Down The Rabbit Hole 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
No Way Reaction GIF
9793a7601560b6218d0f5e0a1ea1154f.jpg
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en Pompompidom

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Headline show van qotsa op Lowlands 2010(?) was echt één van mijn meest memorabele momenten ooit. Samen met Idles gaat dat heerlijk worden.

Staan ook al op Pinkpop.
Maakt toch niet uit? In dit geval kan ze hier makkelijk dubbel in NL worden geplaatst.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.711
Dit zou toch wel een enorme klapper zijn zeg, hebben natuurlijk al een keer op DTRH gestaan dus misschien een kansje?
IDLES en QotSA na elkaar, alles kan kapot!
Hoe was QOTSA de vorige keer eigenlijk? Eigenlijk wel benieuwd of die mannen (nog) goed matchen met het huidige DTRH-publiek.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hoe was QOTSA de vorige keer eigenlijk? Eigenlijk wel benieuwd of die mannen (nog) goed matchen met het huidige DTRH-publiek.
Ik vond ze geweldig, al ben ik een bevooroordeeld fan ;).
Of ze passen bij het publiek? Als je de afgelopen 10 jaar de festivals en hitlijsten bekijkt kan je wel concluderen dat rock flink ingeleverd heeft aan populariteit. Enkele uitzonderingen daargelaten. Dat een Goldband (Lowlands) tegenwoordig tot de best gewaardeerde optredens behoort zegt genoeg lijkt me.
Maar met Idles en The Murder Capital mogen we niet klagen dit jaar
 
Laatst bewerkt:

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Ik verwacht niet dat ze het nog voor elkaar krijgen maar ik zou persoonlijk toch wel erg gelukkig worden van Kendrick Lamar. Zijn Ziggo show was fenomenaal en laat hij nou net in Nederland zijn dat weekend.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
343
Volgens mij speelt Kendrick die zaterdag op een ander festival.

In veel opzichten is de line up van dit jaar voor mij ook met het wegvallen van Stromae nogsteeds een stuk sterker. Met name de laatste drie namen op de main op zondag (Ben Howard, Phoenix, Paolo Nutrini) vind ik echt heel sterk geprogrammeerd. Ook benieuwd welke namen de Bossa Nova dit jaar heeft. Vorig jaar twee van mijn favoriete optredens dat weekend daar gezien (Sierra Ferrel en Moonchild Sanelly)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik verwacht niet dat ze het nog voor elkaar krijgen maar ik zou persoonlijk toch wel erg gelukkig worden van Kendrick Lamar. Zijn Ziggo show was fenomenaal en laat hij nou net in Nederland zijn dat weekend.
Die staat al op Woo Hah Rolling Loud.
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Hoe was QOTSA de vorige keer eigenlijk? Eigenlijk wel benieuwd of die mannen (nog) goed matchen met het huidige DTRH-publiek.
Volgens mij was men best positief destijds, 3voor12 artikel net even opgezocht en die waren ook behoorlijk onder de indruk.
Ik heb ze dat jaar zelf op Mad Cool gezien en daar was heel weinig mis mee.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.711
Volgens mij was men best positief destijds, 3voor12 artikel net even opgezocht en die waren ook behoorlijk onder de indruk.
Ik heb ze dat jaar zelf op Mad Cool gezien en daar was heel weinig mis mee.
Oh, ik vond ze op RW dat jaar ook erg goed hoor. Maar RW en QOTSA is wel een logische combo.
 
  • Leuk
Waarderingen: James13

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Oh, ik vond ze op RW dat jaar ook erg goed hoor. Maar RW en QOTSA is wel een logische combo.
Zeker waar.
Laten we ook niet vergeten dat de andere headliners dit jaar Fred Again & Paolo Nutini zijn, niet bepaald een rockoverschot; daar past QotSA wat mij betreft prima bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken