Down the Rabbit Hole 2025

Arooj aftab werkte een aantal jaar geleden ook perfect in de Fuzzy, dus moet gewoon kunnen hoor

Op MoMo ook prachtig, eveneens in een kerk. Op een strand blijkt het ook buitengewoon goed te werken, maar ik vrees een beetje voor een rumoerige tent ja.

Zou leuk zijn als ze haar gewoon op het Idillisch veldje of Eden neerzetten. Iedereen lekker stil zitten!

Na het zien van al jullie mooie lijstje en een klein beetje inluisteren heb ik er zelf ook maar eentje in elkaar geflanst.
Must: Massive Attack, FKA Twigs, Beth Gibbons, Joey Valence & Brae, Maribou State, Hermanos Gutierrez
Graag: Patti Smith, Ezra Collective, Wunderhorse, Bloc Party, Durand Jones, John Talabot, Iggy Pop, Tems Fat Dog, JPEGMAFIA, Wet Leg, Interplanetary Criminal, Franc Moody, Salute, Bassolino
Eventueel/als ik er toch ben: The Lathums, Sam Fender, de Jeugd(Ach ja waarom ook niet), Underworld
Met een grote boog omheen: De rij bij de toiletten ;)

Nog niet de tijd gehad om alles in te luisteren, maar van wat ik tot nu toe gehoord heb (bijvoorbeeld Joey Valence & Brae) word ik al mega enthousiast. Ik kan niet wachten, gaat weer een druk weekend worden!

Zou Doechii nog een kanshebber zijn? Is in buurt en heeft nog niet veel optredens bekend gemaakt. Daarmee zou het programma wel ineens een grote actualiteitsboost krijgen imo. Van Roskilde mogen Jessica Pratt en HiTech ook nog wel overkomen, Jessica Pratt vroeg in de Teddy en HiTech in The Bizarre zouden perfect passen denk ik

• Leuk
Waarderingen: daily en KeukenS
Ik was niet heel overtuigd na de eerste drop maar nu ik bij iedereen zo de lijstjes zie kom ik toch op heel wat namen die ik erg tof vind. Begint wel te kriebelen moet ik zeggen

Doechii zou echt een hele grote toevoeging zijn ja!

Zou Doechii nog een kanshebber zijn? Is in buurt en heeft nog niet veel optredens bekend gemaakt. Daarmee zou het programma wel ineens een grote actualiteitsboost krijgen imo. Van Roskilde mogen Jessica Pratt en HiTech ook nog wel overkomen, Jessica Pratt vroeg in de Teddy en HiTech in The Bizarre zouden perfect passen denk ik
Heel graag! HiTech is echt een geweldige energieke dance act.
Op Roskilde staan ook A.G. Cook (producer van Charli), Allie X, Baloji, I, Jordan, Yeule, 4AM Krew en Snow Strippers die het dance-segment van DTRH fijn zouden kunnen opkrikken!

Faye Webster lijkt me ook goed te passen in de middag op Hotot of Fuzzy. En Jessica Pratt zou ik in diezelfde categorie ook heel graag zien.

Sowieso gewoon heel veel toffe namen op Roskilde, waar een aantal ervan misschien wel ietsje beter passen bij BKS (of daar ook staan).

En ja, Doechii heb ook het allerliefst.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Niet dat ik ontken dat Doechii niet ontiegelijk gegroeid is de afgelopen maanden, maar gedeeltelijk appels met peren.

Denk dat het hier gaat om de gecancelde show van september vorig jaar. Toen zou ze in principe in de Melkweg staan.
Effectief gezien is December 23 de laatste keer dat ze in NL was in de Melkweg

Die van vorig jaar is waarschijnlijk gecancled omdat ze te groot was en liever een show gaf bij de MTV Awards, dat is juist een voorbeeld dat iemand dat soort zalen ontgroeid (is).

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Was toch een last minute optreden dat alleen nog in de Bitterzoet kon?
Het optreden was vier weken vantevoren bekend gemaakt en de specifieke dag dat Doechii optrad was er inderdaad geen plek in de grotere zalen in Amsterdam. Maar het had, gezien haar andere tourdata, net zo goed een dag of twee eerder kunnen plaatsvinden, toen was er wel ruimte. De optredens in Duitsland, Frankrijk en Engeland waren ook op locaties met relatief lage capaciteit; het zal dus een bewuste keuze zijn geweest haar daar neer te zetten. Headliner slaat sowieso nergens op, maar waarschijnlijk ziet haar team haar op dit moment van haar carrière liever een overvolle Fuzzy doen (of Heineken in het geval van LL), dan een redelijk gevulde Hotot (of Alpha).

Na jaren LL nu voor het eerst ook naar dtrh. Ik zie dat de Backseat Lovers op bks staan. Is het aannemelijk dat zij dit jaar ook op dtrh dan wel LL staan?

Clipping. zou wel een goeie naam zijn voor DRTH, nieuw album in maart, in tourschema mei, juni, juli open wellicht een Europese tour, kom maar door!

Users who are viewing this thread