Dauwpop 2026

Zaterdag eerste keer op Dauwpop geweest was zeker leuk eigenlijk zelf niet direct een must-see op de line-up. Wombats al een paar keer gezien maar waren goed en Overpass en Sons waren erg sterk. Overpass goeie zanger met lekker afwisseling in tempo dan even rammen dan wat rustiger. Sons in de moshpit geweest was genieten. voor de rest Chloe Slater was een leuke verrassing en einde met Paceshifters was top mooi dagje zo gehad met heerlijk weer lekker eten en een leuk terrein. Was een mooi aftrap van de zomer en zou zeker nog wel eens terug gaan naar Dauwpop

Ik overweeg om volgend jaar weer eens naar Dauwpop te gaan. Tot nu toe twee keer op 1 dag geweest. Aangezien ik niet de behoeft heb om te slapen op een camping zag ik dat je in Nijverdal op de pendelbus kan stappen. Gaat deze pendel vaak en hoe lang doet deze erover? Moet je nog ver lopen bij het eindpunt?
Iemand ervaring hiermee of eventueel een hotel/airbnb in de buurt die aan te raden is?

Alvast dank.

Van de pendelbushalte naar de ingang van het terrein is best een stukje lopen, ongeveer 10 minuten schat ik. De terugweg word je wel pal voor de ingang van het station afgezet. Iedere keer dat ik hem genomen heb zat ik altijd heel vlot in de bus. Als je na de headliner teruggaat kun je wel wat drukte verwachten maar er rijden er ook een hoop

• Leuk
Waarderingen: Bert

Users who are viewing this thread