CORE Festival 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Pre-sale is al uitverkocht. Zou hier effectief meer belangstelling voor zijn dan we denken of zit de verhouding tussen pre-sale en de gewone verkoop zo scheef?

EDIT: Stormzy en DJ Harvey zouden ook vermeld zijn in een mail van de organisatie uit, maar ik vind enkel die laatste terug.
Denk dat er maar 5000tal presale tickets waren. Dj Harvey stond inderdaad in de persmailing.
Stormzy had gecanceld, zoals bij zoveel andere shows komende zomer.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
De line-up van het CORE Festival krijgt steeds meer vorm. Zo vervoegen onder meer Lous and the Yakuza, Nas, Peggy Gou en Stormzy de affiche van het tweedaagse festival. staat op HLN
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kan een afbeelding zijn van tekst
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Stormzy, Nas (!) en Lous & The Yakuza zijn echt vette toevoegingen hoor. Peggy Gou ook nog wel een redelijk grote voor erbij.

Eigenlijk echt wel een sterke lineup dit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja inderdaad! Ben die zaterdag bij Beach House in Antwerpen, misschien plak ik er wel een dagje Belgie aan vast en pak ik die vrijdag mee.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Die zaterdag was al sterk en krijgt er nu Stormzy nog bij, en de vrijdag krijgt ook een mooie upgrade! Het is dat de datum persoonlijk verschrikkelijk slecht valt, anders had dit mij zeker overtuigd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Oef, generatiekloofje.

Nas is één van de grootste hiphopgrondleggers van de New York hiphopsound met Illmatic en It Was Written in de gouden jaren 90.
Ja, no shit. Bedoelde dat ik met z'n muziek niets kan, niet dat ik 'm niet kén.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik lees dit ook als dat je hem gewoon niet kent, zie ook niet helemaal in hoe je het anders kan interpreteren eerlijk gezegd
Waarom zou ik uit het hele pakket nieuwe namen uitgerekend NAS, een (sub)headliner die dag, er specifiek uithalen om te zeggen dat ik 'm zogezegd niet ken en niet een andere naam zoals pakweg Azo of Dora Jar? Waarom, djeez.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken