Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enigszins verbaasd dat het nog niet gedeeld is, maar hierbij alsnog: de Vikingen komen! Amon Amarth komt Zondag 18 oktober naar de Lotto Arena in Antwerpen, en Dinsdag 20 oktober naar de Brabanthallen Mainstage in Den Bosch. Met voorprogramma’s Orbit Culture en Soilwork, Vvk vanaf morgen.
Enigszins verbaasd dat het nog niet gedeeld is, maar hierbij alsnog: de Vikingen komen! Amon Amarth komt Zondag 18 oktober naar de Lotto Arena in Antwerpen, en Dinsdag 20 oktober naar de Brabanthallen Mainstage in Den Bosch. Met voorprogramma’s Orbit Culture en Soilwork, Vvk vanaf morgen.
Ik twijfel om een dagticket voor een festival, dat is 100 euro goedkoper. Bizar.
Maar ja, t wordt er voor betaald. Volgens mij.
Zijn er voorbeelden van lege zalen bij een te hoge prijs?
Stevie Nicks volgens mij, meer kan ik niet bedenken. Al die Kpop verkoopt ook uit.Volgens mij worden festivals onmogelijk om te organiseren, dit kun je als festival niet bieden.
Ik twijfel om een dagticket voor een festival, dat is 100 euro goedkoper. Bizar.
Stevie Nicks volgens mij, meer kan ik niet bedenken. Al die Kpop verkoopt ook uit.Volgens mij worden festivals onmogelijk om te organiseren, dit kun je als festival niet bieden.
Stevie Nicks viel in mijn herinnering wel mee qua lege zaal, maar daar heeft Mojo geloof ik wel hard aan moeten trekken door de tickets 2 maanden voor het concert voor heel weinig geld aan te bieden in de Mojo Concert Week.
Guns 'n Roses op 28 juni in Afas Dome! Wordt gezellig druk daar in Antwerpen met ook nog Live is Live. En in Werchter is er die dag ook Linkin Park. Wordt kiezen voor de metalfans.
Tickets voor het concert van Guns N' Roses zijn beschikbaar vanaf vrijdag 28 november om 9u via livenation.be en kosten €146,31 - €123,91 - €118,30 - €101,51 - €90,30 - €84,70 - €79,11 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage). Voor de grootste fans zijn er ook VIP packages beschikbaar.
Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 26 november om 9u tot vrijdag 28 november om 8u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.
Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start donderdag 27 november om 9u en eindigt op vrijdag 28 november om 8u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.
Kans @ Paradiso, Amsterdam(€30,00)vr 12 jun '26 [sexy drill...] Black Stone Cherry @ Spot, Groningenvr 2 okt '26 [southern rock, post-grunge, hard rock...]
Echte liefhebbers zullen het wel weten maar de verkoop van North Sea Jazz is onlangs al gestart. Gaat hier om de combi tickets. De eerste namen volgen vaak pas in januari en dan start ook de verkoop van de dagtickets. Was vorig jaar vlot uitverkocht geloof ik.