Down The Rabbit Hole 2023

trevisnl

Nieuw lid
25 mei 2023
3
0
Hé hallo, ik had een discussie met mijn vriendin. Klopt het dat je op de camping bar / winkel grote flessen fris / water koud kan kopen? Ik dacht dat dat wel op alle festivals zo is
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Fred heeft een nieuwe track gedaan gisteren. En kijk eens wie er op vrijdag in de Fuzzy staat? Voelt als een logisch eentweetje.
Net even dat nieuwe nummer beluisterd, het kan op zich wel, maar er zitten wel veel veranderingen toon enzo.

Mocht iemand Fred z'n Glasto optreden nog willen zien moet je me ff pmen trouwens, heb een goeie opname.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.013
1687608280751.png

Weeronline is anders een stuk minder positief...doorgaans zitten zij er voor mijn gevoel wel dichtbij.

Of ze willen nog 4 kaartjes goedkoop scoren daar op het kantoor :ROFLMAO:
 

Floriss

Nieuw lid
19 jun 2023
2
0
Mijn vraag is een beetje ondergesneeuwd door alle (hele fijne) tips voor artiesten, dus nog maar eens proberen :)

Ik sta dit jaar voor het eerst op een groepsplek; voorgaande jaren steeds op de roze camping gestaan. Verschillen groepsplekken onderling veel qua 'chill-heid'? Als in: loopafstand naar het festivalterrein, locatie tov toiletten/douches? Met andere woorden: maakt het veel uit of je donderdagmiddag/donderdagavond/vrijdagochtend aankomt of zijn al die groepsplekken min of meer prima?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Mijn vraag is een beetje ondergesneeuwd door alle (hele fijne) tips voor artiesten, dus nog maar eens proberen :)

Ik sta dit jaar voor het eerst op een groepsplek; voorgaande jaren steeds op de roze camping gestaan. Verschillen groepsplekken onderling veel qua 'chill-heid'? Als in: loopafstand naar het festivalterrein, locatie tov toiletten/douches? Met andere woorden: maakt het veel uit of je donderdagmiddag/donderdagavond/vrijdagochtend aankomt of zijn al die groepsplekken min of meer prima?
Volgensmij krijg je een groepsplek toegewezen als je aankomt, dus je hebt niet heel veel te kiezen. Maar zo bizar veel plek nemen die dingen niet in volgensmij, dus absurd veel gaat het niet schelen qua afstanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en Floriss

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Nog mijn top 5:
1. IDLES (wordt m'n tiende keer, maar deze band verveelt nooit)
En de rest in willekeurige volgorde:
- SPOON
- Jacob Collier
- The Murder Capital
- Working Men's Club
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken