Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.802

D-D-D..Di-rect? :oops:
Ja echt zeg... En Chef Special. Waarom My Baby niet?

Wat een complete afgang als het zoiets wordt.

Ik hou mijn verwachtingen bewust laag, maar dit zou toch gewoon lachwekkend zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
Ja echt zeg... En Chef Special. Waarom My Baby niet?

Wat een complete afgang als het zoiets wordt.

Ik hou mijn verwachtingen bewust laag, maar dit zou toch gewoon lachwekkend zijn?
Met Nutini en Fred Again als andere headliners moeten ze echt wel met iets groters op de proppen komen inderdaad.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ik hou mijn verwachtingen bewust laag, maar dit zou toch gewoon lachwekkend zijn?
Als het die kant op gaat dan zou ik inderdaad nog liever een goede dj (live)-act zien in de vorm van Tale of Us, Bicep, Laurent Garnier, Blessed Madonna etc
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.802
Als het die kant op gaat dan zou ik inderdaad nog liever een goede dj (live)-act zien in de vorm van Tale of Us, Bicep, Laurent Garnier, Blessed Madonna etc
Helemaal mee eens, zou ik veel betere opties vinden. Begrip voor overmacht, maar om nou met van die braderie-acts te komen als vervanger van je absolute headliner, dat kan echt niet.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Het is vloeken in de kerk hier, maar in principe zou ik best kunnen leven met een Goldband headlineset. Het zou inderdaad alleen wel de allermakkelijkste optie zijn, en ze stonden er vorig jaar al (en BKS ook nog). Wat dat betreft zou een andere naam beter zijn, maar vraag me af wat de echte mogelijkheden daarvoor zijn.
Aan de andere kant, wellicht als ze nu met een wat ''makkelijkere'' optie komen, ze dit volgend jaar willen compenseren met wat extra grote namen oid
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Maar daar hebben de mensen die een kaartje hebben gekocht voor dit jaar niets aan toch?
true, maar ik denk niet dat mensen speciaal een kaartje voor Stromae hebben gekocht, of dat er veel mensen zijn die hun ticket gaan verkopen puur omdat Stromae er niet staat en een eventuele vervanger een kleinere naam is. Verder denk ik wel dat je als organisatie op die manier toch wel een beetje goodwill kweekt
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Ik hoop ook dat ze een internationale act neerzetten (en zelf hoop ik dan het liefst op Rosalia), maar ik ben echt heel bang dat ze voor de simpele optie gaan en voor een Goldband o.i.d. kiezen. Zou ik wel echt onwijs zonde vinden. Al moet ik wel zeggen dat ik waarschijnlijk ook niet naar Stromae was gegaan, dus veel zou er niet veranderen.

Meer voor het imago van het festival; dit jaar juist gekozen voor DTRH i.p.v. Lowlands, omdat ik daar het gehalte "er zijn om het erbij willen zijn" een stuk minder merkte. Plus dat ik Lowlands echt ontiegelijk druk vond afgelopen jaar. Als je dan een Goldband als headliner neerzet, promote je naar mijn idee juist dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
true, maar ik denk niet dat mensen speciaal een kaartje voor Stromae hebben gekocht, of dat er veel mensen zijn die hun ticket gaan verkopen puur omdat Stromae er niet staat en een eventuele vervanger een kleinere naam is. Verder denk ik wel dat je als organisatie op die manier toch wel een beetje goodwill kweekt
Maar op welke manier kweken ze dan goodwill? Niet naar de bezoekers van deze editie iig.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
true, maar ik denk niet dat mensen speciaal een kaartje voor Stromae hebben gekocht
Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Als je zoveel Ziggodome shows uitverkoopt, gok ik dat er echt wel een X aantal mensen is dat voor hem het kaartje heeft gekocht, en de rest maar van het festival lekker meepakt.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Denkt dat dEUS + een goede afsluitende DJ/electronische act realistisch zou zijn en ook goed zou passen binnen het festival.

Denk dat als ze gaan voor een braderieband ze echt een deel van hun status verspelen.

Zag ook dat iemand Four Tet noemde, zou natuurlijk prima kunnen. Alleen zouden ze die anderzijds gewoon al geboekt hebben toch?

Geluk is dat Werchter en Roskilde ook op zoek is. Mogelijk dat dat alsnog een grote naam opleverd.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.031
true, maar ik denk niet dat mensen speciaal een kaartje voor Stromae hebben gekocht, of dat er veel mensen zijn die hun ticket gaan verkopen puur omdat Stromae er niet staat en een eventuele vervanger een kleinere naam is. Verder denk ik wel dat je als organisatie op die manier toch wel een beetje goodwill kweekt
Stromae was met afstand de grootste headliner. Snap niet wat er goodwill is aan een goedkope naam er neer pleuren en volgend jaar wel weer kijken of er iets leuks toert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Wat zou er uberhaupt aan budget vrij komen met het afzeggen van Stromae. 600k?
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
haha nou ja misschien redeneer ik iets te veel van uit mezelf. Ik zou er wel begrip voor hebben dat het moeilijk is om een grote headliner te vinden (zeker iemand van Stromae-grootte). Ik hoop ook heel hard op een Arctic Monkeys, maar vrees gewoon dat dat niet realistisch is. Als dat inderdaad het geval is denk ik dat Goldband wel de meest voor de hand liggende optie is qua populariteit. Mochten ze komen, dan zal het veld ongetwijfeld vol zijn. Voor mij hangt het 'slagen' van het festival gewoon niet af van de grootste headliner of een eventuele vervanger die wellicht wat tegenvalt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.802
haha nou ja misschien redeneer ik iets te veel van uit mezelf. Ik zou er wel begrip voor hebben dat het moeilijk is om een grote headliner te vinden (zeker iemand van Stromae-grootte). Ik hoop ook heel hard op een Arctic Monkeys, maar vrees gewoon dat dat niet realistisch is. Als dat inderdaad het geval is denk ik dat Goldband wel de meest voor de hand liggende optie is qua populariteit. Mochten ze komen, dan zal het veld ongetwijfeld vol zijn. Voor mij hangt het 'slagen' van het festival gewoon niet af van de grootste headliner of een eventuele vervanger die wellicht wat tegenvalt.
Nee voor mij ook niet. Maar de andere twee headliners zijn relatief klein en dan valt het extra zwaar als de topper van je affiche wegvalt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
haha nou ja misschien redeneer ik iets te veel van uit mezelf. Ik zou er wel begrip voor hebben dat het moeilijk is om een grote headliner te vinden (zeker iemand van Stromae-grootte). Ik hoop ook heel hard op een Arctic Monkeys, maar vrees gewoon dat dat niet realistisch is.
Helemaal eens hoor! Ik snapte alleen niet zo goed hoe volgend jaar grote namen boeken goodwill kweekt. Dat laatste moeten ze sowieso gewoon weer proberen te doen. :) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
In hoeverre is het realistisch dat een grote naam van BKS ook op DTRH zou staan? The Chemical Brothers hebben nog flink wat tijd rond 1 juli.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
ja wellicht was het een beetje apart verwoord. Ik bedoelde meer dat de organisatie het vertrouwen van mensen die nu teleurgesteld zouden zijn zou kunnen terugwinnen door volgend jaar extra grote namen neer te zetten ofzo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken