Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
OOR: "Zullen we gewoon weer eens, heel ouderwets en gevaarlijk en cringy, roepen dat de plaat van het jaar gearriveerd is? Laten we dat doen."

Morgen twee beste platen van het jaar. Leuk dan.
't Is dat ze het zelf weten, maar die recensies van OOR zijn echt al tijden helemaal ruk.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Moderat komt morgen ook toch? Florence heb ik dan helemaal niks mee, maar wel een grote release natuurlijk.

Gaat een lekker dagje worden! Black Keys komt ook met nieuw werk morgen dacht ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Moderat = Heerlijk
The Smile = Heerlijk


Met stipt #1 must see van het festival, The Smile. Ik hoop dat ik niet te brak ben.
Ja helemaal eens. Wat een albums!

Die gaan de Teddy helemaal op de kop zetten op het einde van de avond (althans ik verwacht dat ze daar staan).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zien passeren op de FL website: de muntprijs van DTRH stijgt van 2,90 naar 3,30. Is dat niet ronduit schandalig? Wat een gigantische stijging?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Zien passeren op de FL website: de muntprijs van DTRH stijgt van 2,90 naar 3,30. Is dat niet ronduit schandalig? Wat een gigantische stijging?
Als die eerste prijs van 2019 is, is de prijsstijging minder dan de inflatie sinds het laatste festival…
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als die eerste prijs van 2019 is, is de prijsstijging minder dan de inflatie sinds het laatste festival…
Een stijging van 12%? Ik weet niet hoe de inflatie in Nederland is, maar in België is alles zowat 5% gestegen. Wat niet betekent dat ook lonen met 5% zijn gestegen..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Met alle prijsstijgingen vind ik de muntprijs wel prima eigenlijk. Ik ben inmiddels niks anders meer gewend dan minimaal 3.50 te betalen voor een pilsje in de kroeg.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Een stijging van 12%? Ik weet niet hoe de inflatie in Nederland is, maar in België is alles zowat 5% gestegen. Wat niet betekent dat ook lonen met 5% zijn gestegen..
Een stijging van 12% in 3 jaar dan wel, inflatie wordt over 1 jaar berekend.

Blijft klote, maar zoals MarkD zegt, zo'n prijs is niet meer raar momenteel. Toen ik in oktober weer eens naar Shelter ging mocht ik vier euro aftikken voor een pilsje en was ik bang dat dat de standaard ging worden.

(En dat is dan nog klein bier bij toen ik in 1999 voor het eerst naar een club in Londen ging en daar 5 pond moest betalen voor een flesje water. De schok die ik toen als armlastig student had, daar ben ik nog steeds niet van bekomen. Volgens de wisselkoers van destijds, zonder inflatie dus, was dat 17,30 gulden, ofwel 7,86 euro.)
 
  • Wow
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Een stijging van 12% in 3 jaar dan wel, inflatie wordt over 1 jaar berekend.

Blijft klote, maar zoals MarkD zegt, zo'n prijs is niet meer raar momenteel. Toen ik in oktober weer eens naar Shelter ging mocht ik vier euro aftikken voor een pilsje en was ik bang dat dat de standaard ging worden.

(En dat is dan nog klein bier bij toen ik in 1999 voor het eerst naar een club in Londen ging en daar 5 pond moest betalen voor een flesje water. De schok die ik toen als armlastig student had, daar ben ik nog steeds niet van bekomen. Volgens de wisselkoers van destijds, zonder inflatie dus, was dat 17,30 gulden, ofwel 7,86 euro.)
Ik heb laatst een pilsje op IJburg bij Happy Feelings nog gewoon 4.50 afgetikt, voor een klein biertje. Belachelijke prijzen en dit zal écht niet de trend worden komende jaren denk ik. Misschien alleen op electronic festivals waar meer water wordt verkocht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Een stijging van 12% in 3 jaar dan wel, inflatie wordt over 1 jaar berekend.

Blijft klote, maar zoals MarkD zegt, zo'n prijs is niet meer raar momenteel. Toen ik in oktober weer eens naar Shelter ging mocht ik vier euro aftikken voor een pilsje en was ik bang dat dat de standaard ging worden.

(En dat is dan nog klein bier bij toen ik in 1999 voor het eerst naar een club in Londen ging en daar 5 pond moest betalen voor een flesje water. De schok die ik toen als armlastig student had, daar ben ik nog steeds niet van bekomen. Volgens de wisselkoers van destijds, zonder inflatie dus, was dat 17,30 gulden, ofwel 7,86 euro.)
Vind het nog steeds maf, meer dan 3 euro betalen voor een pintje, een simpel frietje etc. Inflatie of niet. Lonen zijn ook niet met 12% in een jaar tijd gestegen natuurlijk hè, verre van zelfs.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken