Down The Rabbit Hole 2016

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kurt Vile is in Nederland vlak na Down The Rabbit Hole. Zou me niet een gekke boeking lijken na TWOD vorig jaar. ;)

(Beirut en New Order lijken me ook nog wel mogelijk)
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
394
313
Van Graz:

"Als het goed is morgen nieuwe namen met daarin onder meer:
- Suede
- Mo
- Parquet Courts
- De Staat
- Howard
(zelfde bron als vorige keer)"

Als dit klopt ben ik heel erg blij met Suede en moet ik definitief Kid gelijk geven met zijn blokkentheorie. Met liefde hoor, in dit geval.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Gok ook op Ryan Bingham. Lijkt een festivaltour te doen deze zomer en staat 'nog' niet in NL.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Suede zou mij ook vrolijk maken. Parquet Courts ook goed, Staat ook leuk om weer te zien. Prima toevoegingen dus wat mij betreft.

Had ook wel beetje gehoopt op Massive Attack. Die waren echt goed in hmh 2 weken geleden. Die twee keer in korte tijd zien is bepaald geen straf. Misschien nog op LL?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Suede zou mij ook vrolijk maken. Parquet Courts ook goed

Dit is leuk. Maar verder denk ik toch weer van ja, het kan ook nog wel een stuk beter en waar zijn die leuke kleine namen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Dit is leuk. Maar verder denk ik toch weer van ja, het kan ook nog wel een stuk beter en waar zijn die leuke kleine namen.
Ik denk toch dat ze vandaag rond tien namen aankondigen en dit nog niet alles was. Vorige keer werden er ook meer namen aangekondigd dan gelekt waren. Moet ik daar wel bij zeggen dat de namen die gelekt waren de grotere (en betere) namen waren.

Had ook wel beetje gehoopt op Massive Attack. Die waren echt goed in hmh 2 weken geleden. Die twee keer in korte tijd zien is bepaald geen straf. Misschien nog op LL?
Massive Attack gaat pas weer touren in juli en augustus, dus eerder Lowlands dan DTRH. Ik verwacht ze sowieso niet meer hier.
Lowlands verwacht ik ze eigenlijk ook niet direct - daar zijn al genoeg grote namen nu - maar er is in het tourschema van Massive Attack nog wel een perfect plekje vrij in het weekend van Lowlands, dus wie weet. ;)
 

Zocalo

Nieuw lid
4 feb 2016
2
0
Ik gok dat The 1975 ook op DTRH staat. Die band is al een half jaar non-stop aan het touren, alleen net het weekend van DTRH is nog leeg. Tijdens BKS of LL zitten ze al ergens anders.
Alleen denk ik dat ze eerst de show in de HMH gehad moeten hebben (1 april), want ik word nu overal gespamt voor tickets, dus dat is nog lang niet uitverkocht.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
394
313
Massive Attack staat dacht ik 1 juli alweer in Engeland, met ook o.a. Patti Smith, Warpaint en TV On The Radio.

 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
TOP:
Suede
Rico & Sticks
Factory Floor
Parquet Courts
DMA's

OK:
Lianne La Havas
De Staat
Sivert Hoyem
Pauw
MO

LAAT MAAR:
Michael Kiwanuka
Spidergawd
Frightened Rabbit
Howard

Even heel kort door de bocht.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
TOP:
Suede
Rico & Sticks
Factory Floor
Parquet Courts
DMA’s

OK:
Lianne La Havas
De Staat
Sivert Hoyem
Frightened Rabbit
Pauw

LAAT MAAR:
Michael Kiwanuka
MO
Howard
Spidergawd

Even heel kort door de bocht.

Kan ik alleen maar mee instemmen. Begint een heel behoorlijke lijst te worden. Ook wat de kleinere en middelgrote namen betreft.

Nog maximaal 10 erbij schat ik?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Een aantal leuke namen, maar gaan het gat met BKS voor mij nog niet dichten.

Must see zouden voor mij zijn: Suede, Spidergawd en Parquet Courts.

Daarnaast zou ik Pauw, DMA`s, De Staat en Lianne La Havas wel mee pakken als het geen clashes oplevert.

Moet zeggen dat ik een aantal namen niet goed genoeg ken om een oordeel over te vormen; Factory Floor, Frightened Rabbit en Sivert Hoyem.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Nog maximaal 10 erbij schat ik?

Ze gaan nog waarschijnlijk twee lichtingen bekend maken, één in april en één in mei. Dus ik verwacht nog rond de 15 namen, of zoiets?

Ik snap die grote en kleine blokken op de site absoluut niet trouwens. Lijkt dat ze er dit jaar alleen de headliners en co-headliners groot maken (in plaats van vorig jaar de headliners van alle tenten). Nou ja, 's all good. Denk dat we nog één redelijk grote naam en één middelgrote naam kunnen verwachten, verspreid over die twee lichtingen. Verder verwacht ik nog wat feestbands/wereldmuziekig (zijn er nog niet zoveel van ten opzichte van vorig jaar) en nog het één en ander voor het nachtprogramma.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Een aantal leuke namen, maar gaan het gat met BKS voor mij nog niet dichten.

Must see zouden voor mij zijn: Suede, Spidergawd en Parquet Courts.

Daarnaast zou ik Pauw, DMA`s, De Staat en Lianne La Havas wel mee pakken als het geen clashes oplevert.

Moet zeggen dat ik een aantal namen niet goed genoeg ken om een oordeel over te vormen; Factory Floor, Frightened Rabbit en Sivert Hoyem.

Factory Floor was paar jaar geleden op Lowlands, persoonlijk vond ik dat steengoed. En Sivert Hoyem was de zanger van Madrugada. Die band heb ik ook vaker live gezien, was erg indrukwekkend. Geweldige zanger.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.711
Zeer mooie lichting. Dit festival stelt echt niet teleur dit jaar. Suede zal wel een hoogtepunt worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken