Concertaankondigingen

Goed om te zien dat ze de stap naar de AFAS proberen te zetten. Dat verdient deze band absoluut. Een van mijn Glasto hoogtepunten.
Stonden in 2022 al in de AFAS, is uiteindelijk meermaals uitgesteld wegens corona. Show zou oorspronkelijk in najaar 2020 zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die zijn in Belgie ook niet echt heel groot of populair denk ik? Langs de andere kant moeilijk in te schatten omdat ze hier al eeuwig niet meer hebben gespeeld.
AB. Denk niet dat die heel erg gegroeid zijn in België sinds 2017.
Goed om te zien dat ze de stap naar de AFAS proberen te zetten. Dat verdient deze band absoluut. Een van mijn Glasto hoogtepunten.
Da's juist een band die van mij niet in de AFAS hoeft te spelen ;)

Da's juist een band die van mij niet in de AFAS hoeft te spelen ;)
Als dit Ronda/013 zou zijn zoals heel wat jaren geleden had ik er zin in gehad, AFAS is mij net te groot ja.

Overigens wil ik deze band al bijna 10 jaar zien, maar is het me nog steeds niet gelukt haha. Of er zijn clashes, of ze staan ergens waar ik niet ben, of ik kan op het laatste moment niet naar het concert, of ik ben van plan ze te zien maar eindig in het ziekenhuis waardoor ik ze alsnog mis.

Er heerst een vloek haha

Als dit Ronda/013 zou zijn zoals heel wat jaren geleden had ik er zin in gehad, AFAS is mij net te groot ja.

Overigens wil ik deze band al bijna 10 jaar zien, maar is het me nog steeds niet gelukt haha. Of er zijn clashes, of ze staan ergens waar ik niet ben, of ik kan op het laatste moment niet naar het concert, of ik ben van plan ze te zien maar eindig in het ziekenhuis waardoor ik ze alsnog mis.

Er heerst een vloek haha
AFAS > 013 voor mij

Skeler 🇦🇺 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) do 23 okt '25 [witch house, drift phonk...]
Biffy Clyro 🇬🇧 @ AFAS, Amsterdam 2026-01-30 [rock and indie, scottish, rock, uk, indi...]
Dizzy Fae 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) wo 19 nov '25 [alternative r&b...]
ISOLATED @ Dynamo, Eindhoven (€15,99) vr 12 sep '25 [chillstep...]
OGENE @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€42,50) za 17 jan '26
Ordinary Elephant 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€19,50) vr 17 apr '26 [southern gothic, americana, folk, bluegr...]
Reneé Rapp 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2026-03-12 [queer, alternative pop, pop, musical...]
Rubii 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) di 28 okt '25
iPendejo! + Komatsu + An Evening With Knives @ Cacaofabriek, Helmond vr 12 dec '25
Waylon 🇳🇱 @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€41,50) do 29 jan '26 [dutch americana, dutch pop, dutch rock...]
Witness the Fall 🇳🇱 @ Little Devil, Tilburg (€20,00) vr 8 aug '25 [metalcore...]
Wormrot 🇸🇬 @ 013, Tilburg (€19,80) za 25 okt '25 [grindcore, mathcore, death metal...]

lijstje van vandaag en gisteren! beetje vroeger dan normaal want af en toe moet de inwendige mens ook wat aandacht. tijd voor een kleine pint! tot maandag en goed weekend allemaal!

Iemand ervaring met deze liveshows?
Nee totaal niet. Hij heeft wel een goede band. Oa Robbie McIntosh op gitaar die ook vaak met Knopfler heeft gespeeld.
Maar het zijn de kleinere zalen en hij verteld ook over zijn tijd met DS tussen de nummers door.

Nee totaal niet. Hij heeft wel een goede band. Oa Robbie McIntosh op gitaar die ook vaak met Knopfler heeft gespeeld.
Maar het zijn de kleinere zalen en hij verteld ook over zijn tijd met DS tussen de nummers door.
Hmmmmmmm, tja. Is dit dan wel of niet interessant. Twijfel toch altijd een beetje bij dit soort dingen. Krijg er bijna altijd coverband vibes van

Hmmmmmmm, tja. Is dit dan wel of niet interessant. Twijfel toch altijd een beetje bij dit soort dingen. Krijg er bijna altijd coverband vibes van
Ik zie het meer als voor 4 tientjes een legende aan het werk kunnen zien, op 10 minuutjes rijden. (wat voor een tukker heeeeel zeldzaam is)

Users who are viewing this thread