De albums van 2016

Gisteren één keer Anohni geluisterd, maar die vind ik echt te overdadig en veel te bombastisch. Zal hem nog wel een paar keer luisteren, maar mijn eerste indruk was niet zo positief.

Death Grips(!), White Lung, Julianne Barwick en Skepta ook allemaal met een nieuw album vandaag.

James Blake is toch wel weer heel mooi, alleen een beetje onnodig aan de lange kant.

De nieuwe van Kaytranada is ook uit(99.9%), en allemachtig wat een heerlijke zomerplaat

Moet woensdag tijdens Kaytranada werken :)

Bah, Death Grips, mediageile fophazen. Ik ben er wel klaar mee, de muziek is ook niet bepaald interessant.

Moet woensdag tijdens Kaytranada werken

Haha geluksvogel, dat wordt dansen achter de tap! Wat een sets draait die man, zal ongetwijfeld tof worden met zijn nieuwe materiaal! TRACK UNO draait hier al de hele dag, heerlijke vibes.

Niemand die hier wat post over de heerlijk nieuwe plaat van James Blake? 8-O

James Blake - The Colour In Anything 7.9
Kaytranada - 99.9% 7.2

Hmmm de nieuwe James Blake vind ik eigenlijk tegenvallen. Op zich is het een prima plaat: mooie liedjes en luistert prima weg. Helaas is hij ook wel saai eigenlijk. Er gebeurt weinig en het kabbelt allemaal een beetje op de zelfde manier door. Zonde

Hmmm de nieuwe James Blake vind ik eigenlijk tegenvallen. Op zich is het een prima plaat: mooie liedjes en luistert prima weg. Helaas is hij ook wel saai eigenlijk. Er gebeurt weinig en het kabbelt allemaal een beetje op de zelfde manier door. Zonde
Niet mee eens, er staan echt hele mooie en interessante liedjes op. Maar hij duurt simpelweg te lang. Ik ken überhaupt weinig albums waar het een meerwaarde heeft dat ze langer dan een uur duren. Is bijvoorbeeld ook een rede waarom ik Reflektor nooit meer luister, terwijl daar ook goede liedjes op staan.

Ben wel heel benieuwd wat jullie van Anohni vinden. Lees toch best positieve reacties, maar ik kan er echt niets mee.

neontiger8 wrote:

Niet mee eens, er staan echt hele mooie en interessante liedjes op. Maar hij duurt simpelweg te lang. Ik ken überhaupt weinig albums waar het een meerwaarde heeft dat ze langer dan een uur duren. Is bijvoorbeeld ook een rede waarom ik Reflektor nooit meer luister, terwijl daar ook goede liedjes op staan.

Misschien is dat het wel waarom ik hem saai vind. Volgende keer ga ik de laatst 5 nummers afkappen. Kijken wat ik dan vind ;)

Misschien is dat het wel waarom ik hem saai vind. Volgende keer ga ik de laatst 5 nummers afkappen. Kijken wat ik dan vind
Ik vind juist het midden wat minder van Forever tot Waves Know Shores. Choose me en I Need a Forest Fire zijn dan weer super.

De nieuwe van Kaytranada is ook uit(99.9%), en allemachtig wat een heerlijke zomerplaat[

Klinkt erg fijn, ben benieuwd.
Dat lijstje van gastartiesten ziet er alvast veelbelovend uit.

12-14 nummers had inderdaad ook wel leuk geweest, maar hij luistert zoo lekker weg? Daar kun je toch niets op tegen hebben, morgen maar eens een 2e beurt geven ^^

King Gizzard & The Lizard Wizard - Nonagon Infinity is hier nog niet genoemd sinds die uit is. Een stuk consistenter dan I'm In Your Mind Fuzz, en hun beste album so far voor mij. Een persoonlijk favorietje van dit jaar.

King Gizzard & The Lizard Wizard – Nonagon Infinity is hier nog niet genoemd sinds die uit is. Een stuk consistenter dan I’m In Your Mind Fuzz, en hun beste album so far voor mij. Een persoonlijk favorietje van dit jaar.
Ook maar eens beluisteren dan, nog nooit van gehoord (oeps?) maar sta altijd open voor nieuwe muziek.. Als er nog albums zijn die ik absoluut eens zou moeten luisteren van dit jaar .. drop below ofs :)

Nonagon Infinity is echt een enorm goed album, ik hoop dat King Gizzard het voorlopig even rustig aandoet, dan kan ik langer van deze genieten :-P

In other news: Compact Disk Dummies heeft eindelijk een album uit! Silvers Souls klinkt voor wat ik nu heb gehoord als een best originele electroplaat, alleen het nummer 'Girls Keep Drinking' had van mij niet op de plaat hoeven staan, en is me net te poppy.

Radiohead - A Moon Shaped Pool 9.3
James Blake - The Colour In Anything 8.5
M83 - Junk 7.9
King Gizzard & The Lizard Wizard - Nonagon Infinity 6.8

King Gizzard werd me na een tijdje wat repetitief, hm.. De rest wijst zichzelf wel uit denk ik

Vandaag nieuw:

Eagulls - Ullages
Yak - Alas Salvation
Hatebreed - The Concrete Confessional

Users who are viewing this thread