Indiaantje89 wrote:
James wrote:
Cootje wrote:
Kreeg vandaag een reactie van ticketmaster toen ik het geld terug vroeg voor Elbow, dit is een gedeelte van de reactie:
‘Het kan zijn dat je hier eerder een ander bericht over ontvangen hebt, waarin werd aangegeven dat je ticketgeld direct terugbetaald of teruggevraagd kon worden. Door de vele afgelastingen en verplaatsingen moeten we -voor nu- helaas terugkomen op dat bericht.’
Het is nu dus niet vanzelfsprekend dat je je geld terug krijgt voor een verplaatst concert… Verder werd er gezegd dat ik de website in de gaten moet houden of de faq….
Apart…
Tot nu toe van elk afgezegd evenement netjes een mailtje gehad met of een nieuwe datum of geld terug.
Ik snap dat ze niet direct tot terugbetaling overgaan (want veel administratie, cashflow probleem en verzekeringen zullen eerst moeten uitbetalen) maar zoals ze nu in dat mailtje stellen lijkt het haast of ze überhaupt niet tot terugbetaling over zullen gaan? (of in de nabije toekomst althans).
Mocht het echt problemen opleveren en je hebt het geld echt nodig (wat ik goed kan begrijpen, veel mensen zitten zonder werk etc.) zou je altijd kunnen proberen een beroep te doen op je Creditcardmaatschappij als je hiermee betaald hebt.
Idd vind het ook beetje vreemd. Net alsof ze nu eieren voor hun geld kiezen. Beetje mooi weer gespeeld en nu niet thuis geven. Zo voelt dat aan in ieder geval. Ik denk dat de meeste in NL met iDeal betalen?
Geen idee eigenlijk..
Ik betaal zelf evenementen maar ook reizen en dergelijke eigenlijk altijd met een creditcard, omdat je dan altijd iets beter verzekerd bent bij problemen.