Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik had wel een beetje zoiets van, als Disclosure kan, dan kan Prydz toch ook? Maar goed, om mij happy te krijgen kun je Kanye West, Blackpink, Radiohead en Yellow Claw gezamenlijk als headliners neerzetten op een festival en zie ik ook het probleem niet zo.
Ja dan kom ik ook wel ;-)
 
  • On fire
Waarderingen: zworp3

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Gevoelsmatig als sub of als Teddy headliner. Ik zie dan eerder The 1975 headlinen gezien de populariteit in NL. Ik zou Placebo heel erg toejuichen. The 1975 al veel minder, maar misschien meer iets voor Pinkpop.

Queens of the Stone Age staat ook op Hurricane, dat is dan ook direct een grote kanshebber lijkt mij? Ik zou het enorm toejuichen. Live fantastisch en op de laatste plaat na, alleen maar sterke albums gemaakt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik zou denken dat Placebo headliner is als ze er staan. Mag van mij overigens meteen.
Mij ook. Één van de weinige geruchten waarvan ik nog wel enigzins blij van word. Maar denk dat er nog wat namen in de geruchtenmolen komen. Zelf denk ik dat The Black Keys volgend jaar eindelijk Europa doen.
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mwoa. Kreeg op LL toch veel kritiek?
Klopt, maar misschien passen de nieuwe nummers beter of zorgen die voor een betere show? Die show stond toch echt nog niet op punt, heb ik de indruk. Misschien dat die nadien beter valt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Zouden Arctic Monkeys zo snel na Lowlands en Pukkelpop weer op Belgische en Nederlandse festivals staan?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Klopt, maar misschien passen de nieuwe nummers beter of zorgen die voor een betere show? Die show stond toch echt nog niet op punt, heb ik de indruk. Misschien dat die nadien beter valt.
Ja true, ik geef AM ook graag nog een kans. Maar laat ze a.u.b. niet die oude nummers verkrachten om het tempo van de nummers omlaag te gooien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken