Concertaankondigingen

Dat vond ik live zo tegenvallen jaren geleden. ..eerste albums heb ik echt wel veel geluisterd.
Benieuwd hoe nieuw werk gaat klinken.
Het is een tour ikhv A Beautiful Lie en This Is War. Die heb ik zelf grijs gedraaid destijds, dus even afwachten of er nog een NL datum komt ook.

Een hoofdrol vertolken in één van de meest aangrijpende films ooit. De rillingen lopen over mijn rug als ik alleen al denk aan die film.
Requiem for a dream? Die film was wel goed vond ik. Meer door Jennifer Connelly dan door Leto, maar toch.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Een hoofdrol vertolken in één van de meest aangrijpende films ooit. De rillingen lopen over mijn rug als ik alleen al denk aan die film.
Ja, maar buiten die en mr nobody heeft die weinig speciaal gedaan als acteur. En de laatste jaren heeft die ook de ene flop na de andere.

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Jamel
Dat vond ik live zo tegenvallen jaren geleden. ..eerste albums heb ik echt wel veel geluisterd.
Benieuwd hoe nieuw werk gaat klinken.
Toegegeven, live klinken ze niet al te best.. Maar 30STM is voor mij destijds als kind toch wel de gateway band geweest om richting Rock & Metal te gaan. Die Albums zijn grijs gedraaid, en kan ik van voor naar achter meebrullen.

Feit dat ze integraal A beautiful Lie x This is War gaan spelen wekt voor mij toch wel veel interesse. Mooi jeugd sentiment, en over Jared zijn zang brul ik dan wel vrolijk mee zodat ik niet hoor dat het zo vals klinkt :).

• Leuk
Waarderingen: @Marc en puncturewounds
Wat kan Jared Leto wel? acteren is het ook niet
Niet helemaal mee eens. dallas buyers club vond ik wel goed.
Maar fijn om te lezen dat meerdere mensen mijn sentiment dragen van de slechte performance.

wel eens dat door het integraal spelen van die 2 albums het wel interessant is. Zijn ook de enige albums waar ik nog nummers van luister.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Users who are viewing this thread