Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Zullen we 'm hier er dan ook maar in gooien?
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media?
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
- En voor jezelf?
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH?
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH?
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH?
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH?
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Mmm er waren twee voorprogrammas daar, Shannon and the Clams en Spoon. Deuren gingen om 19:00 open lokale tijd, dus als de tijd van 20:22 nederlandse tijd is gok ik eerder dat het om Shannon and the Clams gaat. Maar kan 't verkeerd hebben
EdsjeFCB citeerde een volgende tweet van haar, maar was misschien niet duidelijk uit zijn bericht, dus bij deze:


Maar zelfs als het wel over Spoon ging, dan zou ik me er niks aan gelegen laten liggen. Ik laat me niks wijsmaken over de kwaliteit van een Spoon-optreden door iemand die de band niet eens kent, misschien is de band gewoon niet de smaak van die persoon.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.172
3.102
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Froukje, Fred Again.., Burna boy
- Volgens de mensen hier op Festileaks? IDLES, Fred Again.., Froukje
- En voor jezelf? Altin Gun, IDLES, Jacob Banks
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Overmono, the murder capital, Bob Vylan, Death Grips
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Ben Howard/ Paolo Nutini?
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Het weer, op een flinke bui op vrijdagnacht na, blijft het nagenoeg droog.
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Weinig opkomst bij Sticky fingers, grote opkomst bij Spoon
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? Ik ga komende jaren eerder naar Lowlands of BKS?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Murder Capital, Burna Boy, Phoenix
- Volgens de mensen hier op Festileaks? Phoenix, IDLES, The Whitest Boy Alive
- En voor jezelf? Fred Again, Whitest Boy Alive, Murder Capital, Spoon
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Ethel Cain
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Ben Howard z'n set verzuipt op de Hotot
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Het weer.
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? De eerste rotdog
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? Prima, maar keerpunt qua bezoekers
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Fred again.., Burna Boy,
- Volgens de mensen hier op Festileaks? IDLES, Fred Again
- En voor jezelf? Joey Badass, Ethel Cain, IDLES, Shygirl, Ben Howard
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Ethel Cain
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Regen en een leeg veld bij The Whitest Boy Alive
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Een vol veld bij Paolo Nutini en een stil veld bij Ben Howard
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Fred again b2b romy in de fuzzy, letterlijk en figuurlijk onweer tijdens death grips
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? 8
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Mmm er waren twee voorprogrammas daar, Shannon and the Clams en Spoon. Deuren gingen om 19:00 open lokale tijd, dus als de tijd van 20:22 nederlandse tijd is gok ik eerder dat het om Shannon and the Clams gaat. Maar kan 't verkeerd hebben
Shannon and the Clams lijkt me eigenlijk erg leuk om ooit live te zien. Benieuwd of het daadwerkelijk zo slecht was of gewoon niet haar smaak
 

Henkgoudstaaf

Playlistbediener
12 jun 2023
14
2
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Fred again, Burna Boy, Death Grips,
- Volgens de mensen hier op Festileaks? The Murder Capital, IDLES, Ethel Cain
- En voor jezelf? Fred Again, The Blaze, Death Grips, Altin Gün
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Skin on Skin
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Paolo Nutini speelt New Shoes niet
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Er wordt niemand gestoken door wesp of bij
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Het zonnetje dat doorbreekt, lekker zwemmen in het meer
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? Azijnzeikers nemen de boel over
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.387
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Fred Again.., Jacob Colier, Phoenix
- Volgens de mensen hier op Festileaks? IDLES, Romy, Phoenix
- En voor jezelf? The Whitest Boy Alive, Paolo Nutini, Phoenix
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Het ? In Bossa nova tegenover Sofi Tukker blijkt een akoustisch verassing concert van Froukje te zijn
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Goldband vervangt Burna Boy last minute
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Bier (wat is birra Moretti toch lekkerder dan Heiniken)
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Romy bij Fred en vice versa, The Whitest Boy Alive heeft er zoveel zin in dat e eerder beginnen dan is afgesproken omdat de soundcheck toch al klaar is, pizza op donderdagavond
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? Ontzettend gezellig festival waar je voor de sfeer heen kan en goede muziek zonder dat dit elkaar in de weg zit. 8
 
  • Haha
Waarderingen: daily

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Fred again.. Fred again.. Fred again..
- Volgens de mensen hier op Festileaks? Murder Capital, Obongjayar, Overmono
- En voor jezelf? Murder Capital, Working Men's Club, Overmono
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Obongjayar
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Burna Boy en bezoekers zonder kennis van muziek
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Paolo Nutini
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Het weer
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? 9/10
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Toch knap dat er op iedere 'Volgens de mensen hier op Festileaks?' een ander antwoord komt.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
FEAR LEADS TO PANIC
PANIC LEADS TO PAIN
YEAH, YEAH, YEAH, YEAH, AH, AH, AH, AH
YEAH, YEAH, YEAH, YEAH, AH, AH, AH, AH


Enorm klote nummer, maar wel toepasselijk.
Om vervolgens de reeds overleden koningin uit te schelden. Ja, hier heb ik zin in.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mgbss

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Verbaas me altijd over dit soort opmerkingen/reacties. Er zijn letterlijk nog 20 andere dingen die je kan doen op het moment dat idles speelt
Waarom zou ik dat willen als ik naar Idles ga? Volgens mij lees je niet-bestaand sarcasme in mijn post :)
 
  • Confetti
Waarderingen: Marin

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media?

Fred Again, Paolo Nutini, Obongjayar
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
Burna Boy, Idles, Fred again
- En voor jezelf?
The Whitest Boy Alive, The Murder Capital, Overmono, Ben Howard, Paolo Nutini, Naaz.

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH?
Kids With Buns, Elephant en Phoenix. Verbaast mij altijd hoeveel ik ken van Phoenix zo door de jaren heen!

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH?
Burna Boy, Sofi Tukker, Ramkot (sorry vind ze live niet zo sterk, 2x gezien dit jaar :( ).

4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH?
Het weer! En ik ga muntjes vinden. Manifesteren dit.

5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH?
Of ik het volhoud om wakker te blijven voor TSHA en aansluitend Romy

6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH?
8/10, beter te doen dan Lowlands, ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de sideshows. Maar ik laat me graag overtuigen dat DTRH leuker voor mij is dan een ander festival!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus en mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media?

Fred Again, Paolo Nutini, Obongjayar
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
Burna Boy, Idles, Fred again
- En voor jezelf?
The Whitest Boy Alive, The Murder Capital, Overmono, Ben Howard, Paolo Nutini, Naaz.

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH?
Kids With Buns, Elephant en Phoenix. Verbaast mij altijd hoeveel ik ken van Phoenix zo door de jaren heen!

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH?
Burna Boy, Sofi Tukker, Ramkot (sorry vind ze live niet zo sterk, 2x gezien dit jaar :( ).

4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH?
Het weer! En ik ga muntjes vinden. Manifesteren dit.

5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH?
Of ik het volhoud om wakker te blijven voor TSHA en aansluitend Romy

6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH?
8/10, beter te doen dan Lowlands, ben alleen nog niet helemaal overtuigd van de sideshows. Maar ik laat me graag overtuigen dat DTRH leuker voor mij is dan een ander festival!
Ik hoor Naaz verdacht weinig voorbij komen voor een Teddy-act. Maar superveel zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken