Down The Rabbit Hole 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ty Segall, Sun Kil Moon, Factory Floor, John Talabot, Parquet Courts, Everything everything, Savages...

Toch wel wat mustsees
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Vrijdag een relaxe dag voor mij. Fresku, Matisyahu en Factory Floor.

Zaterdag Kelela, De Staat, Mura Masa en Flume.

Zondag Kovacs, Alex Vargas, Rico &Sticks, Daughter, MO, Anohni en John Talabot.

Zie vooral uit naar de zaterdagavond en zondag is de gehele dag en avond sterk
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Je had wel een clashfinder, maar heb je ook een ingevuld spoorboekje?

Ik heb het idee dat er veel overlap hier is in wat mensen zouden bezoeken. Groen is must see: mijn clashfinder.

Wat volgens mij de must-see's zijn:
Vrijdag: Fresku, Sun Kil Moon, Parquet Courts, Courtney Barnett, Mac DeMarco, Everything Everything, PJ Harvey, Factory Floor
in mindere mate: Yannick Hiway, Michael Kiwanuka

Zaterdag: Philharmonisch Orkest, Woods, Whitney, Kelela, De Staat, Savages, The National, Ty Segall, Beyond The Wizards Sleeve
in mindere mate: Flume, Mura Masa, Baloji, Charles Bradley

Zondag: Car Seat Headrest, Suede, DMA's, ANOHNI, John Talabot
in mindere mate: Rico & Sticks, White Denim, Daughter

Eerste dag het beste, de laatste dag het minste.

Wel een beetje stom dat veel randprogrammering niet duidelijk in het blokkenschema is opgenomen. Acts zoals Oh Thunder en Maask wil ik wel zien, maar nu weet ik niet wanneer ze spelen. Ik snap dat het bij het karakter van het festival past (dat je per ongeluk een leuke/niet leuke act tegen het lijf loopt), maar ik ben een lijstjesman die graag weet hoe laat een opreden begint. ;)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Gaan blijkbaar 20.000 kaarten doorheen deze editie. Hoop dat ze het inderdaad ruimer gaan opzetten zodat we nog steeds overal ruimte hebben. Dat was vorig jaar namelijk een van de fijnste aspecten eraan
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Van 15k naar 20k is inderdaad een flinke stap.

De tenten:
- De twee grote tenten zijn in ieder geval groot genoeg; daar waren in het eerste jaar juist klachten over dat ze te groot zouden zijn.
- In de derde tent programmeren ze heel slim kleine namen, en de grotere daar staan steeds tegenover nog grotere in de tweede tent.

Het lijkt erop dat deze niet zullen uitpuilen.

De extra programmering:
- De Walvisbioscoop en de Vuurplaats worden vervangen door La Tramontana.
- Wilde Haren blijft waarschijnlijk op zijn plaats.
- Idyllisch Veld en Vuige Veld blijven hetzelfde.
- Het Bos lijkt dit keer een prominentere functie te krijgen. Zou een verbetering zijn als ze deze ruimte meer gebruiken.
- Periscopista speelt zich af op het water en het lijkt alsof je daar als bezoeker niet bij kan komen, geen extra ruimte dus.
- Vurige Veldje verplaatst zich naar 'naast de Hotot'. Dat is ook duidelijk aan het programma, want er speelt niets tijdens een act in de Hotot, waarschijnlijk vanwege het geluid? Dit veld zou twee dingen kunnen betekenen: achter de Hotot (meer ruimte, maar wel uit het zicht) of midden op het veld waar vorig jaar de banken staan. Dat laatste lijkt me helaas waarschijnlijker.
- Le Salon. Geen idee waar die zou komen te staan. Ook in de buurt van de Hotot? Ik weet niet of er nog ruimte voor is.

Mockup:
http://s33.postimg.org/6m334e6en/salon.png
 

Jason

Nieuw lid
8 jun 2016
1
0
Hey,
For anyone camping at the festival, I'm looking for anyone who needs to fill a place in their tent either at the rabbit resort or otherwise. I'm traveling solo through europe for a couple weeks and it would be great to save on camping costs and meet some cool people in the process. My name is Jason. I'm a 32 year old male from the US. Please reply to this post if your interested. Cheers.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb de Clashfinder weer geupdate met de nieuwe info van de app en de laatste wijzigingen. Hij is nu volledig klaar en inclusief alle randprogrammeringen. Mochten mensen dus nog graag een mooie Clashfinder willen, have at it!

http://clashfinder.com/s/dtrh2016/

EDIT: Ik kom er net achter dat mijn Clashfinder de enige manier is om het hele programma uit te printen. Het officiële blokkenschema op de site is niet compleet met betrekking tot de randprogrammering. :')
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kid wrote:
#108551 Reactie | Quot

Eefje de Visser speelt 2 keer achter elkaar?
1f609.png
Haha, bedankt voor de correctie. Dat was een hele vreemde fout van mijn kant, die er gisteren in is geslopen toen ik even "snel" de laatste wijzigingen door wilde voeren. :) Was me nog niet opgevallen omdat ik niet zo'n fan van d'r ben, denk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Heb er waanzinnig veel zin in. Weergoden lijken gunstig gestemd (niet te vroeg juichen uiteraard), goed ingeluisterd en waarschijnlijk absurd veel bekenden op het terrein. Dat is het voordeel van een festival vlakbij je woonplaats.

