Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij kunnen het niks vinden, maar hij doet de grootste zalen over de hele wereld aan en heeft geen onaardig palmares als het om acteerklussen gaat. Hij zal toch wat goed doen dus
Toegegeven, live klinken ze niet al te best.. Maar 30STM is voor mij destijds als kind toch wel de gateway band geweest om richting Rock & Metal te gaan. Die Albums zijn grijs gedraaid, en kan ik van voor naar achter meebrullen.
Feit dat ze integraal A beautiful Lie x This is War gaan spelen wekt voor mij toch wel veel interesse. Mooi jeugd sentiment, en over Jared zijn zang brul ik dan wel vrolijk mee zodat ik niet hoor dat het zo vals klinkt .
Niet helemaal mee eens. dallas buyers club vond ik wel goed.
Maar fijn om te lezen dat meerdere mensen mijn sentiment dragen van de slechte performance.
wel eens dat door het integraal spelen van die 2 albums het wel interessant is. Zijn ook de enige albums waar ik nog nummers van luister.