Joslittel wrote:
We kunnen inmiddels wel met zekerheid zeggen dat, wanneer de festivals doorgaan, de line-ups forse klappen gaan krijgen. Bbc big Weekend afgezegd met impact op tourschema’s, nu waarschijnlijk ook Pearl Jam.
Ik hoop vooral dat iedereen enigszins begripvol zal zijn naar festivals en niet onnodig geld terugvragen of ze op se socials bashen. Laten we al blij zijn als we deze zomer überhaupt bij elkaar kunnen komen om van muziek te genieten.
Ik zou eigenlijk niet zo veel begrip hebben voor PJ moesten ze nu al annuleren. Het is nog 3 maanden voor hun tourstart. Veel virologen zijn nog steeds optimistisch dat dit virus seizoensafhankelijk is en fus zichzelf zou kunnen oplossen naarmate het warmer wordt (zoals het geval was bij andere varianten van het coronavirus). Ze kunnen op zijn minst tot ergens eind mei wachten alvorens zo een ingrijpende beslissing te nemen.
Ik doel met mijn post ook met name op begrip voor de festivalorganisatoren die het beste moeten maken van de kaarten die ze gedeeld krijgen. Moet niet makkelijk zijn.