De albums van 2016

Parket Koarts hiero

Nieuwe album is hier nog niet helemaal gevallen, wel beter dan de vorige twee.

Op het instagram van ZHU werd na z'n set een foto geplaatst met de datum 29/7/2016 in verwerkt.. Ik veronderstel, album op komst? Gaat al op tour in N-Amerika gaan met z'n Neon City Tour dus ..

Een nieuw nummer van Band of Skulls! Ik ben al hyped voor het nieuwe album :)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=eXZKbmdSazo[/video]

Een nieuw nummer van Band of Skulls! Ik ben al hyped voor het nieuwe album

Dit is ook echt weer zo´n bandje waar ik altijd bij denk van wie interreseert het nou nog als die met nieuw werk komen. Al tijden niet echt relevant meer. Zelfde heb ik bijvoorbeeld met The Hives en Maximo Park.

Dennis1808 wrote:
Een nieuw nummer van Band of Skulls! Ik ben al hyped voor het nieuwe album

Dit is ook echt weer zo´n bandje waar ik altijd bij denk van wie interreseert het nou nog als die met nieuw werk komen. Al tijden niet echt relevant meer. Zelfde heb ik bijvoorbeeld met The Hives en Maximo Park.

Zijn ze ooit relevant geweest dan? Kijk, ik ga er niet vanuit dat ze een album uitbrengen dat massaal wordt verkocht en dat het overal in de jaarlijsten komt, maar elk album dat ze hebben uitgebracht zijn in mijn ogen kwaliteitsplaten. Dat een band of artiest niet relevant (meer) is betekend niet dat ze geen goede muziek meer maken (The Kooks, The Wombats, Iggy Pop, The Killers)!

Zijn ze ooit relevant geweest dan?

Geen idee :p Dacht misschien waren ze dat ten tijden van 'I Know What I Am'

Dat een band of artiest niet relevant (meer) is betekend niet dat ze geen goede muziek meer maken (The Kooks, The Wombats, Iggy Pop, The Killers)!

Bedoelde relevant eigenlijk ook meer in de zin van dat ik vindt dat ze geen interessante werk meer afleveren, goed dat je daarom The Kooks en The Wombats als voorbeelden voordraagt want bij die twee denk ik er namelijk hetzelfde over:p

Vandaag nieuw:

A$Ap Ferg - Always Strive ans Prosper
Blue Man Group - Three
Puggy - Colours
We Are Scientists - Helter Seltzer

Op het eerste oog verder en bovenstaande eigenlijk ook, niet zo veel bijzonders

Vandaag nieuw:

A$Ap Ferg – Always Strive ans Prosper
Blue Man Group – Three
Puggy – Colours
We Are Scientists – Helter Seltzer

Op het eerste oog verder en bovenstaande eigenlijk ook, niet zo veel bijzonders

Wire - Nocturnal Koreans
Guided By Voices - Please Be Honest

En je kan sinds vandaag de nieuwe King Gizzard steamen bij NPR. Zal volgende week officieel uitkomen.
http://www.npr.org/2016/04/21/474678543/first-listen-king-gizzard-the-lizard-wizard-nonagon-infinity

Eventjes een rustigere vrijdag dan de afgelopen weken, gelukkig maar.
Ferg toch wel eventjes checken binnenkort.

Een nieuwe van Beyoncé. Jullie al een oordeel? Ik denk dat ik 'm, naast Hold Up (die is dan wel weer erg goed, tip!), niet echt heel memorabel vind. Maar ik zal het album nog een kansje geven.

Burial – Unholy Sedition
Holy shit, totaal niet wat ik verwachte. Ik had weer zweverige muziek ofzo verwacht, is het vooral instrumentaal met hard geschreeuw (a la Deafheaven) erdoor heen. Later nog maar eens een kans geven, voor nu ben ik in shock.

Dafuq, is dit serieus nieuwe Burial?
Helemaal gemist dat ie bezig was met nieuw werk.

Burial – Unholy Sedition
Holy shit, totaal niet wat ik verwachte. Ik had weer zweverige muziek ofzo verwacht, is het vooral instrumentaal met hard geschreeuw (a la Deafheaven) erdoor heen. Later nog maar eens een kans geven, voor nu ben ik in shock.

Dafuq, is dit serieus nieuwe Burial?
Helemaal gemist dat ie bezig was met nieuw werk.

"Unholy Sedition by UK black metal trio Burial (not to be confused with the other Burial from the UK)" ;)

De laatste keer dat Burial iets dropte (een EP met slechts 2 nummers) stond het internet op zijn kop. Ik denk niet dat een volledige plaat dan onder de radar zou blijven.

De laatste keer dat Burial iets dropte (een EP met slechts 2 nummers) stond het internet op zijn kop. Ik denk niet dat een volledige plaat dan onder de radar zou blijven.

Ik schrok al, haha. Dacht al hoezo kan ik dat nou niet meegekregen hebben :p

Colin Stetson ontdoet Gorecki’s ‘Derde’ van Chardonnay-en-Brie imago | frnkfrt.net
http://frnkfrt.net/colin-stetson-ontdoet-goreckis-derde-van-chardonnay-en-brie-imago/
Heel goed verwoord, en een mooie interpretatie.

Ik moet zeggen, die nieuwe van Radiohead wordt steeds beter. Kijk er erg naar uit. Verder vandaag gedropt voor de prog rock liefhebbers:

https://soundcloud.com/karisma-records/1-killer

Verder als ik wat tijd heb om iets nieuws te luisteren zijn het:
Diamond Head (aardig)
Cheap Trick (aardig)
Santana (aardig
(what year is it......)
Ash Grunwald (goed!)

Jammer genoeg gaat er heel veel langs mij heen.

Surprise surprise: straks (om middernacht) is de nieuwe plaat van James Blake uit.

Bij de eerste luisterbeurt pakt hij me nog niet zo als zijn vorige twee albums.

De nieuwe van Kaytranada is ook uit(99.9%), en allemachtig wat een heerlijke zomerplaat[funk, hiphop]
Juan Atkins & Moritz von Oswald present Borderland - Transport[techno, house]
Antwood - Virtoous.scr, onwijs interessante en aangrijpende kijk op dansmuziek[IDM, glitch]
Cavern of Anti-Matter - Void Beats/Invocation Trex[post-rock]
Kaitlyn Aurelia Smith - EARS[ambient, drone]

Users who are viewing this thread