Een uur op voorhand lijkt me toch heel redelijk om nog op een goeie plek te raken.
Hou rekening dat de Barn compleet gaat uitpuilen van volk voor Bazart en Oscar & The Wolf hé, een uur op voorhand lijkt me doenbaar hoor.
OT:
Vuurwerk; leerde hen een aantal jaren geleden door een zeer donkere remix die ze hadden gedaan en daarna een beetje uit het oog verloren. Ik kijk wel uit naar hun optreden tho, jammer dat het in het daglicht zal zijn. Zelfs in een tent merk je dat verschil (was bij Mura Masa of Aurora vorig jaar ook bv zo).
Tamino; Ken 'm niet
zo goed, maar een vriendin kent hem via via en stelde 'm dus aan me voor, voor hij aan DNL meedeed en de nummers die ze me toen lieten horen vond ik zeer fijn. Overigens is Habibi een zeer leuk nummer, jammer dat hij zo word gehypet (wat bepaalde verwachtingen met zich meebrengt maar afin).
Kaleo; Na hun zeer goede performance gezien te hebben op Coachella dit weekend, nog een beetje meer fan geworden van hen. Ze krijgen op RW ook maar 50 min wat ik 10 minuutjes te weinig vind, hun album A/B vond ik een zeer sterk album en luistert heerlijk weg. Ijslanders weten gewoon hoe ze goeie muziek moeten maken, punt.
Future Islands; Verkies ik zelf net iets meer boven Nathaniel Rateliff, de nieuwe plaat vind ik wel goed en gewoon de stem van die zanger is
zo charmant, tsja
White Lies; Of misschien Birdy, hangt er vanaf wat de groep verkiest. Mij maakt 't niet zoveel uit.
Royal Blood; Die nieuwe single vind ik best vet en had een aantal weken terug hun debut eens opgezet, lekker rocken zen
James Blake; Enerzijds omdat zijn plaat één van m'n favoriete platen was van 2016 anderzijds voor een goede plaats te hebben bij Radiohead.
Radiohead; :roll:
Ben nog steeds naarstig op zoek naar een combi dus als iemand eentje te veel heeft of iemand kent iemand die onzeker is en van z'n kaart afwil, hit me up haha