Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Bks en de communicatie, Pinkpop en de collectortickets en Dtrh en de timetable. Iedereen lijkt wer ergens mee te struggelen na die coronajaren ;)
Ik sta hier toch wel een beetje van te kijken, dat er 16 dagen voor de start van het festival blijkbaar nog dusdanig veel onzekerheid is over het programma, dat je niet reeds het blokkenschema kunt delen. Benieuwd wat ons wat dat betreft te wachten staat.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno en Timmetje

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Ik sta hier toch wel een beetje van te kijken, dat er 16 dagen voor de start van het festival blijkbaar nog dusdanig veel onzekerheid is over het programma, dat je niet reeds het blokkenschema kunt delen. Benieuwd wat ons wat dat betreft te wachten staat.
ZESTIEN DAGEN NOG MAAR! Om een of andere reden realiseerde ik me niet dat we al zo dichtbij zaten, tot ik dit bericht las haha :LOL: Man wat heb ik er zin in zeg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik sta ook compleet klaar hoor. Alleen zorgen dat we niet in complete euforie om half 4 's middags al bezopen zijn haha ;-).

Zo sterk het gevoel weer helemaal los te kunnen gaan ;-)
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
media_1739_widen_1600_85-Laatste%20Namen.png


Blokkenschema morgen.

Bonus: morgen kan ook het grote puzzelen beginnen, want dan wordt het blokkenschema bekend
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Girl in Red en Celeste staan (voor nu?) iig nog ook op de pagina met het programma.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Als die al af hadden gezegd zouden ze dat net wel vermeld hebben toch?
Lijkt mij ook ja. Maar Bergenfest is dit weekend, waar ze ook zou staan en die is 2 weken geleden wel gecanceld.

Wel bijzonder jammer! Kan nog wel eens een hele grote artiest worden.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Priya Ragu en Sylvie Kreusch inderdaad weer een paar mooie toevoegingen om het af te maken. Benieuwd naar eindelijk het blokkenschema morgen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Glastonbury deelt net dit

"The West Holts signing tent is back for 2022, with many of the stage’s artists due to appear for a signing session after their performance. We’ve got some great signings already confirmed including Nubya Garcia, Black Midi, Greentea Peng and Celeste.

Denk dat we Celeste dus ook gewoon op Down The Rabbit Hole kunnen verwachten. :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken