Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Wat zouden de headliner kanshebbers zijn? Ik gooi hieronder wat namen, al dan niet realistisch;

- Tame Impala
- Arctic Monkeys
- the Black Keys (touren die uberhaupt)
- the Chemical Brothers
- de Staat (iets te opportunistisch?)
- Oscar and the Wolf (herhaling)
- Foals
- Nothing but Thieves (denk nog te klein)
- Royal Blood
- Two door cinema club

Dit lijstje komt een beetje uit de hoek van mijn smaak. Dus wellicht mis ik nog wat waar ik doorgaans niet zo naar luister.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Ik verwacht dat we Florence And The Machine nu wel met potlood mogen noteren. Niet helemaal mijn smaak, maar wel een fraaie headliner voor dit festival.

Tame Impala en iets uit rijtje Massive Attack / Thom Yorke / Underworld, dat zou het voor mij dik in orde maken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jaren geleden was Foals hier ook al headliner. Met hun livereputatie kunnen ze dat natuurlijk helemaal aan maar ze zullen niet bovenaan iedereen z'n lijstje staan om deze plek in te vullen. Benieuwd wie van BKS/DTRH dit jaar niet 3 grote headliners bij elkaar kan krijgen. Foals is dan een logische opvuller voor dat laatste spotje. Zie ze eigenlijk niet voor minder komen.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Afgelopen jaar voor het eerst DTRH aangedaan, en eigenlijk ook al wel weer zeker van dat ik ga dit jaar. Eigenlijk weinig bands bekeken, en vooral van het randprogramma genoten. Hopelijk dit jaar wat meer bands bezoeken, ben daarom wel benieuwd wat de namen gaan worden. Fijn dat er alweer aankondigingen zijn inmiddels voor andere festivals en de namen die ik hierboven allemaal alweer zie, en hoop naar aanleiding daarvan wel op een paar namen voor DTRH:
- Foals
- Disclosure
- Tame Impala
- The war on drugs

Is hier nog iets van mogelijk?
- Interpol
- Miles Kane
- Biffy Clyro

Vond vorig jaar Shame en IDLES erg vet, hoop op weer 1 of 2 van dit soort bands.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
599
577
Is er een kans dat Massive Attack volgend jaar zijn show komt inhalen? Mezzanine XXL zou wel ontzettend gaaf zijn ?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik kan nergens iets vinden dat er een early bird-verkoop voor DTRH 2019 is geweest. En op de website gaat het nog over de kaarten voor 2018.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Kesselman neemt jullie in de maling :)

Vorig jaar begon de kaartverkoop pas rond kerst dacht ik.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
oh my bad.
ik dacht serieus dat dat over kaarten van komend jaar ging

mooi, dan ben ik nog op tijd dus!!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ik zou Robyn wel een mooie naam vinden voor DTRH mits ze festivals doet volgend jaar. Nieuw album is best wel vet en lijkt me leuk live te zien.
Zou naar mijn idee op eigenlijk alle grote festivals in Nederland wel passen. Ben dus benieuwd.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
599
577
Is de kans nu groot, na de bevestiging voor Mad Cool, dat Vampire Weekend op DTRH staat?
Zou ik iig heel blij van worden ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
The Blaze bevestigd voor Werchter. Dat zal dan wel ook een van de danceacts op DTRH worden. Paul Kalkbrenner wellicht ook?

En Miles Kane mogen we nu ook wel met potlood noteren denk ik. Want al regelmatig op Lowlands gestaan en blijkbaar op tour rond DTRH.

Voor de headliners blijf ik gokken op Massive Attack / Tame Impala / Florence And The Machine.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Blaze is een geweldig act. Ik hoop echt dat die een prominente spot krijgt op DTRH.
Kalkbrenner lijkt me iets te weinig een live-act om headliner te worden op DTRH. Kleiner zie ik 'm dan ook niet komen.

Tame Impala lijkt me de meest gewilde headliner voor DTRH en Lowlands.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik heb nog niets gehoord of gezien van King Gizzard. Is het niet eens tijd dat die op een festival als DTRH een headlinespot vullen?
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Ik heb nog niets gehoord of gezien van King Gizzard. Is het niet eens tijd dat die op een festival als DTRH een headlinespot vullen?
Is headlinespot niet net iets overdreven voor deze groep? Ze passen in mijn ogen goed op dit festival maar headlinermateriaal is het wel echt niet vind ik
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Dennis1808 wrote:
Ik heb nog niets gehoord of gezien van King Gizzard. Is het niet eens tijd dat die op een festival als DTRH een headlinespot vullen?

Is headlinespot niet net iets overdreven voor deze groep? Ze passen in mijn ogen goed op dit festival maar headlinermateriaal is het wel echt niet vind ik

Mee eens, een headlinespot voor deze band lijkt me wat te veel van het goede.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken