Down The Rabbit Hole 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Voor mij wordt het de komende periode ook kijken of het DTRH, BKS of weer gewoon Lowlands wordt dit jaar. Even kijken of BKS of DTRH mij kunnen overtuigen met de line-up.
Voor mij wordt het sowieso LL en de kans op DTRH is wel groot. Tenzij ze er echt een potje van lijken te maken woensdag. Dan ga ik BKS overwegen.

Was jij niet op zoek naar nieuwe vrienden laatst ook? :ROFLMAO: Volgens mij zitten we in hetzelfde bootje namelijk. (De tot 5:00 feestende)Vriendengroep die voornamelijk naar DTRH wil, ik in principe liever naar BKS. Zelfs als DTRH mij verrast met een mooie line up, weet ik niet of ik het aandurf met het huidige publiek.
Haha niet per sé nieuwe vrienden hoor; een iets interessanter programma op DTRH volstaat ook ;-).

Maar inderdaad de situaties lijken wel op elkaar. Onze groep komt uit Nijmegen en iedereen vindt het wel lekker makkelijk zo een festival dichtbij.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Voor mij wordt het sowieso LL en de kans op DTRH is wel groot. Tenzij ze er echt een potje van lijken te maken woensdag. Dan ga ik BKS overwegen.
ja voor mij wordt dat iets lastiger, want mijn leven gaat nogal veranderen volgend jaar, omdat ik voor het eerst vader word. Ik ga dus maar 1 weekend festival doen. Anders was het voor mij ook sowieso Lowlands + DTRH of BKS geworden. Maar ben 1x keer op DTRH geweest en vond dat qua sfeer en beleving ook wel heel fijn en relaxt. Best kept secret daarintegen ben ik nog nooit geweest, maar ligt muzikaal weer iets meer in mijn straatje.

Opvallend dat er een presale voor kaartkopers van 2023 komt. Hoop dat Mojo deze lijn doortrekt naar Lowlands. Scheelt een hoop stress.

Opvallend dat er een presale voor kaartkopers van 2023 komt. Hoop dat Mojo deze lijn doortrekt naar Lowlands. Scheelt een hoop stress.
Hangt er vanaf, als in die presale maar een handvol kaarten zitten heb je gewoon 2x stress.

Denk dat alle tickets beschikbaar zijn en iedereen hetzelfde aantal tickets van 2023 terug kan kopen.

Heb dit eerder meegemaakt met mojo / ticketmaster na een door corona afgelaste editie, maar weet niet welk festival dat was.

Volgens iemand op efestivals komen de volgende artiesten op DTRH
The National, Deus, Michael Kiwanuka, Gaslight Anthem, Nia Archives, Folamour AV, Jessie Ware, RAYE

Dit zou best teleurstellend zijn inderdaad, dit rijtje zou zo op Pinkpop passen

Wat ik verwacht / hoop

Skrillex - Massive Attack / The national - Kali Uchis

Roisin Murphy - James Blake - Skepta - Charli XCX - Sugababes - Yaeji - Raye - Heilung - Spinvis - Mount Kimbie - Alvvays - Obongjayer - Nala Sinephro - Nia Archives

Het zou natuurlijk ook kunnen dat SAULT gewoon op dtrh staat. Dtrh heeft altijd wel zon naam die beter past bij bks, zoals the smile twee jaar geleden

• Leuk
Waarderingen: thijmm en davadude
Wat ik verwacht / hoop

Skrillex - Massive Attack / The national - Kali Uchis

Roisin Murphy - James Blake - Skepta - Charli XCX - Sugababes - Yaeji - Raye - Heilung - Spinvis - Mount Kimbie - Alvvays - Obongjayer - Nala Sinephro - Nia Archives

Het zou natuurlijk ook kunnen dat SAULT gewoon op dtrh staat. Dtrh heeft altijd wel zon naam die beter past bij bks, zoals the smile twee jaar geleden
Mooi namen in dit lijstje hoor.

Overigens zou Sault ook perfect bij DTRH passen. Enorm zelfs.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en davadude

Ik ben benieuwd of dit alleen de originele kaartkopers zijn of ook de mensen die een ticket doorgestuurd hebben gekregen.

Heb ik een mail gemist?? Ben er elk jaar bij maar geen presale voorbij zien komen.

In hun insta post staat dat er binnenkort meer info komt, waaronder over de pre-sale. Mailtje komt dus nog:)

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Potverdorie, nu gaat bks er na Chemical Brothers voor de 2e keer op rij er vandoor met een van mijn favo dance acts - Justice.

Ze kunnen het goed maken door Daft Punk te boeken.

Users who are viewing this thread