Down The Rabbit Hole 2016

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik kom van de andere kant van het land, dus mij komt het flink slecht uit. En er zal een flink lange rij zijn vrijdagmiddag, dus - tenzij ze het programma aanpassen - is de kans dat je Fresku mist ongeveer heel veel procent.

Ik baal er wel behoorlijk van in ieder geval, want voor mij is de donderdagavond ook altijd al een gezellige avond.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Balen zeker, maar als je ziet wat voor een rode vlekken er tot vrijdagochtend overwaaien, lijkt het wel beter zo. Ik hoop vooral dat het eenmaal daar geen half ondergelopen veld blijkt; voor zoiets als Glasto en Download pas ik toch liever.
 

Scarab

Playlistbediener
4 feb 2016
7
0
Dat belooft weinig goeds :( .

Toch maar besloten hotel in Nijmegen te boeken en 1 tentje met drankvoorzieningen op de camping te gooien. Mocht de camping in de loop vh weekend toch nog droog genoeg komen te staan kunnen we nog altijd verhuizen :)

Maar voorlopig dus Dtrh met echt bed, douche en opgeladen telefoon.

Zie nu al op tegen de nachtelijke terugritten met de bus.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Het is zeker jammer dat het pas vrijdag om 12 opengaat maar dat mag de pret niet drukken. Ons groepjes moet met de auto dus wordt lekker in de rij staan. Wel enorm blij met onze festihut :).

Met de toevoeging van Jameszoo op vrijdagnacht wordt die echt geweldig. Hierdoor ben ik ook erg benieuwd wie komt draaien bij de Teddy Takeover zaterdagnacht.

Al met al gaan we er gewoon een fantastische editie van maken!
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Het is zeker jammer dat het pas vrijdag om 12 opengaat maar dat mag de pret niet drukken. Ons groepjes moet met de auto dus wordt lekker in de rij staan.

Je weet wel dat de parkeerplaatsen niet meer bij het festival zelf liggen?
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik probeer het uiteraard positief in te blijven zien maar ik maak me toch wel wat zorgen. Eerst het gedoe met drukte en pendelbussen incl al je spullen. Dat is de eerste hobbel om te nemen maar daarna...? Ik ben huiverig voor ondergelopen velden. Wat als de "campings" flink onder water staan? Wat regen kan ik hebben maar ik pas er toch echt voor om mn tentje in een plas of ondergelopen veld neer te gaan zetten. Ze proberen het nu droog te pompen maar er komt nog heel wat regen aan. Ik ben erg benieuwd naar de update vandaag om 18.00 vanuit DTRH.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
PascalBreda wrote:
Het is zeker jammer dat het pas vrijdag om 12 opengaat maar dat mag de pret niet drukken. Ons groepjes moet met de auto dus wordt lekker in de rij staan.


Je weet wel dat de parkeerplaatsen niet meer bij het festival zelf liggen?

Yup in Nijmegen neerzetten en dan in een pendelbus. Gaat allemaal goedkomen mensen
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Weet iemand een goedkope plaats om te overnachten in Nijmegen? Kaarten op ticketswap gaan nu zelfs voor 65, als dat morgen (wat een timing, stufidag) nog zo is wil ik de vrijdag wel gaan. Weet jij misschien iets @Black-lies?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Hou er wel rekening mee dat er na 00:00 geen bussen meer rijden, Matthijs (is net weer veranderd; zou eerst wel zo zijn). Als je daar niet overnacht, kan het dus lastig worden om na de headliner nog in Nijmegen te komen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als ik ga zal dat op de fiets zijn vanuit Nijmegen, net als op BKS. Maar ik moet het nog eens even aanzien of dit wel praktisch is inderdaad.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Een vraag voor de ervaringsdeskundigen:

DTRH communiceert dat de camping om 12.00 uur open gaat. Pinkpop communiceert dat ook ieder jaar (zelfde organisatie), maar die campings gaan altijd 's ochtends vroeg al open. Aangezien in het persbericht van net staat dat de pendelbussen al vanaf 08.00 uur 's ochtends gaan rijden, mag ik toch aannemen dat de camping gewoon vroeg open gaat toch? Hoe was dat vorig jaar?

Ik zou het verschikkelijk dom vinden als ze 20.000 man tot 12 uur laten wachten en dan met z'n allen tegelijk de camping op. Wij ga in ieder geval 08.00 uur uit Deventer rijden!
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Wij vertrekken rond half 8 vanuit Utrecht. Ik hoop wel dat de camping eerder opengaat want de eerste band om 14:00 wil ik heeeel graag zien.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Kan nooit goed gaan als de campings pas open gaan om 12 uur. Dus ga er maar vanuit dat ze eerder open zijn ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nu PJ Harvey op de stream, erg jaloers op de mensen daar, maar ook mooi om te herbeleven zo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Fantastisch weer, ik had gewoon moeten gaan. Dat gedicht net, pfoe. Ze was oprecht aangedaan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
PJ kwam gruwelijk mooi over op de stream, prachtig. Hoor wel van vele kanten weer klachten over he praatpubliek, maar dat zal dan wel komen door mensen als o.a. de meneer hierboven. Als je het gruwelijk saai vind, ga dan een vlot bouwen of iets dergelijks.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
PJ Harvey was groots gister, echt een bijzonder hoogtepunt. Van praatpubliek helemaal geen last.

Verder geen hele bijzondere dingen gezien op dag 1. Sun Kil Moon was mooi. Fresku was leuk. Mac De Marco viel mij beetje tegen. Klein stukje van Courtney Barnett gezien, was oké. Parquet Courts wel tof op zich, maar op een gegeven moment begon ik me wel te vervelen daar. Veel van hetzelfde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken