Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Mja, heb het gelezen. Als je ziek bent kun je nog steeds via een Ticketmaster-app je kaartje doorverkopen. Nog geen ervaring mee.
Het ellendige is dat (dit was in elk geval afgelopen oktober nog zo) de doorverkoop een paar dagen voor het event wordt stopgezet. Als ze dit veranderen dan valt er wel mee te leven.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Mja, heb het gelezen. Als je ziek bent kun je nog steeds via een Ticketmaster-app je kaartje doorverkopen. Nog geen ervaring mee.

Zo wordt Ticketswap helemaal buiten spel gezet.
Dat kan dus niet. Ticketmaster gooit de doorverkoop 4 dagen van te voren dicht. Wordt je dus later ziek, heb je gewoon pech.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Op de insta post van vandaag staat Paolo Nutini gewoon naast Fred en Stromea groot afgedrukt.....
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Op de insta post van vandaag staat Paolo Nutini gewoon naast Fred en Stromea groot afgedrukt.....
Ik denk ook gewoon dat ie headliner is tbh. Op TRNSMT festival stond ie ook als headliner en werd goed ontvangen daar. Ongetwijfeld heeft DTRH daar afgekeken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
TRNSMT is in Schotland, dus het is logischer dat hij daar headliner is dan hier.

Op de insta post van vandaag staat Paolo Nutini gewoon naast Fred en Stromea groot afgedrukt.....
Heb je linkje? Ik zie alleen die van een paar dagen terug.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik denk ook dat hij headliner is en dat ze Stromae gewoon in het midden hebben gezet omdat dat de grootste naam is (dus vandaar niet alfabetisch) maar zou het wel echt een behoorlijk kleine headliner vinden.
 

littlesimz

Playlistbediener
21 sep 2022
20
16
Tickets gehaald ook al baal ik flink van de lineup tot nu toe. Wanneer kunnen we normaal gesproken ongeveer de tweede drop namen verwachten?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Vind het opvallend dat mensen Fred Again... gewoon accepteren als headliner en raar opkijken van Paolo Nutini. Denk dat er meer bezoekers zullen zijn die sowieso al zouden gaan en Fred leuk vinden, maar Nutini zal meer echte fans hebben, voor wie zijn aanwezigheid een doorslaggevende reden is om het kaartje aan te schaffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Paolo Nutini is toch ook gewoon een prima headliner voor down the rabbit hole? Natuurlijk zijn er wat uitschieters geweest de laatste jaren met nick cave en gorillaz maar we hebben ook editors, Janelle monae, oatw, Anohni, Fleet Foxes en foals als headliner gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik zie lizzo ook nog wel toegevoegd worden als headliner of sub, verder denk ik een grote kans dat we men I trust en FKA nog gaan zien op de line up. Stonden op de line up van 2020 en touren ook rond die tijd
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vind het opvallend dat mensen Fred Again... gewoon accepteren als headliner en raar opkijken van Paolo Nutini. Denk dat er meer bezoekers zullen zijn die sowieso al zouden gaan en Fred leuk vinden, maar Nutini zal meer echte fans hebben, voor wie zijn aanwezigheid een doorslaggevende reden is om het kaartje aan te schaffen.
Nah. Ik accepteer beide niet, wat een armoede.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Paolo Nutini is toch ook gewoon een prima headliner voor down the rabbit hole? Natuurlijk zijn er wat uitschieters geweest de laatste jaren met nick cave en gorillaz maar we hebben ook editors, Janelle monae, oatw, Anohni, Fleet Foxes en foals als headliner gehad.
Los van de grootte is het ook een beetje een smaakding natuurlijk. Vind Nutini bijna even suf als Editors. Probleem is ook dat er tijdens de headliners ook weinig anders te zien is op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Nah. Ik accepteer beide niet, wat een armoede.
Fred is een logische headliner imo. Uitverkochte Afas, veel mensen die tickets zochten op de Swap, hype van dit moment. Goeie nieuwe headliner.

Nutini though.... werkt dat sowieso niet gewoon beter als het wat kleinschaliger en intiemer is?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Fred is een logische headliner imo.
Ik verwacht gewoon meer van DTRH voor die prijs. Fred Again is à la Moderat, Thom Yorke, Bicep etc. gewoon een naam voor in de Teddy. Kan prima zijn dat hij veel mensen trekt, maar als headliner verwacht ik meer van hen. Showgewijs trekt hij ook gewoon al een hele tijd rond nu met wat ie heeft rond, zelfs in de AFAS was het basically dezelfde set-up als ik hem gezien heb in een zaaltje van 600 man.

Nutini though.... werkt dat sowieso niet gewoon beter als het wat kleinschaliger en intiemer is?
Het ding is. De tent bij Wilco was LEEG na een halfuurtje. Hype van 2021; Phoebe Bridgers trok nog geen half veld. Blijkbaar willen ze het nog een kans geven, I guess.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken