Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rufus du Sol misschien voor de zaterdagavond als afsluiter? Ik las hierboven ook dat Oasis werd geopperd. Ik kan me niet voorstellen dat ze die óóit gaan boeken maar dromen mag.
Rufus du Sol misschien voor de zaterdagavond als afsluiter? Ik las hierboven ook dat Oasis werd geopperd. Ik kan me niet voorstellen dat ze die óóit gaan boeken maar dromen mag.
Ik verwacht Rufus du Sol inderdaad als de elektronische headliner volgend jaar. Met de geruchten van een nieuwe Gorillaz tour, schrijf ik die ook alvast met potlood op.
Nog even geen idee wat de laatste dan gaat worden.
ALS hij volgend jaar weer gaat touren meet een volwaardige productie denk ik wel ja. Maar is wel vaker gebleken dat een rondje festivals inhalen niet altijd verwacht hoeft te worden
ALS hij volgend jaar weer gaat touren meet een volwaardige productie denk ik wel ja. Maar is wel vaker gebleken dat een rondje festivals inhalen niet altijd verwacht hoeft te worden
Kan mij niet voorstellen dat hij de kans gaat laten liggen om op twee gigantische majors te headlinen… Zeker Werchter gaat hij echt niet aan zich voorbij laten gaan en dan is de keuze voor DTRH ook snel gemaakt.
Ik verwacht Rufus du Sol inderdaad als de elektronische headliner volgend jaar. Met de geruchten van een nieuwe Gorillaz tour, schrijf ik die ook alvast met potlood op.
Nog even geen idee wat de laatste dan gaat worden.
Hij niet, of Werchter het weer aandurft om hem op die plek neer te zetten betwijfel ik. Leek er toch niet echt op of dat hij genoeg tickets verschoof met het bijplaatsen van KOL.
Kan mij niet voorstellen dat hij de kans gaat laten liggen om op twee gigantische majors te headlinen… Zeker Werchter gaat hij echt niet aan zich voorbij laten gaan en dan is de keuze voor DTRH ook snel gemaakt.
Werchter gaat hem echt niet meer boeken als headliner hoor. Los van de onzekerheid die hij meebrengt, was het financieel ook niet echt het gehoopte succes. Vrees dat die zijn brug finaal opgeblazen heeft.
Gisteren een heel goed optreden van Allie X in de Melkweg gezien, nadat haar vorige geplande optreden drie keer verzet en uiteindelijk gecanceld werd. Zou heel goed op DTRH passen en aangezien ze drie nieuwe nummers speelde zal er wel een nieuw album onderweg zijn.
Voorprogramma Kelly McMichael zou dan weer eerder op BKS passen.
Bicep is ook bezig met een nieuw album, wordt over een jaar verwacht. Helaas net te laat denk ik om een headlinespot kracht bij te zetten. Maar wie weet...
Bicep is ook bezig met een nieuw album, wordt over een jaar verwacht. Helaas net te laat denk ik om een headlinespot kracht bij te zetten. Maar wie weet...
Ik zou het op zich toejuichen! Maar ze gaan niet zowel Rufus du Sol als Bicep doen lijkt me. Hoewel Bicep misschien nog iets te klein is voor afsluiter.
Tegelijkertijd, Glue kun je alleen optimaal ervaren in het donker <3