Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Ik heb ook een aantal van mijn leukste festivals gehad in het slechtste weer (dtrh + RW in 2016), goeie regenjas mee en de lol er van inzien. Heb ook twee keer 35+ op Sziget gehad en dat was echt veel minder leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Ander onderwerp; hebben ze al iets bekendgemaakt of er dit jaar ook weer iets van muziek is op donderdagavond? I

k ga dit jaar zelf al op donderdag maar mijn vriendin sluit pas vrijdagmiddag aan; zou dus heel chill zijn als ze iets hebben georganiseerd. Ook al is het zon klein kiosk achtig ding als vorig jaar
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Mijn top 5, random volgorde

-IDLES
-Sleaford Mods
-Horace Andy
-Tramhaus
-The Murder Capital

Inluisteren moet nog even goed gebeuren, maar ondertussen al voldoende pareltjes gevonden. Gaat een mooie editie worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en DanielNedelko

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Ander onderwerp; hebben ze al iets bekendgemaakt of er dit jaar ook weer iets van muziek is op donderdagavond? I

k ga dit jaar zelf al op donderdag maar mijn vriendin sluit pas vrijdagmiddag aan; zou dus heel chill zijn als ze iets hebben georganiseerd. Ook al is het zon klein kiosk achtig ding als vorig jaar
Zelfde hier. Vriendin en de hele groep komt op vrijdag, maar ik en een andere vriend gaan eind van de middag. Die kiosk heb ik vorig jaar gemist eigenlijk, maar op het strand was door het noodweer eigenlijk alles wel vrij snel klaar..
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Is er donderdag trouwens al iets van horeca open? Of moet je zelf voor je eten/drinken zorgen?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Is er donderdag trouwens al iets van horeca open? Of moet je zelf voor je eten/drinken zorgen?
Campingwinkels zijn wel al open, aanbod is redelijk beperkt.

Ook die pizza & pasta tent van Birra Morretti is al open (wel in plaats van de BBQ)
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
1687513626047.png

Het front lijkt zich wat te verplaatsen naar het begin van het festival trouwens. Die 10mm kan ik wel hebben, kom maar op!!
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Een buttload?
Tot op heden alleen oraal ingenomen.
Maar goed, ik zal het eens een poging geven.
Au Revoir Goodbye GIF by GreetPool
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Een bui tijdens IDLES zou eigenlijk nog niet zo verkeerd zijn haha, vorig jaar in de Melkweg had ik zeker wat afkoeling kunnen gebruiken🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Top 5 in willekeurige volgorde:

1. Sleaford Mods
2. The Whitest Boy Alive
3. Mulatu Astatke
4. Idles
5. Larkin Poe

Met deze weersvoorspelling is een rondje ramptoerist spelen op de camping ook een must-see trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en Pompompidom

nitotheno

Support act
29 jan 2018
942
827
Lastig om een top 5 must sees te maken, dus bij deze al m'n must sees maar;

Fred again..
Paolo Nutini
Ben Howard
The Blaze
Death Grips / 070 Shake (pijnlijke clash, ik kies denk ik op de dag zelf waar ik heen ga)
IDLES
Jacob Collier (jammer van Ethel)
King Princess
Phoenix
Overmono
Katie Gregson-Macleod

Daarnaast ook nog heel wat acts die me ook leuk lijken om te zien. Wordt weer een druk weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken