Concertaankondigingen

Is een driedaags gratis festival in en om de Muziekgieterij. Is verder dan dit vgm nog niks van bekend.

Zero For Three Festival 2026
Block off the first weekend of September, because we’re offering you three days of festival fun. Completely free of charge.
Vorige editie was zeer fijn, voor Vile & Davis trek ik niet richting Maastricht maar voor elk wat wils komt het wss wel.

FKA Twigs in de Ziggo Dome blijkt een flinke misschatting. Mega weinig verkocht met notabene 2e ring afgesloten… 😮

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
FKA Twigs in de Ziggo Dome blijkt een flinke misschatting. Mega weinig verkocht met notabene 2e ring afgesloten… 😮
Is dat niet ongeveer zoals het Sportpaleis in België? Is toch veel te grote zaal voor fka

Staat wel in Maastricht samen met Vile, ook nog eens gratis!
Top dat is een mooie, Vile los trekt me niet echt over de streep meer maar de combo wel. Maastricht is (vaak) net wat relaxter voor mij dan Amsterdam dus hopelijk komt het wat uit. Leuke festival/concertavonden en er tourt genoeg leuks rond die tijd(o.a weird nightmare) dat ze er nog wat prima festival dagen van kunnen maken.

The Prodigy

Op vrijdag 27 november 2026 in Vorst Nationaal, Brussel

Mechelen, 7 april 2026 - Brace yourself, Brussel. Op vrijdag 27 november transformeert Vorst Nationaal in een kolkende massa energie wanneer The Prodigy het podium overneemt. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be en kosten €57,01 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).

Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 8 april om 10u tot vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.

Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start donderdag 9 april om 10u en eindigt op vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.

Kan het kloppen dat er alleen een pre sale is voor Belgie?

Krijg voor The Prodigy geen pre sale gevonden voor NL.

Ook niet bij Mastercard Music (NL)

Top dat is een mooie, Vile los trekt me niet echt over de streep meer maar de combo wel. Maastricht is (vaak) net wat relaxter voor mij dan Amsterdam dus hopelijk komt het wat uit. Leuke festival/concertavonden en er tourt genoeg leuks rond die tijd(o.a weird nightmare) dat ze er nog wat prima festival dagen van kunnen maken.
Zoals ik het lees is het festival enkel gratis voor de 'vrienden van Zero For Three' (€150 per jaar)

Zoals ik het lees is het festival enkel gratis voor de 'vrienden van Zero For Three' (€150 per jaar)
Zo werd het in eerste instantie niet gecommuniceerd. Men zocht vlak na de eerste editie 100 Vrienden van Zero For Three (150€ per jaar) om het concept dit jaar opnieuw mogelijk te maken. In ruil krijgt een vriend "Eeuwige dankbaarheid (ja echt), exclusieve Zero For Three-sweater en een uitnodiging voor de donderdagavond vóór het festival: met een exclusieve rondleiding, een hapje, een drankje en ruimte voor ideeën."

Voorganger Bruis stopte voordien wegens geen subsidies meer vanuit de gemeente.

Zo werd het in eerste instantie niet gecommuniceerd. Men zocht vlak na de eerste editie 100 Vrienden van Zero For Three (150€ per jaar) om het concept dit jaar opnieuw mogelijk te maken. In ruil krijgt een vriend "Eeuwige dankbaarheid (ja echt), exclusieve Zero For Three-sweater en een uitnodiging voor de donderdagavond vóór het festival: met een exclusieve rondleiding, een hapje, een drankje en ruimte voor ideeën."

Voorganger Bruis stopte voordien wegens geen subsidies meer vanuit de gemeente.
Zero For Three is juist de gratis opvolger van Bruis, inderdaad. Omdat o.a. de subsidies stopten maar ook omdat de betaalde variant van Bruis niet meer liep (te hoog ingezet met line-up, te weinig kaartverkoop). Ik had overigens nog niet eens van de Vrienden-actie gehoord. Maar Zero For Three (043 eigenlijk) is gewoon gratis.

Bleachers op 17 & 18 november naar Paradiso. Ook Cirque Royale op 20 november!
Yes! Hét nieuws waar ik al weken op zat te wachten!

Dat klinkt hoopvol. Het schooljaar is dan lang en breed begonnen, dus zal het dan deze keer wel doorgaan!?

Ze hebben nog wat goed te maken voor september 2024, vandaar de dubbele boeking in Paradiso allicht. Wel fijn dat ze niet voor een grotere zaal kozen :)

2 jaar geleden last minute voor ze naar Berlijn afgereisd, dat was een gouden beslissing want het werd een van m'n concerten van het jaar!

• Geweldig
Waarderingen: tosti en AngieH
Yes! Hét nieuws waar ik al weken op zat te wachten!

Ze hebben nog wat goed te maken voor september 2024, vandaar de dubbele boeking in Paradiso allicht. Wel fijn dat ze niet voor een grotere zaal kozen :)

2 jaar geleden last minute voor ze naar Berlijn afgereisd, dat was een gouden beslissing want het werd een van m'n concerten van het jaar!
Tof, dat klinkt goed! Wilde ze altijd al eens zien en was teleurgesteld in 2024 (hoewel het natuurlijk wel te prijzen is dat je als ouder bij de eerste schooldag van je kindje wil zijn). Ga proberen hierbij te zijn 😊

• Geweldig
Waarderingen: gretz

Users who are viewing this thread