Down The Rabbit Hole 2016

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Prima programma! Vooral zondag wordt het voor mij rennen! En nog een mooie laatste toevoeging: Cinematic Orchestra!

Ik vind er genoeg leuke namen verspreid over drie dagen. Er is echter daaromheen zoveel gezelligheid en leuks te beleven dat een beetje "lucht" in het programma echt geen overbodige luxe is. En het is erg tof om onbekende namen te gaan checken en die zijn er zat.

Helaas lijkt het wederom tot 03.00 door te gaan. Dat is wel jammer.....al was het maar tot 0.400 of 04.30.....een beetje langer doorgaan is toch wel erg fijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Vr: Sun Kil Moon - Parquet Courts - Courtney Barnett - Mac Demarco - Everything Everything - PJ Harvey - Factory Floor
Za: Whitney - Charles Bradley - De Staat - Savages - Glen Hansard - The National - Ty Segall
Zo: Car Sear Headrest - The Sore Losers - Suede - ANOHNI - White Denim

Je kan in ieder geval een timetable maken die de ticketprijs volledig rechtvaardigt. Alleen sluit ik me dus aan bij Uncle G: als ik dit naast mijn (fictieve) timetable van BKS leg, merk ik dat ik hier minder must-sees te zien heb.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Eens, die vrijdag is wel sterk. Maar voorderest zou ik toch moeite hebben om mijn dagen op te vullen.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Toch nog even doorzeiken over de nacht....het blokkenschema geeft tot 03.00 uur aan terwijl deze week werd gesproken over "Op twaalf spannende plekken valt tot zonsopgang van alles te ontdekken; dansvloeren, films, elegante cocktails, verstopte feestjes – als het niet gekker kan, bestaat het niet." Dus....wellicht gaat het toch langer door? Ik ben daar wel erg benieuwd naar....
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik zou er niet op rekenen dat het langer doorgaat. Als ze een vergunning hebben tot later dan 3:00 zullen ze daar wel beter gebruik van maken dan was losse verrassingsdingen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
De vrijdag is voor mij geweldig: Fresku, Sun Kil Moon, Parquet Courts, Courtney Barnett, Everything Everything, PJ Harvey en Factory Floor.

Zaterdag begint aarzelend, maar met Eefje de Visser, Staat, Savages, Mura Masa, National en Flume ook in orde, al had deze wel iets beter mogen/ moeten zijn.

Zondag Frightened Rabbit, Car Seat Headrest, Opgezwolle, Suède, DMA'S, Anohni en Fun Lovin Criminals ook prima.

Conclusie: vrijdag ijzersterk, zaterdag aardig en zondag prima.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik heb het hier al eerder gezegd: de paar zeer sterke namen geven een vertekend beeld van de gehele line-up. Nu het blokkenschema er is wordt dat zichtbaar. Toch te weinig krenten in de pap.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
357
281
Vr: Sun Kil Moon – Parquet Courts – Courtney Barnett – Mac Demarco – Everything Everything – PJ Harvey – Factory Floor
Za: Whitney – Charles Bradley – De Staat – Savages – Glen Hansard – The National – Ty Segall
Zo: Car Sear Headrest – The Sore Losers – Suede – ANOHNI – White Denim

Je kan in ieder geval een timetable maken die de ticketprijs volledig rechtvaardigt. Alleen sluit ik me dus aan bij Uncle G: als ik dit naast mijn (fictieve) timetable van BKS leg, merk ik dat ik hier minder must-sees te zien heb.

Ben je bekend met Woods zaterdagochtend voor Whitney? Gezien dit programma (vrijwel identiek aan de mijne) lijkt me dat ook wel wat voor jou.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
357
281
Ik heb het hier al eerder gezegd: de paar zeer sterke namen geven een vertekend beeld van de gehele line-up. Nu het blokkenschema er is wordt dat zichtbaar. Toch te weinig krenten in de pap.

Het blokkenschema maakt wel duidelijk dat BKS over de breedte sterker is (en natuurlijk ook gewoon een extra podium heeft). Een paar dagen na BKS en met een programma met wat meer lucht en bijzaken, en meer vrienden die aanwezig zijn, ga ik er ook maar op die manier in: paar must-sees en verder hopelijk een leuk en verrassend weekend.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Helemaal gelijk hoor, en ik wil het ook negatief benaderen. Ik zou me er zelf ook prima vermaken maar twee festivals achter elkaar (BKS) zit er "thuistechnisch' gezien niet in. Ik vond alleen de hosanna verhalen over de geweldige line up niet helemaal terecht.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Vrij goede indeling met het blokkenschema hebben ze gemaakt! Chapeau voor de organisatie. Enige minpuntje is de overlap tussen Mac DeMarco en Courtney Barnett, die vind ik wat vreemd, gezien ze toch redelijk het zelfde publiek aanspreken.

Maar goed, ben erg blij met minstens 8 leuke acts per dag. :)

Heb even een eerste versie voor een Clashfinder gemaakt: clashfinder.com/s/dtrh2016/
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn ticket staat voor 115 euries op Ticketswap nu, dus als je 'm wilt hebben wacht niet te lang.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
http://clashfinder.com/s/dtrh2016/?user=06j9xw.a5&

Veel tijd om vlotten te bouwen op zondag
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Haha, nu zit je wel te kutten Jeroen.
Anohni, Suede en White Dinim zijn best wel cool om eens te zien en Funy Lovin Criminals, DMA's, The Sore Losers en Rico & Sticks is ook wel vermakelijk hoor.
Maar inderdaad, niet echt must see's ofzo
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Anohni, Suede en White Dinim zijn best wel cool om eens te zien en Funy Lovin Criminals, DMA’s, The Sore Losers en Rico & Sticks is ook wel vermakelijk hoor.

Wat heeft iedereen toch met die Anohni, ik vind het echt muzikaal braaksel…
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat heeft iedereen toch met die Anohni, ik vind het echt muzikaal braaksel…

Yeeeeey......

Idd masturberen met een kaasrasp is minder pijnlijk dan luisteren naar Anohni
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Liever je eigen snobisme botvieren dan een beetje respect voor een artiest proberen op te brengen. Was bijna vergeten waarom ik hier niet zo vaak meer kom...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Was bijna vergeten waarom ik hier niet zo vaak meer kom…
Dat is jammer dat je daardoor minder vaak op het forum te vinden bent...
Laten we dan eens kijken welke spoorboekjes hier zoals zijn.
Je had wel een clashfinder, maar heb je ook een ingevuld spoorboekje?
Heb even een eerste versie voor een Clashfinder gemaakt: clashfinder.com/s/dtrh2016/
Ik zag ook die van Kereltje en Raskolnikov op vorige pagina.
Wat zijn over het algemeen de must see voor DTRH volgens jullie?
Roept u maar...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat zijn over het algemeen de must see voor DTRH volgens jullie?
Roept u maar…

The Nationa, PJ Harvey, Parquet Courts, Michael Kiwanuka, Glenn Hansard, Courtney Barnett, Savages, Ty Segall & The Muggers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken