Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Suggestietip: een sensatie die ik wel eens live zou willen meemaken op DTRH als fervent bezoeker (5e keer dit jaar alweer): Ascendant Vierge!
Ik denk dat deze Franse gapper opera artiest een goede verrassing en toevoeging zou zijn aan de line-up van het festival! Live zijn ze echt extreem goed en lastig in een bepaalde categorie te plaatsen.

Wellicht in de Teddy net voor het nachtprogramma?

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey en mees
Ze zijn al voorbijgekomen maar ik zou ook wel gaan voor The XX - Tame Impala - Sam Fender

En na Maribou State - FKA Twigs - Floating Points in de gigantische nieuwe teddy is daar Bicep - Rufus - Moderat o.i.d. misschien ook wel haalbaar, met een steeds groter festival hoort ook een steeds grotere line up 😋

Samen met Underworld nu op die twee headliner slots ook iedere dag een beetje 1 dance en 1 alternatievere act gehad. Hoewel dat waarschijnlijk gewoon zo uit kwam.

En iets als Lorde?

Ben ook benieuwd wanneer DTRH meer richting Gen Z gaat programmeren met namen als Addison Rae.
Lorde zou echt een prima headliner voor DTRH zijn, al weet ik even niet of haar laatste album een beetje succesvol is gebleken?

Ik ga voor (en hoop op) het volgende rijtje -

Fontaines DC - Little Simz - Electronische headliner

Of zal Little Simz al te snel op herhaling. Lijkt mijn niet met twee nieuwe albums toch?
Denk dat DTRH nog net iets te groot is voor Little Simz om nu te headlinen.

Nog even een paar namen op basis van het feit dat ze dit jaar shows in de Ziggo Dome in NL doen:

Shawn Mendes, Parcels, Disturbed, Tom Odell, Mumford and Sons, Kesington (alsjeblieft niet), NIN, Tyler the Creator, Ghost, Twenty One Pilots.
Om nu Disturbed op DTRH te zetten zou de aller aller aller aller aller domste zet ooit zijn (lees hier even nog 25x aller bij)

• Leuk
Waarderingen: BelugaBob en omenico
Ze zijn al voorbijgekomen maar ik zou ook wel gaan voor The XX - Tame Impala - Sam Fender

En na Maribou State - FKA Twigs - Floating Points in de gigantische nieuwe teddy is daar Bicep - Rufus - Moderat o.i.d. misschien ook wel haalbaar, met een steeds groter festival hoort ook een steeds grotere line up 😋

Samen met Underworld nu op die twee headliner slots ook iedere dag een beetje 1 dance en 1 alternatievere act gehad. Hoewel dat waarschijnlijk gewoon zo uit kwam.
Ondanks dat ik het heel goed zou vinden, zijn de namen die je noemt echt te duur om allemaal neer te zetten op DTRH ben ik bang (zeker vergeleken wat er de afgelopen jaren op die spots gestaan heeft).

• Leuk
Waarderingen: hanskazan
Ik hoop op (iets) van het volgende:

David Byrne - Nick Cave - Little Simz - Kraftwerk - Fontaines DC - Matt Berninger - Turnstile - Foals - Big Thief - Bar Italia - Bedouin Burger - Nooriyah - Waylon Wyatt - Suki Waterhouse - Mula B - Forest Drive West - Animistic Beliefs - Jessica Pratt

Ik hoop op (iets) van het volgende:

David Byrne - Nick Cave - Little Simz - Kraftwerk - Fontaines DC - Matt Berninger - Turnstile - Foals - Big Thief - Bar Italia - Bedouin Burger - Nooriyah - Waylon Wyatt - Suki Waterhouse - Mula B - Forest Drive West - Animistic Beliefs - Jessica Pratt
Mag allemaal komen. Kraftwerk zijn op dit moment in NL, maar stonden blijkbaar niet open voor de festivals. Ik denk dat die kans is verkeken.

In BKS-Forum zag ik Prodigy genoemd worden. Lijkt me geen match met BKS maar ik denk dat het het DTRH-publiek wel kan smaken.

Dan zie ik eerder Pendulum of Chase and Status headlinen in dat genre. Die laatste vind ik trouwens nog niet zo'n gek idee omdat ze tegenwoordig zinspelen op headlineshows.

Zou beide niet echt mijn voorkeur hebben hoor, vind het genre toch wel een beetje gepasseerd als ik eerlijk ben.

• Leuk
Waarderingen: Aadt
Rufus du Sol zou ook mijn ideale headliner zijn voor de zaterdag.

Verder vond ik nachtprogrammering in Teddy en zondag Fuzzy erg saai dit jaar. Zet dan maar de mainstream namen neer die nu hot zijn en de tent afbreken; pegassi, bad boombox, benwal etc

• Leuk
Waarderingen: Linksvoor en Mojo jojo
op bovenstaande: een van deze namen is prima, maar als je er meer gaat boeken kom je op de radar van een publiek (lees: be.festi volgers) die echt een andere sfeer meebrengen. Ik vond dit jaar juist de mix aan mensen echt goed.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Users who are viewing this thread