Down the Rabbit Hole 2025

De echte prijs gaat 6,75 zijn dan? Dat is echt schandalig eigenlijk voor iets wat eigenlijk amper een 'groot' biertje genoemd mag worden
Het is dus ietsjes goedkoper. Tijdje terug in Ziggo Dome geweest, dat vond ik pas schandalig. €5,85 voor een klein biertje, €4 voor een thee en €7 voor een patatje. Schrikbarend! En dat is dan een vaste evenementenlocatie zonder alle op- en afbouwkosten. Man man man.

Jezus morning afterpil kopen op een festival. Rubber om or no deal, mensen!!! Anders kun je naast die ma-pil ook nog een soatest doen.

En ja die prijzen, hoorde al van mensen die op pinkpop zijn geweest dat het heel confronterend is om 25 euro voor een bordje thais neer te leggen.

• Leuk
Waarderingen: Pinkeltje
Jezus morning afterpil kopen op een festival. Rubber om or no deal, mensen!!! Anders kun je naast die ma-pil ook nog een soatest doen.

En ja die prijzen, hoorde al van mensen die op pinkpop zijn geweest dat het heel confronterend is om 25 euro voor een bordje thais neer te leggen.
Condooms kunnen scheuren

• Leuk
Waarderingen: daily

Regenjassie kan ook scheuren hè.

Edit: Falladain was me voor.

Klein bier (0,2) was 1 munt en groot bier (0,35) was anderhalve munt.

Overigens was groot bier eerst 0,4 maar daar zijn ze stilletjes vanaf gestapt.
Idd enorme krimpflatie. Hier een oud screenshot van een Festileaks artikel uit 2022 over de verschillende bierprijzen per liter, biertjes waren toen nog 0,25l en 0,4l.
fd78152b-8498-4b4c-a7e4-0d358c297f88.jpeg

Qua weer vertrouw ik al jaren op deze website voor al mn festivals. Nog nooit teleurgesteld
Noors
Mmm ik hoop eigenlijk dat ie dan op dit moment nog niet goed genoeg voorspelt voor de vrijdag 😇. Beetje karig met net 19 graden, doet me aan vorig jaar denken. Maar het duurt nog even ☺️

Misschien klink ik als een conservatieve lul, maar vind het een beetje ongemakkelijk dat een festivalsupermarkt morning after pillen verkoopt.

Goed dat je het zegt, in ieder geval :) Waar zit bij jou het ongemak? Als een morning afterpill op een lichtzinnige manier zou worden gebruikt (i.e., je ontmoet een nieuw iemand, weet beide dat je geen bescherming hebt (wat toch écht de verantwoordelijkheid is van de man imo), maar gaat toch seksen want fuck it, er zijn toch morning afterpills), dan kan ik me er ergens ook wel wat bij voorstellen. Aan de andere kant, je hoeft er zelf geen gebruik van te maken.

Mijn vriendin heeft ze ook wel eens moeten gebruiken. We gebruikten condooms, maar zij zat niet aan de pil omdat dat haar emotioneel helemaal afvlakte. 99 van de 100 keer ben je ook prima beschermd, maar ook condooms kunnen helaas scheuren, en dan is zo'n morning afterpill wel iets dat een uitkomst kan bieden. Dan ben je wel blij dat je niet met de pendelbus naar Nijmegen moet om ergens in een kruitvat een pil te kopen -- zeker gezien het slikken van zo'n pil sowieso al wel een mentale impact kan hebben.

Om nog maar niet te spreken over seks die zonder echte consent plaatsvindt omdat iemand diep in het glaasje heeft gekeken of aan de drugs zit. Dat zal (helaas) ook plaatsvinden op DTRH.

Misschien klink ik als een conservatieve lul, maar vind het een beetje ongemakkelijk dat een festivalsupermarkt morning after pillen verkoopt.

Waarom? Toch fijn dat je dat kan halen mocht het nodig zijn. Je zit als vrouw dan waarschijnlijk al niet in een fijne situatie.

Goed dat je het zegt, in ieder geval :) Waar zit bij jou het ongemak? Als een morning afterpill op een lichtzinnige manier zou worden gebruikt (i.e., je ontmoet een nieuw iemand, weet beide dat je geen bescherming hebt (wat toch écht de verantwoordelijkheid is van de man imo), maar gaat toch seksen want fuck it, er zijn toch morning afterpills), dan kan ik me er ergens ook wel wat bij voorstellen. Aan de andere kant, je hoeft er zelf geen gebruik van te maken.

Mijn vriendin heeft ze ook wel eens moeten gebruiken. We gebruikten condooms, maar zij zat niet aan de pil omdat dat haar emotioneel helemaal afvlakte. 99 van de 100 keer ben je ook prima beschermd, maar ook condooms kunnen helaas scheuren, en dan is zo'n morning afterpill wel iets dat een uitkomst kan bieden. Dan ben je wel blij dat je niet met de pendelbus naar Nijmegen moet om ergens in een kruitvat een pil te kopen -- zeker gezien het slikken van zo'n pil sowieso al wel een mentale impact kan hebben.

Om nog maar niet te spreken over seks die zonder echte consent plaatsvindt omdat iemand diep in het glaasje heeft gekeken of aan de drugs zit. Dat zal (helaas) ook plaatsvinden op DTRH.
Het gaat me inderdaad om de lichtzinnigheid van wat je in de eerste alinea beschrijft. Wellicht beetje getriggerd door mensen in mijn omgeving die moeilijk of geen kinderen kunnen krijgen. Dat roept een ongemakkelijk gevoel op.

Verder ben ik het er na je betoog wel absoluut mee eens dat het goed is dat ze wel aanwezig zijn.

Het gaat me inderdaad om de lichtzinnigheid van wat je in de eerste alinea beschrijft. Wellicht beetje getriggerd door mensen in mijn omgeving die moeilijk of geen kinderen kunnen krijgen. Dat roept een ongemakkelijk gevoel op.

Verder ben ik het er na je betoog wel absoluut mee eens dat het goed is dat ze wel aanwezig zijn.
Ja, dan kan ik me zo'n gevoel zeker voorstellen. Het voelt erg onrechtvaardig aan dan

Wat mooi dat hier ook even tussendoor zo'n ethische discussie kan plaatsvinden, met respect, oprechte interesse en inlevingsvermogen. En met argumenten die weer een ander inzicht kunnen bieden. Ik vind het helemaal bevrijdend als iemand dan een mening durft bij te stellen op een openbaar forum (Sjakie!). Zegt veel over de personen in kwestie, maar ook over de open sfeer op dit forum. Dank daarvoor!

Iemand die ervaring heeft met die Radiate V stage? Was er vorig jaar ook al zag ik, maar niet echt actieve herinneringen aan.
Staan leuke dingen dit jaar, zoals de Faberyayo DJ Set, maar bijvoorbeeld ook zeer verheugd met de Manuel Göttsching tribute van Alex Kassan (en misschien mis ik nog wel andere mooie dingen?)

Users who are viewing this thread