Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
481
314
Ja heel blij mee, paar van mijn favo dj's (Interstellar funk, Avalon Emerson, mama Snake, afrodeutsche). Nu nog wapperman en het nachtprogramma kan niet meer stuk lijkt me
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hmmm zegt mijn nix, maar ben ook niet zo van de house en techno. Zal mij niet snel vinden in de golfplaten x-ray ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Dit is dus een extra stage tegenover de line-up van 2019, toch? Niet? Vindt dat wel lekker hoor in plaats van zo weinigzeggende namen op de Vunzige Veldjes van voorheen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Poeh, zijn wel lekkere namen hoor! Ik hoop alleen dat die koptelefoons een beetje werken. Heb toch het liefst versterkte muziek diep in de nacht...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Poeh, zijn wel lekkere namen hoor! Ik hoop alleen dat die koptelefoons een beetje werken. Heb toch het liefst versterkte muziek diep in de nacht...
Ik zag in een instagram-post van hun in de comments ook een vraag komen over de 23u-regeling en ze gingen daarover nog communiceren. Lijkt me wel dat die alsnog van de baan gaat komen, anders verspreid je in je perscommunicatie niet dat "...van vroeg op de dag tot diep in de nacht" gaat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Ik heb ook zo'n vermoeden inderdaad. Het bericht dat s avonds alleen koptelefoonmuziek wordt gedragen, lijkt een beetje naar de achtergrond te verdwijnen ondanks het verhuurpunt op de map van DTRH.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
830
537
Dit is dus een extra stage tegenover de line-up van 2019, toch? Niet? Vindt dat wel lekker hoor in plaats van zo weinigzeggende namen op de Vunzige Veldjes van voorheen.
Het lijkt dat dit in plaats van het Future Fuzzy Field is, die komt in ieder geval niet terug op de nieuwe plattegrond.
Ik heb ook zo'n vermoeden inderdaad. Het bericht dat s avonds alleen koptelefoonmuziek wordt gedragen, lijkt een beetje naar de achtergrond te verdwijnen ondanks het verhuurpunt op de map van DTRH.
Denk dat de Teddy Takeover wel met koptelefoon zal zijn, want dat is in een open tent. Maar een afgesloten Club Fuzzy hopelijk niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Het lijkt dat dit in plaats van het Future Fuzzy Field is, die komt in ieder geval niet terug op de nieuwe plattegrond.
Vraag me af of de Avant Garden dan een soort andere invulling gaat krijgen. Lijkt me vreemd dat je Club Fuzzy, Avant Garden, The Swamp en Idyllische Veldje dj's gaat neerpleuren en maar drie podia met artiesten en bands op, ofja 4 als je Bossa Nova mee telt.
 

Jayland

Nieuw lid
16 jun 2021
3
0
Vraag me af of de Avant Garden dan een soort andere invulling gaat krijgen. Lijkt me vreemd dat je Club Fuzzy, Avant Garden, The Swamp en Idyllische Veldje dj's gaat neerpleuren en maar drie podia met artiesten en bands op, ofja 4 als je Bossa Nova mee telt.
Dat vroeg ik me ook af. Er blijft nu geen plek meer over voor de kleinere acts. Wellicht dat de Bossa Nova een ander karakter krijgt en meer een volwaardig podium wordt. Ook omdat hiervoor de Lima gebruikt lijkt te gaan worden.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Wat een te gekke electronische namen! Dit is dus nieuw? Dit maakt voor mij het ideale festival compleet zoals ik dat alleen eerder een keer op Glasto en Sziget heb meegemaakt: te gekke bandjes overdag en heerlijke techno s' avonds om de voetjes nog even van de vloer te halen (de namen van Lowlands qua techno vind ik op één of twee na altijd heel mager). Ki/ki, Benny Rodrigues, David Funk, Kleo, Tom Trago; dat zijn wel echt topnamen.

Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit soort artiesten willen draaien met silent disco op, dat werkt ook helemaal niet met deze muziek.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Wat een te gekke electronische namen! Dit is dus nieuw? Dit maakt voor mij het ideale festival compleet zoals ik dat alleen eerder een keer op Glasto en Sziget heb meegemaakt: te gekke bandjes overdag en heerlijke techno s' avonds om de voetjes nog even van de vloer te halen (de namen van Lowlands qua techno vind ik op één of twee na altijd heel mager). Ki/ki, Benny Rodrigues, David Funk, Kleo, Tom Trago; dat zijn wel echt topnamen.

Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit soort artiesten willen draaien met silent disco op, dat werkt ook helemaal niet met deze muziek.
Dat denk ik ook inderdaad. Ik vermoed inderdaad dat die Club Fuzzy dicht is en wel gewoon een grote club zal zijn.

.. En dan zie ik het ook wel weer gebeuren dat het daar veel te druk is en ik alsnog de hele nacht met een koptelefoon op mn kop loop.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Ik vind trouwens Hot Chip live echt heel saai. Heb ze nu 2 keer gezien en er spat totaal geen enthousiasme vanaf. Nummertje spelen en klaar. Ik had liever in dit genre Roosevelt/Parcels/Jungle gezien. Muziek is wel leuk, maar altijd een beetje een anti-climax
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ben wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Gabriel Rios zou me niets verbazen, staat ook op Lokerse Feesten. En dat nieuwe album doet het bij mij prima. Ook wel een lekkere festivalact, niet erg spannend maar fijn om te luisteren. The Notwist zou ook nog kunnen. Roman Flugel wellicht. Ghetts? Qua kleiner spul misschien The Vices, al staan die vooralsnog in hele kleine zaaltjes. Pieter de Graaf fijn vroeg op zondagmiddag? The Cool Greenhouse? Chibi Ichigo? Allemaal kleinere namen natuurlijk.

In het grotere segment kan ik echt niet veel bedenken aan acts die dan op tour zijn. Sigrid wellicht? Wolf Alice? Wombats?

Lastig voorspellen zo, omdat er ook maar weinig andere festivals plaatsvinden waaruit je iets zou kunnen afleiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goanna en wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken