Down the Rabbit Hole 2025

Bij het water liggen is wel echt maar een strook van enkele tientallen meters tegenwoordig.

Misschien nog wel minder nu ze ook dat buitenzwembad hebben.

Bovendien moet het ook wel echt een beetje je ding zijn hoor. Altijd als ik 's nachts mijn tent opzoek verwonder ik me erover dat mensen überhaupt een oog dicht kunnen doen zo dicht bij het festivalterrein (met name door de REX haha).

9:00 it is dan. Als het weer een beetje op dat van dit weekend lijkt tenminste. Links achterin op paars ziet er ook uit als een prima plek. Geen dennenappels, wel dicht bij t water.

9:00 it is dan. Als het weer een beetje op dat van dit weekend lijkt tenminste. Links achterin op paars ziet er ook uit als een prima plek. Geen dennenappels, wel dicht bij t water.
ja alleen gaan die campings gefaseerd open en konden we daar vorig jaar rond 12.00 nog niet op.

Misschien nog wel minder nu ze ook dat buitenzwembad hebben.

Bovendien moet het ook wel echt een beetje je ding zijn hoor. Altijd als ik 's nachts mijn tent opzoek verwonder ik me erover dat mensen überhaupt een oog dicht kunnen doen zo dicht bij het festivalterrein (met name door de REX haha).
Ik lag vorig jaar vlakbij de Rex. Ogen dicht en ik lag zo te tukken, amper last van gehad haha.

(wel met deze rakkers in : https://www.alpine.nl/products/slee...a8A-QK1gLch9pp7AWdv9BKkd6YRjrP2BedELTrCKi75iW )

Aan het water zitten vooral vrijwilligers die al eerder een tentje kunnen opzetten. De kans is echt extreem klein dat je daar tussen kan komen. In het bos is wel genoeg plek.
Aan het water zit niemand

Okay alleen die strook aan de overkant, maar dat lijken me ook geen optimale plekken

Wow wat een veranderingen zeg!
Rex op de plek van Fuzzy.
Fuzzy op de plek van Teddy.
Teddy op de plek van Rex.
Zo dat is een flinke verandering ja! Dat wordt rennen soms van Teddy naar Hotot en terug. Fijn dat de Holding lekker centraal ligt want daar zal ik veel te vinden zijn.

Grootste tegenvaller is dat het strandje nog steeds op het terrein ligt. Ik mis de tijden van met een blik bier op het strand liggen.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Wow teddy zo ver van hottot is wel jammer. Was zo fijn dat die afstand goed te overzien was (maw 1 nummer missen van een artiest door de loop, mits je als vrouw niet gaat plassen tussendoor)

Campings zien er ook wat vreemd uit. Lege plekken waar voorheen wel camping was, vage blauwe lijnen komen niet overeen met wat vorig jaar nog watergeulen waren, campercamping naar parkeerveld verplaatst.

Iemand hier wel eens met die touringcars georganiseerd door dtrh geweest? Lijkt op zich wel aantrekkelijk, en prima prijs.

Het staat trouwens niet duidelijk op de plattegrond maar op insta zeggen ze dat je nog steeds onder bomen bij het meer kunt kamperen.

Denk dat deze verandering positief kan uitvallen. De Fuzzy was nogal eens te klein en rondom de Rex was er weinig te beleven waardoor die hoek van het terrein niet zo levendig als de rest was. Ben benieuwd in ieder geval!

Persoonlijk vaker van Fuzzy naar Hotot (of andersom) dan van Teddy naar Hotot dus dat is niet zo'n punt.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Denk dat met name de nacht logischer gaat voelen qua vibe en drukte. Daarnaast heeft het voor en nadelen, want nu is het minder vanzelfsprekend de combi hotot-teddy te doen en ga ik wat meer fuzzy en kleinere podia zien vermoedelijk. En uiteindelijk ben ik daar al heel vaak positief verrast als ik er belandde. Zin in!

• Leuk
Waarderingen: Tomatensoep! en Mimi
Eerste keer DTRH hier, na vele jaren Lowlands! Hoe lang denken jullie dat het ongeveer lopen gaat zijn van de Hotot naar de Teddy?

Users who are viewing this thread