<div class="d4p-bbt-quote-title">
mynoseknows wrote:</div>
Dat klopt inderdaad. Zal tegenwoordig wellicht meer publiek trekken, zodat ze eerder verzekerd zijn van een toerijkend bezoekersaantal oid. Als het programma uiteindelijk in balans is ben ik tevreden. Wat mooie psych- en garagerock en punkbandjes erbij km meer dan welkom. Wat ik me ook afvraag is hoeveel headliners we nu hebben. Ik tel er nu 3 of 4(4 met flume erbij, waarvan ik toch verwacht dat hij een dag gaat dragen). Stiekem had ik toch gehoopt dat Ride er tussen zou zitten na het bericht van Melt vandaag.
Zat ik ook aan te denken, Pukkelpop heeft enkele jaren terug hetzelfde gedaan om uiteindelijk op een relatieve balans uit te komen. Op Dour ga ik vooral ‘s avonds naar de elektronische acts kijken en overdag eerder gitaargerichte zaken, dus ik wacht toch nog even in spanning af.
Die telling van jou lijkt me correct: Tony Allen – Snoop Dogg – Goose – Flume. Volgens een Waalse vriendin is Fauve in die streek ook groot genoeg om ‘s avonds op het hoofdpodium te staan, of afsluiter van een tent te zijn. Dour heeft in ieder geval regelmatig meerdere grote acts op een avond staan, zeker als de dag door een elektronische act afgesloten wordt, dus ik zie nog wel een 5-6 ‘grote’ namen opduiken. Persoonlijk zou ik een donker gitaaravondje met BRMC – Jesus & Mary Chain best wel zien zitten.