Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
575
442
Ik verwacht Roisin Murphy en Skepta (nieuw rap album) eigenlijk nog wel maar die hadden dan ook al bij de eerste drop aangekondigd kunnen worden als je kijkt naar andere festivals. James Blake of kaytranada zijn ook in de buurt en zouden goed passen op de plek van the blaze/bicep.

Ook goed nieuws dat NBT of Pinkpop staat:)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Raskolnikov

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
317
453
Ik zou erg blij zijn met:

James Blake
Parra for Cuva
Young Marco
Mall Grab
DJ Seinfeld

Jorja Smith
Dominic Fike
Omar Opollo
Sampha
Holly Humberstone
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
127
178
Oe. The Postal Service & Death Cab For Cutie maken in mei 2024 de oversteek naar Europa en beginnen het vervolg op hun tour in Londen. Ik blijf hopen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Freering en daily

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
175
88
James Blake, Unknown Mortal Orchestra en Beirut zouden wel erg tof zijn als middelgrote namen. Kleinere artiesten als WIES, Yin Yin, Meetsysteem, de Ambassade, Beraadgeslagen, Fulco, Klangstof, Spinvis, OYESONO, Compact Disk Dummies en Borokov Borokov zou ik wel tof vinden. In de nacht hoop ik dat D&B een (kleine?) rol kan spelen, vooral in de iets experimentelere hoek van Imanu/Buushin o.i.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma en Mimi

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Ik verwacht Roisin Murphy en Skepta (nieuw rap album) eigenlijk nog wel maar die hadden dan ook al bij de eerste drop aangekondigd kunnen worden als je kijkt naar andere festivals. James Blake of kaytranada zijn ook in de buurt en zouden goed passen op de plek van the blaze/bicep.

Ook goed nieuws dat NBT of Pinkpop staat:)
Mooi lijstje! Het zou me trouwens niets verbazen als Soulwax er ook staat, op die LCD Soundsystem dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
342
304
Wat gaat de reggae plek dit jaar innemen?
Nog weinig reggae festivals hebben wat gedeeld, Summerjam (juni) al wel het één en ander. o.a Ky-mani Marley en Steel Pulse.
Laatste is al een tijdje bezig met een tour door Europa en lijkt niet heel snel op andere festivals uit te komen, Ky-mani Marley lijkt me dan een prima optie voor DTRH.
 

Je_Moeder

Playlistbediener
10 nov 2021
15
6
Dtrh heeft niet standaard reggae op het programma staan volgens mij

Of het moet toeval zijn maar de laatste drie edities wel.

2021 Doe maar (canceled)
2022 Dub inc.
2023 Horace Andy

Steel Pulse mag wat mij betreft lekker thuis blijven, afgelopen jaar in Doornroosje gezien en dat viel erg tegen.
Ik zou graag Groudation zien, die zijn in Juli in Europa en live waanzinnig goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
342
304
Of het moet toeval zijn maar de laatste drie edities wel.

2021 Doe maar (canceled)
2022 Dub inc.
2023 Horace Andy

Steel Pulse mag wat mij betreft lekker thuis blijven, afgelopen jaar in Doornroosje gezien en dat viel erg tegen.
Ik zou graag Groudation zien, die zijn in Juli in Europa en live waanzinnig goed.
Groundation zou ook een hele goede boeking zijn, helaas zijn ze niet vaak te vinden in de lage landen. Denk ook niet dat ze flinke naamsbekendheid hebben in NL, Waar een Doe Maar, Dub inc. (regelmatig op festival waaronder LL) dat wel hebben. Marley familie altijd een succes ;)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
179
105
Zou LCD Soundsystem nog in een co-headline constructie kunnen zitten zoals Kiwanuka / Jungle?
Of schat ik LCD dan te laag in?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken