visdave34 wrote:
CAS
Oeff, die afkorting doet mij nog meteen denken aan Concert At Sea….
Moet je minder vaak naar Zeeland afreizen..
Mijn spoorboekie voor de eerste dag:
14:10 - 15:00: Cigarettes After Sex: ik snap iedereens punt wel over iets te rustig begin, maar geef het nou maar zeker een kansje. Is heerlijke muziek om bij wegtedromen.
15:45 - 16:45; Mark Lanegan Band: misschien dat ik nog een stukje van Savages ondertussen meepak op main maar geen must. Mark Lanega daarentegen wel, niet heel bekend met al zijn werk, maar heb zijn album Phantom Radio helemaal kapot gedraaid. Wordt zeker een interessant optreden.
16:45 - 18:00: Prophets of Rage: en gelijk door. combinatie tussen RATM en hiphop waar ik wel heel erg fan van ben. De old-school. Bijeengekomen om een krachtige boodschap naar de mensheid te geven, Wordt één van de hoogtepuntjes van het weekend
18:45 - 20:00: Imagine Dragons: zou heel graag nog wel wat van Agnes Obel meepakken, maar zit er denk ik jammer genoeg niet in. En bij gebrek aan beter, ben absoluut geen Beth Ditto fan, maar een leuk setje van Imagine Dragons meepakken.
20:50 - 23:00: Arcade Fire/The Chainsmokers: Dit ligt echt aan mijn gemoedstoestand en wat mijn vrienden willen. Zoals een aantal mensen weten ben ik niet de grootste fan van de muziek van Arcade Fire en is daarom geen must-see voor mij.
23:10 - 0:40: Kings of Leon: Ach, voor de 6de keer deze band maar weer meepakken. Vriend van mij die meegaat is grote KOL fan dus wordt zeker wel vermakelijk samen al die nummers meebrullen. Ben wel te vinden vlakbij de bar dan.