CORE Festival 2022 - Nieuws en Geruchten

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
Ook de aanwezigheid van duurdere comfort tickets en de nauwelijks goedkopere tickets tijdens een pre-sale om de hype aan te zwengelen brengen ze mee van Tomorrowland.

De vraag is inderdaad echt of hier nog wat groots bij komt, want als dat het geval is gaat dit alleszins niet volledig de verkeerde richting uit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Ook de aanwezigheid van duurdere comfort tickets en de nauwelijks goedkopere tickets tijdens een pre-sale om de hype aan te zwengelen brengen ze mee van Tomorrowland.

De vraag is inderdaad echt of hier nog wat groots bij komt, want als dat het geval is gaat dit alleszins niet volledig de verkeerde richting uit.
Dat is de full line up lijkt me?
 

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
Dat is de full line up lijkt me?
Is aangekondigd als een eerste reeks namen. Staat ook zo op de voorlopige affiche. Maar aangezien er geen sprake is van een aanduiding van headliners ofzo is het bij een eerste editie lastig te gokken wat we nog kunnen verwachten natuurlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113
Kalkbrenner verkoopt die eerste dag wel gemakkelijk uit denk ik. Zaterdag daarentegen idk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Is aangekondigd als een eerste reeks namen. Staat ook zo op de voorlopige affiche. Maar aangezien er geen sprake is van een aanduiding van headliners ofzo is het bij een eerste editie lastig te gokken wat we nog kunnen verwachten natuurlijk.
In persbericht staat duidelijk dat Jamie en Paul dagafsluiters zijn
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Is aangekondigd als een eerste reeks namen. Staat ook zo op de voorlopige affiche. Maar aangezien er geen sprake is van een aanduiding van headliners ofzo is het bij een eerste editie lastig te gokken wat we nog kunnen verwachten natuurlijk.
Los over gekeken zeg :confused:. Nu iets groot verwacht ik niet meer. De witte?
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Zeker geen slechte line-up. SOHN, Caribou, Jamie XX, Action Bronson... zou ik nog wel eens willen zien. Maar als dit de volledige line-up is, vind ik het net een beetje overpriced.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik denk dat de ticketprijs een beetje de trend gaat worden in de grote steden en een beetje moeten wennen aan het idee van deze dagprijzen.

Ik zie het nu ook met de grote festivals in Amsterdam, DGTL voor 70 euro per dag, Awakenings 85 euro per dag. Belachelijk duur, maar zolang ze toch wel verkopen zal het ook niet veranderen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663

Voor dit betaal je €55 voor 2 dagen, en er komen nog dubbel zoveel namen bij.
Het kan echt wel goedkoper, maar zoals MarkD zegt, zolang evenementen blijven uitverkopen met die prijzen, zal dit in de Benelux niet veranderen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574

Voor dit betaal je €55 voor 2 dagen, en er komen nog dubbel zoveel namen bij.
Het kan echt wel goedkoper, maar zoals MarkD zegt, zolang evenementen blijven uitverkopen met die prijzen, zal dit in de Benelux niet veranderen.
Low, Arca en Autechre zijn ook nog eens heel smakelijke namen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.980
2.024
Namen zijn niets voor mij. Jammer want het is vlakbij.
 

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
Pre-sale is al uitverkocht. Zou hier effectief meer belangstelling voor zijn dan we denken of zit de verhouding tussen pre-sale en de gewone verkoop zo scheef?

EDIT: Stormzy en DJ Harvey zouden ook vermeld zijn in een mail van de organisatie uit, maar ik vind enkel die laatste terug.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Pre-sale is al uitverkocht. Zou hier effectief meer belangstelling voor zijn dan we denken of zit de verhouding tussen pre-sale en de gewone verkoop zo scheef?
Voel veel belangstelling rondom mij in ieder geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken