Down the Rabbit Hole 2025

Iemand hier wel eens met die touringcars georganiseerd door dtrh geweest? Lijkt op zich wel aantrekkelijk, en prima prijs.
Kan het erg aanraden. Voldoende plek voor je spullen en je wordt dichtbij de ingang gedropt. Enige bittere pil is dat je maandag om 10:00 weer in een bus moet zitten, maar eigenlijk is 12:00 thuis zijn zonder file ook wel lekker.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Dat vind ik met de nieuwe indeling wel heel positief ingeschat. Denk toch wel een kwartiertje, zeker als t druk op de weg is.
Het zou weleens mee kunnen vallen. Ik gok dat de Fuzzy Lop iets groter wordt (en de Teddy misschien wel kleiner), maar nog steeds denk ik dat er meer ruimte is om door te lopen, waardoor je sneller langs dat stuk komt, waar het anders vaak zo megadruk is.

En daarbij is alles timing natuurlijk. Je hebt het gunstigste scenario - net voor optredens aflopen vertrekken of het drukste - pas als de act het podium af is.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Het zou weleens mee kunnen vallen. Ik gok dat de Fuzzy Lop iets groter wordt (en de Teddy misschien wel kleiner), maar nog steeds denk ik dat er meer ruimte is om door te lopen, waardoor je sneller langs dat stuk komt, waar het anders vaak zo megadruk is.
Waarom zou de Teddy kleiner worden? Na een blik op de plattegrond en het nieuws dat er een gigantische nieuwe tent zijn debuut maakt op dtrh vermoed ik dat Teddy of fuzzy deze gaat krijgen (denk Teddy en dan de fuzzy de tent van Teddy)

Waarom zou de Teddy kleiner worden? Na een blik op de plattegrond en het nieuws dat er een gigantische nieuwe tent zijn debuut maakt op dtrh vermoed ik dat Teddy of fuzzy deze gaat krijgen (denk Teddy en dan de fuzzy de tent van Teddy)
Ik twijfel of-ie past daar in hetzelfde formaat. Want volgens mij komt-ie op de plek van de Rex. Nu was daar wel wat ruimte over. Maar we gaan het zien. :)

Oh my, ik ben wel blij met deze veranderingen. De snelle oversteek teddy/hottot zal gemist worden, maar daar krijg je een snelle oversteek fuzzy/hottot voor terug, mét het voordeel dat de bottleneck rondom de teddy bij het strand weg is. Al ga ik het iconische zicht op de teddy bij het meer wel missen (love de rups tent)

Ik mag hopen dat de fuzzy dan ook op n manier dicht gaat om geluidsoverlast in de nacht te voorkomen. Of was dat al?

En ben ook benieuwd naar de geluidsbleed Rex - Bossa Nova, helemaal omdat de Rex altijd overal doorheen beukt. Hopelijk fungeert het muurtje ook als een goede geluidsmuur

En sorry voor ieder die ik ophypte met de opmerking dat plattegrond en eten vaak tegelijkertijd worden gepost, dit jaar is niet als alle andere 😅

• Leuk
Waarderingen: Avani en daily
Ik twijfel of-ie past daar in hetzelfde formaat. Want volgens mij komt-ie op de plek van de Rex. Nu was daar wel wat ruimte over. Maar we gaan het zien. :)
Lijkt mij dat dat wel past eigenlijk. Teddy is vooral lang, niet breed, en er was echt veel ruimte over. Ook had je naast de Rex en in de breedte een bar, en in de breedte wc blokken, dus ruimte genoeg gok ik. Een tent van dit formaat wissel je ook niet zomaar even in (denk ik). Maar stiekem hoop ik dat ze de tent van de teddy houden want ik vind 'm wel fijn. Love de rups metamorfose. Al liep de tent ook wat af op een helling op de oude locatie waardoor het zicht best goed was, geen idee of dat hier ook zo zal ziin

Heel erg blij met de nieuwe indeling van het terrein. Het blijf inderdaad een groot gemis dat we het campingstrand vorig jaar verloren zijn. Ik hoop dat we met ons lauwe biertje aan het nieuwe buitenbad kunnen zitten.🍻

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Het lijkt er wel op dat de teddy een stuk lager staat dan waar afgelopen jaren de rex gestaan heeft. Als ik de kaar van 2024 en 2025 naast elkaar hou lijkt het wel of hij op de plek komt waar vorig jaar de muntenautomaten/oplaadpunt stonden.

Heel erg blij met de nieuwe indeling van het terrein. Het blijf inderdaad een groot gemis dat we het campingstrand vorig jaar verloren zijn. Ik hoop dat we met ons lauwe biertje aan het nieuwe buitenbad kunnen zitten.🍻
Vorig jaar kon je nog heel dicht aan het water staan toch? Op het donkergroen waar nu buitenbad op de kaart staat toch? Zou je daar nog kunnen staan?

Vorig jaar kon je nog heel dicht aan het water staan toch? Op het donkergroen waar nu buitenbad op de kaart staat toch? Zou je daar nog kunnen staan?

Ik denk dat je nog wel een plekje aan het water kunt bemachtigen hoor. Ik bedoelde alleen dat het denk ik wel echt over is met het campingstrand.

Het valt mij trouwens op dat de plek waar nu de teddy staat, er nog leger uit ziet dan eerst. Het was altijd al een kale boel daar maar ik ben bang dat het dit jaar niet veel beter word. Ik hoop dat er daar nog wat randprogramma uit de grond stiet. Misschien de nieuwe porto parties.

Ik vind het jammer dat die betaalde campingplekken zoals glamping, easy camp en de groepscamping de beste locaties hebben. Voor mij is een groot deel van de festivalervaring dat iedereen op de camping in hetzelfde schuitje zit. Nu lijkt het wel alsof je bijna gedwongen wordt om die duurdere plekken te kopen als je een fatsoenlijke plek dichtbij het terrein wilt. De plekken in het bos zijn een uitzondering, maar mijn ervaring is dat die al weg zijn tegen de tijd dat je met de eerste pendelbus aankomt.

In 2023 was er veel te doen over die VIP-tickets op het terrein, en dit is eigenlijk een soortgelijk gedoe, maar dan op de camping! Erg jammer dat die glamping- en groepscampingplekken zo'n groot stuk van de gewone camping opslokken.

Users who are viewing this thread