Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ga mijn best doen om erbij te zijn. Maar of het gaat lukken is altijd maar de vraag.

Ben te herkennen aan een halve liter in mijn handen ;-)

Jongens, wat wordt het fijn festivalweer!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Joszwa
30 jun 2022
2
0
Vraagje van een onwetende eerste-keer-festivalganger!

Hoe werkt het met die 8 liter drank die je alleen bij aankomst mee de camping op mag nemen? Is dit 8 liter pp? Per tent? Per groep?
En hoe streng is die "bij aankomst"? Wij waren namelijk eigenlijk van plan eerst de naar de camping te gaan om alle kampeerspullen en bagage etc te droppen en dan pas boodschappen te gaan doen. Maar dat zou dan betekenen dat we eigenlijk niet meer ons eigen bier mogen kopen, of wel?

Wie maakt dit duidelijker voor me hahaha
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Vraagje van een onwetende eerste-keer-festivalganger!

Hoe werkt het met die 8 liter drank die je alleen bij aankomst mee de camping op mag nemen? Is dit 8 liter pp? Per tent? Per groep?
En hoe streng is die "bij aankomst"? Wij waren namelijk eigenlijk van plan eerst de naar de camping te gaan om alle kampeerspullen en bagage etc te droppen en dan pas boodschappen te gaan doen. Maar dat zou dan betekenen dat we eigenlijk niet meer ons eigen bier mogen kopen, of wel?

Wie maakt dit duidelijker voor me hahah

Is per persoon, mag eigenlijk alleen de eerste keer meegenomen worden en niet later. Dus eigenlijk eerst alleen tent en drank droppen, dan de rest halen.

Die 8L wordt zelden gecontroleerd dus daar kan je wel ruim boven zitten
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Voor de twijfelaars; kaartjes gaan nu voor minder dan 128e. Benieuwd of dat nog verder gaat dalen.
 
30 jun 2022
2
0
Is per persoon, mag eigenlijk alleen de eerste keer meegenomen worden en niet later. Dus eigenlijk eerst alleen tent en drank droppen, dan de rest halen.

Die 8L wordt zelden gecontroleerd dus daar kan je wel ruim boven zitten
Ah oke dankjewel!

Maar wordt er dan gecontroleerd wat je na aankomst nog allemaal mee de camping op neemt? Vooral voor het geval dat we iets minder ruimte in de auto over hebben dan gehoopt, anders lijkt het me idd het verstandigst om eerst drank te halen en dan pas naar DTRH te gaan. Geen problemen zoeken als dat niet hoeft hahaha :)

En nog even om zeker te weten dat ik het goed begrijp: dit alles geldt dus niet voor het meenemen van eten zo te lezen?
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ah oke dankjewel!

Maar wordt er dan gecontroleerd wat je na aankomst nog allemaal mee de camping op neemt? Vooral voor het geval dat we iets minder ruimte in de auto over hebben dan gehoopt, anders lijkt het me idd het verstandigst om eerst drank te halen en dan pas naar DTRH te gaan. Geen problemen zoeken als dat niet hoeft hahaha :)

En nog even om zeker te weten dat ik het goed begrijp: dit alles geldt dus niet voor het meenemen van eten zo te lezen?
Neem lekker een treetje bier pp mee. Mocht je daarna nog niet genoeg hebben kan je in de campingwinkel koude sixpacks kopen. Sowieso lekkerder in dit weer. Controles komen nauwelijks voor.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Greentea Peng ook afgezegd, Eefje de Visser en Joep Beving vervangen. Alsof die zaterdag nog niet sterk genoeg was.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Zoooo wat een regen. Wij zitten helemaal droog gelukkig, maar deze bui was wel intens. We zoeken wel naar muziek eigenlijk(en Froukje.. )
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

vos

Playlistbediener
2 apr 2022
17
37
Wij chillen m nu ook op de camping na een half uur partytent vast te houden vanwege wegvliegrisico. Nu voorbereiden op de tweede regenpiek.

Echt kut dat Greentea Peng nie meer komt maar love Eefje. Wel al gezien in de Roma en binnenkort op lowlands maar helemaal goed. Zin in!!! :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken