Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is de Catacombs Tour. Dus zal wel een verstilde, intiemere set zijn.
Edit: maar goed, aan deze prijzen lach ik deze kans graag weg. Wtf zelfs. Komt Josh voor deze prijs iedereen nog een persoonlijke hoofdmassage geven ofzo?
Edit: maar goed, aan deze prijzen lach ik deze kans graag weg. Wtf zelfs. Komt Josh voor deze prijs iedereen nog een persoonlijke hoofdmassage geven ofzo?
De kaartverkoop van deze voorstelling gaat geheel via MOJO / Ticketmaster. De hier getoonde prijzen zijn vanaf prijzen, er kan gebruik worden gemaakt van speciale rangen en variabele prijzen. De actuele prijzen vindt u in het besteltraject van MOJO / Ticketmaster.
Ik ga zelf eigenlijk nauwelijks na concerten van meer dan 35 euro, maar rond de 150 euro om een artiest die normaliter Ziggodomes vult in een stuk kleinere setting te zien is toch niet zo onwijs duur?
Ik ga zelf eigenlijk nauwelijks na concerten van meer dan 35 euro, maar rond de 150 euro om een artiest die normaliter Ziggodomes vult in een stuk kleinere setting te zien is toch niet zo onwijs duur?
Mja fort Wommelgem was een showcase van een klein uurtje.
Ik zou eens moeten grasduinen wat het mij heeft gekost toen in het koninklijk circus. Dat is wat vergelijkbaar qua zaal.
Mja fort Wommelgem was een showcase van een klein uurtje.
Ik zou eens moeten grasduinen wat het mij heeft gekost toen in het koninklijk circus. Dat is wat vergelijkbaar qua zaal.