Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Jammer, maar idd niet onverwacht.
Had ook graag mijn kaartje naar volgend jaar doorgezet. Waarschijnlijk door de "reddingsboei" betalen ze deze nu terug...

Helaas, toch een fijne vakantie allen !!!
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Wel vreemd dat ze zoals BKS sowieso terug betalen. Ik had graag mijn ticket gehouden ipv volgend jaar weer te moeten stressen om aan tickets te geraken
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ongelooflijk sneu, ik heb er geen andere woorden voor. Hoe is het mogelijk.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ook Doune the Rabbit Hole gaat dit jaar niet door.

 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Natuurlijk willen we alle trouwe Rabbits bedanken voor hun steun van het afgelopen jaar en je de mogelijkheid bieden om er volgend jaar weer bij te zijn. Daarom kun je voordat de kaartverkoop van DTRH22 begint al een festivalticket kopen. Hiervoor ontvang je in oktober 2021 van Ticketmaster een mail met daarin een code waarmee je maximaal hetzelfde aantal DTRH22-tickets kunt bestellen als je voor de DTRH20/DTRH21-editie hebt gekocht. Mogelijk komt deze mail in je spambox terecht, dus hou die goed in de gaten. Deze mogelijkheid heeft alleen betrekking op festivaltickets. Rabbit Resort-tickets, Campercampingtickets etc zijn alleen in de reguliere kaartverkoop voor Down The Rabbit Hole 2022 beschikbaar.

De ticketprijzen voor Down The Rabbit Hole 2022 zijn nu nog niet bekend, maar duidelijk is wel dat de ticketprijzen uit 2019 niet toereikend zijn voor de kosten die we in 2022 maken. De ticketprijzen voor 2022 worden vastgesteld op het moment dat we een duidelijker beeld hebben van de prijsstijgingen op het gebied van programma, productie, personeel etc.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Prima. Wil die code wel ruilen voor iemand met Lowlands pre-sale code haha.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Heb de mail ook gehad. Dus inderdaad, hogere prijzen en dan zal het wel lastiger zijn dat je mensen moet laten bijbetalen op hun huidige ticket. Maar goed, prima geregeld zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Super! En vanaf oktober ook al. Netjes geregeld.
Ik weet niet of ik dit zo netjes vind. Ze hebben eerst het geld 2 jaar vastgehouden, nu geven ze het terug en kun je over een paar maanden een (veel?) duurdere ticket gaan kopen. Ik zou het pas netjes vinden als ze degenen die hun kaart hebben gehouden korting zouden geven.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220

Ik begrijp dat beleidsmakers niet van alle markten kunnen thuis zijn, maar dit spreekt gewoon van een compleet onbegrip van hoe een gigantische sector als die van de cultuur- en evenementensector gewoonweg in z'n werk gaat.
Ik vind met name de volgende passage overtuigend: "Er is de afgelopen 1,5 jaar door de overheid gecommuniceerd dat als iedereen die dat wil gevaccineerd is, we weer open gaan. Het is ons dus onduidelijk waarom er überhaupt nog een beslissing moet komen voor de periode na 1 september, gezien dat het moment is waarop iedereen gevaccineerd zou kunnen zijn. Hierdoor ontbreekt het aan een duurzaam beleid ten aanzien van evenementen."

Je gaat je dan echt de vraag stellen wanneer wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik snap daarnaast ook niet echt waarom geplaceerd binnen wel met meer dan 750 bezoekers kan (zie voetbal, musicals e.d.) maar dat er maximaal 750 bezoekers bij een festival in de open lucht aanwezig mogen zijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
In neem aan dat we ook een refund krijgen voor het parkeerticket en de servicekosten?
De 1e geloof ik wel, het 2e twijfel ik over
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik heb het geld inmiddels terug gestort gekregen. Althans, dat denk ik. Ik zie door het bomen het bos niet meer wat ik heb gekocht, maar ik heb een bedrag van 173 van Ticketmaster ontvangen, ik ga er vanuit dat dit van DTRH is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken