliner met meezingers (Paolo Nutini, The National, Sam Fender).

Als je dat zou doortrekken past Mumford and Sons prima op de zondag. Gorillaz zou dan ook wel een serieuze kanshebber voor de vrijdag zijn (alhoewel ik meen ergens te hebben gelezen dat ze aankomende zomer nog geen festival shows zouden doen). Voor de zaterdag hoop ik dan op Rufus of Gesaffelstein.

Als DTRH de lijn doortrekt van afgelopen paar hebben ze op vrijdag weer een band/artiest met een toffe productie die zijn strepen al heeft verdiend (Stromae, LCD, Massive Attack), op zaterdag een elektronische headliner (Fred Again, Jungle, Underworld) en op zondag een verbindende headliner met meezingers (Paolo Nutini, The National, Sam Fender).

Als je dat zou doortrekken past Mumford and Sons prima op de zondag. Gorillaz zou dan ook wel een serieuze kanshebber voor de vrijdag zijn (alhoewel ik meen ergens te hebben gelezen dat ze aankomende zomer nog geen festival shows zouden doen). Voor de zaterdag hoop ik dan op Rufus of Gesaffelstein.
Als de Gorillaz nog geen festivals doen zou Tame Impala ook geen gekke naam zijn voor die spot.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Ik vind Mumford and Sons nog wel echt een pakje meer mainstream dan die andere headliners die je hier noemt. Vind ze persoonlijk niet zo goed op DTRH passen, maar ik ben geen boeker.

Coachella heeft de line up bekend gemaakt. Volgens mij doorgaans niet zoveel overlap met de Nederlandse festivals (?), maar je kan er toch een mooi lijstje van maken.

The XX, Turnstile, Ethel Cain, Dijon, DEVO, Blood Orange, Moby, Lykke Li, Hot Mulligan, The Strokes, David Byrne, Alex G, Geese, rusowsky, Clipse, Oklou, Samia en Jane Remover mogen van mij allemaal doorkomen. Ook gewoon heel cool dat Joost er op staat.

Nog mooie namen in deze line up die ik gemist heb?
1000035969.webp

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gretz en spongebobsong
Coachella heeft de line up bekend gemaakt. Volgens mij doorgaans niet zoveel overlap met de Nederlandse festivals (?), maar je kan er toch een mooi lijstje van maken.

The XX, Turnstile, Ethel Cain, Dijon, DEVO, Blood Orange, Moby, Lykke Li, Hot Mulligan, David Byrne, Alex G, Geese, rusowsky, Clipse, Oklou, Samia en Jane Remover mogen van mij allemaal doorkomen. Ook gewoon heel cool dat Joost er op staat.

Nog mooie namen in deze line up die ik gemist heb?
Bekijk bijlage 15974
Oh man The XX en The Strokes mogen ook wel komen headliner hoor.

Dtrh lijkt dit jaar wel behoorlijk wat te kiezen te hebben. Tyler the Creator, Lorde, The xx, Tame Impala, Gorillaz, Qotsa passen wmb sowieso perfect en dan heb je als longshot namen nog The Cure, the Strokes, Radiohead & Mumford & Sons al lijken me die allemaal wat te duur.

The Strokes stonden in 2022 nog op BKS. Ik zou denken dat het dan nog wel zou kunnen voor DTRH of LL. De rest onwaarschijnlijk idd

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Denk eigenlijk dat Tyler al echt een flink maatje te groot is voor DTRH, zelfde geldt ook voor Tame Impala...

Toch blijf ik wel hopen op Tame Impala. Zou een mooie headliner zijn. The Strokes erbij voor de zondagavond en Rufus mag voor mij de zaterdag afsluiten! Of zouden ze toch proberen om een headliner die de afgelopen jaren heeft afgezegd weer opnieuw te boeken? Stromae of S(t)am Fender?

Toch blijf ik wel hopen op Tame Impala. Zou een mooie headliner zijn. The Strokes erbij voor de zondagavond en Rufus mag voor mij de zaterdag afsluiten! Of zouden ze toch proberen om een headliner die de afgelopen jaren heeft afgezegd weer opnieuw te boeken? Stromae of S(t)am Fender?
Zou inderdaad heel mooi zijn, maar gewoon iets te veel van het goede.

Even wat minder groot gedacht en dan eindig je met The Strokes, Little Simz en Disclosure.

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel

Users who are viewing this thread