Down the Rabbit Hole 2025

Patti Smith, Iggy Pop, Massive Attack en Beth Gibbons (die laatste komt dus op vrijdag of zondag begrijp ik)
Yes klopt
Massive Attack heeft nog geen andere data en nog niet alle headliners zijn bekend, dus die kunnen op alle dagen.
Iggy Pop staat op donderdag op RW, voor de rest vrij dus kan op alle dagen.
Patti Smith zie ik ook geen data, dus kan ook alle dagen.

• Leuk
Waarderingen: Bowie1997
Ik zou Jack White graag als afsluitende gitaaract willen zien.
Jack White gaat nog een Europese tour doen. Zn Amerikaanse Tour eindigt eind mei, dus het zou best kunnen!

Zou Jack White kwa naam op DTRH passen? Zijn naam zou mij iig wel over de streep trekken om te gaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba
Yes klopt
Massive Attack heeft nog geen andere data en nog niet alle headliners zijn bekend, dus die kunnen op alle dagen.
Iggy Pop staat op donderdag op RW, voor de rest vrij dus kan op alle dagen.
Patti Smith zie ik ook geen data, dus kan ook alle dagen.
Thanks, nog even afwachten dus. Zijn tickets van DTRH goed door te verkopen? Mocht ik het uiteindelijk toch te verspreid vinden :)

Okay, ga ik nog een praktische vraag stellen. Dit keer over parkeren. Kan je met een parkeerticket gedurende het weekend meermaals op en af rijden?

Paar jaar geleden bij Pinkpop kon dat niet (hadden ze nooit aangegeven). Dus stond mooi te kijken, sliep toen in hotel in de buurt en kon dus na eerste dag niet meer parkeren...

Thanks, nog even afwachten dus. Zijn tickets van DTRH goed door te verkopen? Mocht ik het uiteindelijk toch te verspreid vinden :)

Ervan uitgaande dat dit wel uitverkoopt (en dat is wel 99% zeker), kan je tot en met mei je ticket nog prima doorverkopen. Vanaf juni besluiten meer mensen tóch niet meer te gaan en wordt het aanbod op de doorverkoopsites groter. Verkopen zal dan nog wel lukken, maar misschien tegen een iets lagere prijs

• Leuk
Ervan uitgaande dat dit wel uitverkoopt (en dat is wel 99% zeker), kan je tot en met mei je ticket nog prima doorverkopen. Vanaf juni besluiten meer mensen tóch niet meer te gaan en wordt het aanbod op de doorverkoopsites groter. Verkopen zal dan nog wel lukken, maar misschien tegen een iets lagere prijs
Thanks, tientje of twee tientjes verlies kan in best meeleven. Als ik ze nog maar kwijt kan als ik toch niet ga.

Jack White gaat nog een Europese tour doen. Zn Amerikaanse Tour eindigt eind mei, dus het zou best kunnen!

Zou Jack White kwa naam op DTRH passen? Zijn naam zou mij iig wel over de streep trekken om te gaan.
Ik vind het een ideale naam voor DTRH. Hij speelt een mooi dwarsdoorsnede van z'n oeuvre. Voor ieder wat wils lijkt me. Met seven nation army over de wijde bedien je ook nog eens een groot publiek

• Leuk
[...]

De studenten waar ik mee werk kenden Massive Attack stuk voor stuk niet trouwens. Terwijl dat toch lui zijn die into muziek zijn. Ze vonden het wel tof toen ik loet horen.

Was laatst een avond in een boulderhal in Amsterdam, daar werd Massive Attack toen toevallig geruime tijd afgespeeld. Ik kende het nog niet zo goed maar vond het heel vet. Dit kan denk ik wel een succesje worden! Underworld is in t algemeen ook onbekend hoor, bij 20 - 30 igers, minder mensen luisteren vtv alle artiesten van een line up dan je zou denken op basis van dit forum, maar dat sloeg toen ook enorm aan op LL

Anyway, Underworld nu op DTRH naast wat er al staat en na al hun shows in NL de afgelopen tijd zou ik echt een zwaktebod vinden.

Denk ook dat Underworld niet gaat komen. Zorgt voor een disbalans aan de bovenkant. Qua genre en qua doelgroep. Een pop naam zal goed zijn, imo.

Denk ook dat Underworld niet gaat komen. Zorgt voor een disbalans aan de bovenkant. Qua genre en qua doelgroep. Een pop naam zal goed zijn, imo.
Denk je dan dat de kans groter is dat Sabrina Carpenter er staat dan Underworld? Ik zou niet zo goed weten wat ik daar van moet vinden....

Waarom is de kans op Underworld nihil?
Geen idee of ze beschikbaar zijn hoor. Maar ongeacht dat, denk ik dat de kans heel klein is omdat er al een ruime bezetting is aan oudere namen aan de bovenkant van het affiche.

Los van smaak zou ik het logischer vinden dat een grote popnaam zoals bijvoorbeeld Sabrina Carpenter komt, dan Underworld.

Geen idee of ze beschikbaar zijn hoor. Maar ongeacht dat, denk ik dat de kans heel klein is omdat er al een ruime bezetting is aan oudere namen aan de bovenkant van het affiche.

Los van smaak zou ik het logischer vinden dat een grote popnaam zoals bijvoorbeeld Sabrina Carpenter komt, dan Underworld.
daar ben ik het wel mee eens. Ik denk dat als er een dance act staat dat het een wat nieuwere frissere act zal zijn zoals bijvoorbeeld een jamie xx of barry can't swim (die al op BKS staat)

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread