Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Voordat we morgen moeten gaan puzzelen hier nog even mijn lijstje van acts ik die ik moet zien:

1. Erykah Badu
2. Little Simz
3. Arooj Aftab
4. Girl in Red
5. Wilco
6. The smile
7. Amyl & the sniffers
8. Dry Cleaning
9. Molchat Doma
10. Celeste
11. Clairo
12. The Chats
13. Moderat
14. Bicep
15. Gorillaz
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Ik weer overigens niet wanneer REMY is aangekondigd, maar dat is ook zeer interessant! Een aantal keer met harp gezien, en nu in een andere format zoals ik de tekst moet geloven. Zeer benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

trapdo

Playlistbediener
2 mrt 2018
11
8
Hi!
Dit jaar gaan we met een groepje vrienden voor het eerst naar DTRH!
Door werk kunnen wij helaas pas vrijdag naar de camping toe. Weten jullie of er dan nog een genoeg plek is om een tent of 4 bij elkaar neer te zetten? En hebben jullie tips voor welke tijd we er het beste kunnen zijn en op welke camping nog de meeste plek zal zijn?
Thanks!
 

Vincentio

Nieuw lid
16 jun 2022
1
0
Sinds een paar weken is het uit met mijn vriendin en zit ik met mijn kaartje. Ik krijg het simpelweg niet over mijn hart deze te verkopen, maar geen van mijn vrienden gaat. Zijn er topics waar meer loners zijn? Of heeft iemand tips? Ik ben niet iemand die geheel alleen wil gaan.
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
Hi!
Dit jaar gaan we met een groepje vrienden voor het eerst naar DTRH!
Door werk kunnen wij helaas pas vrijdag naar de camping toe. Weten jullie of er dan nog een genoeg plek is om een tent of 4 bij elkaar neer te zetten? En hebben jullie tips voor welke tijd we er het beste kunnen zijn en op welke camping nog de meeste plek zal zijn?
Thanks!
Hoi, vorige keer waren wij ook pas vrijdag gegaan. Zinloos over camping 1 t/m 4 gelopen. Op camping 7 (onderaan de kaart, niet in het ‘bos’ aan het water) was wel genoeg plek. Het is geen Lowlands, dus overal zit je op fatsoenlijke afstand van het terrein.

Qua tijd denk ik dat je sowieso wel in de rij staat als je niet belachelijk vroeg of laat op de dag bent.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: trapdo

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoi, vorige keer waren wij ook pas vrijdag gegaan. Zinloos over camping 1 t/m 4 gelopen. Op camping 7 (onderaan de kaart, niet in het ‘bos’ aan het water) was wel genoeg plek. Het is geen Lowlands, dus overal zit je op fatsoenlijke afstand van het terrein.

Qua tijd denk ik dat je sowieso wel in de rij staat als je niet belachelijk vroeg of laat op de dag bent.
Een heel groot deel van de camping staat niet op de kaart linksonder. Dat is een groot weiland waar je vrijdag zeker nog bij elkaar kan staan. Tenzij je strategisch bij de ontbijtstand/badhuis wil staan is er geen probleem. Onze dames in de groep hebben die wens wel ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: trapdo

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
1655364057372.png

Dit is ook een camping die geen nummer heeft, maar kan wel gebruik van gemaakt worden lijkt mij? Lijkt mij heerlijk om daar aan het water te zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: trapdo

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Sinds een paar weken is het uit met mijn vriendin en zit ik met mijn kaartje. Ik krijg het simpelweg niet over mijn hart deze te verkopen, maar geen van mijn vrienden gaat. Zijn er topics waar meer loners zijn? Of heeft iemand tips? Ik ben niet iemand die geheel alleen wil gaan.
Hey Vincentio! Welkom op het forum!
Geen idee of er topics zijn voor alleen gaanders. Of dat je wellicht kan aansluiten bij een groep hier op het forum.

Komt er nog een festileak meet up op vrijdag? Dan kan Vincentio nieuwe vrienden maken ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lisa010

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
De zaterdag is wel als gevreesd heel kut. Little Simz, Dry Cleaning, The Smile en Moderat overlappen.....Kak. Vooral Litttle Simz en The Smile....
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
Wat een enorm moeilijk schema qua keuzes zeg. The Smile had ik graag in de Teddy Widder gezien zoals Thom Yorke vorige keer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Poeh, hij valt mij inderdaad flink tegen. Later vanmiddag maar echt even induiken want ik zit vol met meetings vandaag. Maar die Little Simz, The Smile, Moderat en Gorillaz clash is wel pijnlijk ja..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Shit, die Simz > Smile clash is erg pijnlijk. Hoe ver is het lopen van Hotot naar Teddy?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Ben wel blij! Op het eerste gezicht weinig overlap bij acts die ik echt graag wil zien. En overdag elke dag een mooie route samen te stellen. Vrijdag wel beduidend minder dan zaterdag en zondag. Meerdere acts op de Hotot die ik in Teddy Widder had verwacht (Celeste, Erykah Badu, Loyle Carner)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken