Concertaankondigingen

Claw Boys Claw gaat dus echt niet stoppen, hè, met al DTRH en daar komt nu rond die periode ook nog dB's bij...
Zie ook dead meadow voor 6/8 in de ticketshop staan, die staat nog niet op de site. Toffe live band altijd, ben benieuwd hoe het nu zonder Steve Kille gaat. Posion Ruin op 1/7 ook

Zie ook dead meadow voor 6/8 in de ticketshop staan, die staat nog niet op de site. Toffe live band altijd, ben benieuwd hoe het nu zonder Steve Kille gaat. Posion Ruin op 1/7 ook
Ah fuck ik wil Poison Ruin zo graag nog een keer zien, nadat ik ze op Roadburn moest missen. 1/7 de dag voor DTRH en ook precies de dag dat ik (als ik dat dan op kan brengen) naar Together Pangea in de Mezz ga.

Als je ze écht graag wil zien, Poison Ruïn staat ook op de Zwarte Cross haha.
Cross heeft altijd een beetje van dit soort punk boekingen, hoort erbij en altijd leuk daar.

Ah fuck ik wil Poison Ruin zo graag nog een keer zien, nadat ik ze op Roadburn moest missen. 1/7 de dag voor DTRH en ook precies de dag dat ik (als ik dat dan op kan brengen) naar Together Pangea in de Mezz ga.
Ik heb ze gelukkig in Merlyn gezien, was erg goed, omdat ik ze ook op roadburn had gemist maar wil ze graag nog een keer zien en had de hoop al wat opgegeven voor deze tour maar woensdag in utrecht komt mij eigenlijk wel perfect uit zeker met die erg goede nieuwe plaat weer.

Voor de jaarlijkse, succesvolle concerten in het nieuwe jaar slaat Amsterdam Sinfonietta de handen ineen met een artiest buiten de klassieke wereld: Huub van der Lubbe.

Eerder werkte het orkest onder anderen samen met Rufus Wainwright, Karsu en Maria Mena. Nu is het de beurt aan Huub van der Lubbe. Na de memorabele tournee met De Dijk in 2014 keert hij solo terug bij het orkest. Zijn vertolking van Jacques Brels Amsterdam met Sinfonietta op het Prinsengrachtconcert 2025 was een kort voorproefje van deze samenwerking. Samen met het orkest brengt Huub van der Lubbe eigen nummers naast hits van De Dijk, uiteraard verweven met klassiek repertoire.

https://huubvanderlubbe.nl/nieuws/

• On fire
Waarderingen: Raoul

The Prodigy

Op vrijdag 27 november 2026 in Vorst Nationaal, Brussel

Mechelen, 7 april 2026 - Brace yourself, Brussel. Op vrijdag 27 november transformeert Vorst Nationaal in een kolkende massa energie wanneer The Prodigy het podium overneemt. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be en kosten €57,01 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).

Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 8 april om 10u tot vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.

Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start donderdag 9 april om 10u en eindigt op vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.

The Prodigy

Op vrijdag 27 november 2026 in Vorst Nationaal, Brussel

Mechelen, 7 april 2026 - Brace yourself, Brussel. Op vrijdag 27 november transformeert Vorst Nationaal in een kolkende massa energie wanneer The Prodigy het podium overneemt. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 10 april om 10u via livenation.be en kosten €57,01 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).

Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 8 april om 10u tot vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.

Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start donderdag 9 april om 10u en eindigt op vrijdag 10 april om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.
En een dag later in de Ziggo Dome

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Heb jij een link naar dit concert? Kan het niet terugvinden in zijn aangepaste tourdata bij songkick.
Is een driedaags gratis festival in en om de Muziekgieterij. Is verder dan dit vgm nog niks van bekend.

Zero For Three Festival 2026
Block off the first weekend of September, because we’re offering you three days of festival fun. Completely free of charge.

• Leuk
Waarderingen: festibob

Users who are viewing this thread