Ben heel nieuwsgierig naar de show van Anonhi; een van de weinigen waarvan ik geen idee heb wat te verwachten.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Heb er waanzinnig veel zin in.
Say no more. Kan ook niet wachten. Ben constant aan het aftellen en DTRH-muziek aan het luisteren.

Weergoden lijken gunstig gestemd (niet te vroeg juichen uiteraard)
Het verandert met de dag, maar... het ziet er nu wel hééél goed uit. Hopelijk blijft het zo!

Dat is het voordeel van een festival vlakbij je woonplaats.
En een nadeel? ;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Raskolnikov wrote:
Heb er waanzinnig veel zin in.

Say no more. Kan ook niet wachten. Ben constant aan het aftellen en DTRH-muziek aan het luisteren.

Raskolnikov wrote:
Weergoden lijken gunstig gestemd (niet te vroeg juichen uiteraard)

Het verandert met de dag, maar… het ziet er nu wel hééél goed uit. Hopelijk blijft het zo!

Raskolnikov wrote:
Dat is het voordeel van een festival vlakbij je woonplaats.

En een nadeel?
1f609.png

Voor je het weer sta je alleen maar te lullen ja ;-)

Maar de kunst is dat tijdig af te kappen. Er is muzikaal genoeg te beleven dacht ik!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik kom er net achter dat Jameszoo en Andy Votel zullen draaien op de vrijdagavond. Begin steeds enthousiaster te worden over het nachtprogramma. :)

Voor je het weer sta je alleen maar te lullen ja
1f609.png
Of wordt er op je schouders getikt net als je heel gênant staat mee te brullen.

 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Maak daar maar nog een extra dag van:

CAMPINGS DOWN THE RABBIT HOLE DONDERDAG NOG NIET OPEN
Zojuist is het besluit genomen dat de campings van Down The Rabbit Hole donderdag helaas nog niet open kunnen gaan. Vanwege de vele regen van afgelopen dagen en het verwachte lokale noodweer van morgen acht de organisatie het niet verantwoord de campings al op donderdag te openen. Er wordt met man en macht gewerkt om vrijdag om 12.00u open te kunnen met de campings en het festivalterrein.
Afgelopen weken is extreem veel regen gevallen waardoor met name de parkeerterreinen en campings op dit moment zeer nat zijn. De weersvoorspellingen geven aan dat er morgen nog eens tussen 20 en 60 mm regen kan vallen waarbij onweer, hagel en harde windstoten niet zijn uitgesloten. Daarom wordt de opening van de campings en het festivalterrein uitgesteld tot vrijdag 12.00u. Tot die tijd heeft het echt geen zin om naar de festivallocatie te komen omdat we helaas niemand kunnen ontvangen. Gelukkig zien de weersvoorspelling voor de rest van het festivalweekend er fantastisch uit en als we eenmaal van start zijn staat niets ons in de weg om er een geweldige derde editie van Down The Rabbit Hole van te maken.
De organisatie en de gehele festivalcrew werken momenteel continu door om het festivalterrein vrijdag om 12.00u te kunnen openen. Er wordt o.a. gewerkt aan extra afwateringsvoorzieningen van campings en er worden extra rijplaten en houten vloeren aangebracht. Er wordt getracht voldoende capaciteit voor de pendeldienst bijeen te krijgen nu iedereen op vrijdag arriveert ipv verspreid over twee dagen. Ook worden extra voorzieningen getroffen op de Camper Camping.
Bezoekers worden dringend verzocht om vrijdag met het openbaar vervoer te komen: het festivalterrein is daarmee het snelst bereikbaar. Omdat de capaciteit van de satelliet-parkeerplaatsen beperkt is, worden er geen parkeerkaarten meer verkocht.
Blijf onze website volgen voor up to date informatie en download de app. Donderdag om 18.00u komen we met een update.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Misschien passen ze het programma aan, anders moet je om 12 uur heel snel je tentje opzetten, want de eerste bands beginnen rond 15 uur. Succes allemaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken